Vesimies+Neitsyt

Esimies

Miten hyvin vesimies ja neitsyt sopii yhteen?

9

4108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs veskari

      Vaatii varmaan työtä, mutta uskoisin että suhteella on toivoa.

      Ensinnäkin Neitsyen pitäisi ottaa se huomioon että vesimiehet ovat herkkiä. Neitsyt voi pikkutarkoilla näpäytyksillään loukata vesimiestä pahastikin ilman että tämä edes näyttää sitä. Muuttuiko veskari yhtäkkiä hiljaiseksi? Noh, ehkäpä päästit suustasi jotakin loukkaavaa vaikkapa hänen kampauksestaan. Se herkästi pilaa tunnelman koska veskarit eivät yleensä halua ruveta nakkelemaan yhtä veemäisesti takaisin. Mieti miten kampauksesta huomauttaisit kohteliaasti. Mutta muuten neitsyt on järkevä keskustelutaitoinen kumppani vesimiehelle uskoisin. Kumpikin osaa hoitaa myös käytännön asioita jne. Itse Vesimies nainen ja oli noin vuoden suhde Neitsyt mieheen. Muuten olisi toiminut mutta hän tosiaan piti minut vähän liiankin maantasalla ainaisilla näpäytyksillään.

      • Esimies

        Kiitos, vastauksesta.:) Olen itse myös vesimies nainen ja seurustellut nyt noin kaksi vuotta neitsyt miehen kanssa. Lukiessani viestiäsi huomasin samoja piirteitä suhteessamme.:)


    • eivät sovi

      hyvin yhteen, sanoo horoskooppi:)

      • veskari-tyttö

        Oon vesimies tyttö ja oon seurustellu neitsyt miehen kanssa.. nykyään ollaan hyviä ystäviä mutta välillämme on vieläkin jotain.. Suhteessa oli aika paljon riitoja ja ollaan erottu monta kertaa mut aina palattu.. Jokin siinä neitsytmiehessä vaan on joka kiinnostaa.. :)


      • samecomp
        veskari-tyttö kirjoitti:

        Oon vesimies tyttö ja oon seurustellu neitsyt miehen kanssa.. nykyään ollaan hyviä ystäviä mutta välillämme on vieläkin jotain.. Suhteessa oli aika paljon riitoja ja ollaan erottu monta kertaa mut aina palattu.. Jokin siinä neitsytmiehessä vaan on joka kiinnostaa.. :)

        Olen neitsyt mies. Minua häiritsee veskarissani se että tuota possessiivisuffiksia ei ole hänen kieliopissaan. Veskari ei muutu vaan kyllä neitsyen on muututtava. Veskari vaan on niin pirun vanhoillinen.


    • Nimetön

      Monta vuotta soudettiin ja huovattiin lopulta ero ja vaikeaa se oli, itse veskarinainen ja mies oli neitsyt.

    • marikki

      35 vuotta. On vaatinut työstämistä puolin ja toisin - kuten asiaan kuuluukin. Paranee vuosien saatossa.

      • Anita

        ...paranee. 2v. yhdessä ja kauheeta tappelua/eripuraa joka asiasta. Veskarimieheni on tosi "nättinokkanen" ja suuttuu melkeen joka sanomisestani ja välillä ymmärtää mustaa huumoriani ihan väärin (itte kuiteski viljelee välillä tosi paksua tekstiä ;)
        Silti meitä ei tunnu erottavan mikään. 3 tuntia erossa ja jo on kauhee ikävä ja jompikumpi (yleensä veskarimies) soittaa/läh. tekstarin ja alkaa "sovittelun".
        Meillä on kuitenkin kaikista asioista samanlainen moraalinen käsitys ja aika samanlaiset elämäntavat (siisteys, raha-asioiden hoito, ym.ym)
        Ainot piirre mikä ärsyttää veskarimiehessäni on sairaalloinen mustasukkaisuus. Olen luopunut kaikista kavereistani (myös naispuolisista) koska en jaksa kuunnella sitä ainaista "piikittelyä" jopa suoranaista uhoa mitä veskari heistä piti (varsinkin kännissä, olin hänen mielestään maannut joka kundin kanssa työpaikallani ym...ja syytökset alkoivat välillä olla tosi törkeitä)
        Tämä tapaus siis todella omistushaluinen :(
        Olen antanut hänelle vapautta mielinmäärin, mutta senkin tämä kääntää niinpäin, ETTEN VÄLITÄ HÄNESTÄ??? Outoa...
        Noh ehkä ne särmät siitä hioutuu vuosien saatossa, jossei sitten tule lopullinen ero joku päivä (Nietsyellä on tällaisissa asioissa aika pitkä pinna, mutta rajansa kaikella)

        Ainiin, olemme 40:n molemmin puolin, joten teinirakkaudesta ei ole kyse...elämää (ja aika hurjaakin sellaista takana kummallakin)


    • vetoketju

      Vesimeis ja neitsyt sopivat yhteen, jos vesimies on suhteessaan avoin ja luottavainen, eikä hermostu neitsyen outoudesta ja kummallisistta piirteistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe