Lordi vie Suomi-kuvaa

maailmalle

Lordi jos joku antaa loistavan kuvan Suomesta maailmalle. Suomalaiset emme ehkä ole maailman kaunein kansa, mutta hevillä emme häviä!

175

34106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lappilaineN!

vaan omasta puolestasi. Mie ainakin olen kaunis, ja niin on Lordikin komea!!!!!!!!!!!!!!!!

• jermu

ehkä se tarkottaa yleisesti...

• lappilaineN!
        jermu kirjoitti:

ehkä se tarkottaa yleisesti...

Suomen kansa on kaunista, me lappilaiset ollaan vain hiukan vielä (1/1009 kauniimpia kun te muut. Sen todisti meän loorti. Viime euroviisuissa jos muistat. ei ne muutkaan hassumman näkösiä olheet.

• jermu
        lappilaineN! kirjoitti:

Suomen kansa on kaunista, me lappilaiset ollaan vain hiukan vielä (1/1009 kauniimpia kun te muut. Sen todisti meän loorti. Viime euroviisuissa jos muistat. ei ne muutkaan hassumman näkösiä olheet.

juu, mut saatana ku lordi naamat julkastii jossain ulkolais lehdis... pistää vituttaa tommone ku ei mitään kunnioitust yhtye kohataa!!!..... pitäis ampuu ne toimittajat ketkä räpsii kuvii suurimpirtei suihku ikkunoist et saa kuvii naamast...

• lappilaineN!
        jermu kirjoitti:

juu, mut saatana ku lordi naamat julkastii jossain ulkolais lehdis... pistää vituttaa tommone ku ei mitään kunnioitust yhtye kohataa!!!..... pitäis ampuu ne toimittajat ketkä räpsii kuvii suurimpirtei suihku ikkunoist et saa kuvii naamast...

me suomalaiset ei olla niin alhaisia. toivottavasti eivät edes iltapäivälehdet.

• jermu
        lappilaineN! kirjoitti:

mun tietääkseni oo julkassu.... ne sentää ymmärtää.... lordi oli pyytäny ettei niit julkastais.... siis kasvoi... ja mä kyl ymmärrä hyvin sen ettei ne suostu paljastaa ku siin menee yksityisyys iha kokonaa...

• siviä

Hei
        Jos tämä lordin esitys kaunista Hävetkää missä on
        hyvä maku? Jps lordi ei omaa kasvojaan näytä jotain on pielessä ihmisellä häpeää varmaan itsekin omaa esitystä jos tämä on taidetta taide on tosi alhaalla varmaan perheen pienimille on kamala näyttää tälläisiä hirviöitä saisivat itse joutua tuon puoleissa elämäsä hirviöitten käsiin ja sillä siisti

• hävettäisi
        siviä kirjoitti:

Hei
        hyvä maku? Jps lordi ei omaa kasvojaan näytä jotain on pielessä ihmisellä häpeää varmaan itsekin omaa esitystä jos tämä on taidetta taide on tosi alhaalla varmaan perheen pienimille on kamala näyttää tälläisiä hirviöitä saisivat itse joutua tuon puoleissa elämäsä hirviöitten käsiin ja sillä siisti

Jos en vielä aikuisenakaan osaisi kirjoittaa, kuten sinä, hyi häpeä! Sitäpaitsi Suomessa kyllä hävetään enemmän sinunkaltaisia ihmisiä, joita luojan kiitos on vain pieni vähemmistö.

• ^^^^^^
        jermu kirjoitti:

mun tietääkseni oo julkassu.... ne sentää ymmärtää.... lordi oli pyytäny ettei niit julkastais.... siis kasvoi... ja mä kyl ymmärrä hyvin sen ettei ne suostu paljastaa ku siin menee yksityisyys iha kokonaa...

myöhästä se enää o! ulkomailla ollaan jo julkastu kuvia lordista,eli on ihan sama julkaseeko suomessa esim. iltapäivälehdet kuvia niistä ilman maskeja,koska ne kuvat on netissä jokaisen nähtävissä..et se siitä!

• weerah
        ^^^^^^ kirjoitti:

myöhästä se enää o! ulkomailla ollaan jo julkastu kuvia lordista,eli on ihan sama julkaseeko suomessa esim. iltapäivälehdet kuvia niistä ilman maskeja,koska ne kuvat on netissä jokaisen nähtävissä..et se siitä!

Jos täs maailmas joku on hetkenkin ajan julkisuudes, niin se on yksityisyys menny saman tien.

• lelu....
        siviä kirjoitti:

Hei

Lordihan näyttää lasten action-figuurilta, joten
        ei se ole mitään uutta ja tavatonta lapsille.

Enemmän olisin huolissani niistä barbeista, jotka
        näyttävät mallia pikkutytöille ?

• et sitten huomannut
        siviä kirjoitti:

Hei

että kitillä oli peitetty useammankin naikkosen naama. Mitä he häpesivät?

• jermu
        ^^^^^^ kirjoitti:

sen nyt tietää kaikki et ulkolais lehdet on niit julassu.... just puhuttii siit kannattais lukeee kaikki ennen ku tulee selittää tommost minä tiedän minä olen oikeassa paskaa

• jermu
        ^^^^^^ kirjoitti:

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://thebosh.com/archives/upload/2006/05/lordi.jpg&imgrefurl=http://thebosh.com/archives/2006/05/_lordi_revealed.php&h=300&w=540&sz=34&tbnid=UXnD7aw_ob2eBM:&tbnh=72&tbnw=130&hl=fi&start=19&prev=/images?q=lordi&svnum=10&hl=fi&lr=

• weerah
        siviä kirjoitti:

Hei

..olla niin että niillä on ne naamarit! Siis ei se oo enää ollenkaa sama asia jos ne otetaan pois kaiken kansan nähden. Miksei voi kerranki kunnioittaa ihmisten toivetta?? Jos ne haluaa olla ihmisille hirviöitä niin antaa olla, se kuuluu sen bändin juttuun. Jos ne otettais pois, niin siitä seurais et hetken päästä ne on kaikis mahdollisis juorulehdis ja niiden omaa elämää vakoiltais koko ajan. Täytyy olla aika huomionkipeä jos sellasta ittelleen haluaa..

• ^^^^^^
        jermu kirjoitti:

sen nyt tietää kaikki et ulkolais lehdet on niit julassu.... just puhuttii siit kannattais lukeee kaikki ennen ku tulee selittää tommost minä tiedän minä olen oikeassa paskaa

opettelekko ensin kirjottaa,olis paljon parempi lukee tota sun tekstiäs!
        Kyl niitä näköjään näyttää Suomikin julkaisevan niitten kuvia!

• teme
        siviä kirjoitti:

Hei

Mun mielestä Lordi on gool eikä perheen pienemmille edes anneta lupaa katsoa ;)

• mimosa
        siviä kirjoitti:

Hei

Lordit sentään pukeutui asusteisiin. Vaan olipa sielä laulajatar niin pienissä sortseissa, että juuri ja juuri alapää peitty. Sillä sitä syytä oli hävetä, ei Lordin. Omituinen juttu hirviöleluja saa olla, mutta aikuiset ei saa katsella hirviöiden laulamaan kivaa kipalette. Ainoo hyvä kipale koko euroviisuissa! Mitä säkin tiedät taiteesta?

• koukku takas!
        lappilaineN! kirjoitti:

Kaipa toi pitänee paikkaansa ku ei naamaa ees kehata näyttää! Te suloiset lapa lapset! n=)

• miiiiiia
        lelu.... kirjoitti:

Lordihan näyttää lasten action-figuurilta, joten
        ei se ole mitään uutta ja tavatonta lapsille.

Enemmän olisin huolissani niistä barbeista, jotka
        näyttävät mallia pikkutytöille ?

Enemmän olisi kyllä huolissaan juuri niistä anorektikko barbeista :D Eihän lordi nyt ketään pelota! :)))

• Ei haittaa kuhan meillä on ...
        lappilaineN! kirjoitti:

Ei suomesta kaunista ihmistä juurikaan löydy kun katsellaan muaalle eurooppaan. Mutta ei se haittaakaan. Mihin täällä tarvitaan kaunista ihmistä kun kauneus tulee sisältä ei ulkokuoresta =)
        Katse syvemmälle. Niin ja onhan Lordi ainut suomalainen joka on tehnyt historiaa suomessa "Euroviisuissa" Joten HARD ROCK HALLELUJAH......Kaikki vaan laulamaan kaduilla ja busseille kyseistä biiisiä tai jotain muuta kappaletta. Espoolais fani

• killimies
        jermu kirjoitti:

seikassakin on jo ollut lordin naamat

• hehhehhehahahahah!!!
        teme kirjoitti:

Mun mielestä Lordi on gool eikä perheen pienemmille edes anneta lupaa katsoa ;)

"GOOL" HEHHEHHE! Siistiä... hehhehhehehhhehhahahha!!!

• Neiti Lumi
        Ei haittaa kuhan meillä on ... kirjoitti:

Ei suomesta kaunista ihmistä juurikaan löydy kun katsellaan muaalle eurooppaan. Mutta ei se haittaakaan. Mihin täällä tarvitaan kaunista ihmistä kun kauneus tulee sisältä ei ulkokuoresta =)
        Katse syvemmälle. Niin ja onhan Lordi ainut suomalainen joka on tehnyt historiaa suomessa "Euroviisuissa" Joten HARD ROCK HALLELUJAH......Kaikki vaan laulamaan kaduilla ja busseille kyseistä biiisiä tai jotain muuta kappaletta. Espoolais fani

ÖÖh,onks sun mielestä jotku eurooppalaiset sit kauniita?Suomalaisten pitäis arvostaa enemmän pohjoismaalaista kauneutta.Olisi hyvä muistaa että sitä on enää hyvin vähän jäljellä.Mä ainakin arvostan vaaleutta ja siroja piirteitä.Ja tietenkin Lordia.

• Jenniezz
        jermu kirjoitti:

ne ei menetä vaan yksityisyyttään jos niiden naama julkaistaan. Ne menettää myös suuren osan faneistaan koska the Lordi on kuitenkin aivan eri tyyppi kuin Tomi Putansuu. Lordin innostus on sen salaperäisyys.. Olet varmasti nähnyt ssen kuvan kun netissä on kun on otettu tomista? se tomi joka on vaatteiden alla on aivan liian "tavallinen" laulamaan tälläisiä biisejä. Jonain päivänä heidän kuvat julkaistaan ja katotaan vain niin siinä putoaa kannatuskin aikast hyvin. PAITSI tietenkään niiltä suurimmilta faneiltä. mutta ne ovat vähässä.

• hmmmmmmm
        Jenniezz kirjoitti:

ne ei menetä vaan yksityisyyttään jos niiden naama julkaistaan. Ne menettää myös suuren osan faneistaan koska the Lordi on kuitenkin aivan eri tyyppi kuin Tomi Putansuu. Lordin innostus on sen salaperäisyys.. Olet varmasti nähnyt ssen kuvan kun netissä on kun on otettu tomista? se tomi joka on vaatteiden alla on aivan liian "tavallinen" laulamaan tälläisiä biisejä. Jonain päivänä heidän kuvat julkaistaan ja katotaan vain niin siinä putoaa kannatuskin aikast hyvin. PAITSI tietenkään niiltä suurimmilta faneiltä. mutta ne ovat vähässä.

no mulle periaatteessa iha sama ketkä siellä maskien takana on... en ehkä ees halua tietää, mutta jos nyt sattuisin ne naamat näkemään, ni mun mielest lordi ois silti hyvä!! voittiha se sentään euroviisut!!

• Alli Gunilla

Huh tätä tyhmää kansaa..
        Teinipoikien naamioita, ymmärrän murrosikäisiä mutta en aikuisia.

No siitähän ei oo kauan kun suomalaiset putos puusta..

• jioji

Lordi sanoi jossain haastattelussa et näyttääkö kaikki suomalaiset tolta...
        -Sir Lordi vastas että:EI, VAIN ME PARHAIMMANNÄKÖSET:D

• olkkoo
        lappilaineN! kirjoitti:

tota looortiii...
        mietteis millase kuvan se antaa suaamest maailmal... ei suami oo sellane milt loorti näyttää
        hyi ollkoo lorttiii!!!

• Lordiness
        killimies kirjoitti:

seikassakin on jo ollut lordin naamat

Missä numerossa muka ne on paljastettu,voisitko olla ystävällinen ja kertoa?

• Lorttiness
        olkkoo kirjoitti:

tota looortiii...
        mietteis millase kuvan se antaa suaamest maailmal... ei suami oo sellane milt loorti näyttää
        hyi ollkoo lorttiii!!!

Kuinniis sää tommossii puhus! Luuleks sää olevas kauhia kaunis itte sit vai!Eiks sun herneaivoos ol menny et niil on naamarit ja niire takan o iha tavallissii ihmissii? Häppeisit vähä...taik mialumi pali!!!!!

• idiootti ole
        ole.. kirjoitti:

ko. kuva laardista vaan bodomista. että näin

no ei todellakaan ole bodomin jätkät kuvassa ja yksi taitaa noista olla nainenn..vitun ääliö!!!

• Löördii
        weerah kirjoitti:

..olla niin että niillä on ne naamarit! Siis ei se oo enää ollenkaa sama asia jos ne otetaan pois kaiken kansan nähden. Miksei voi kerranki kunnioittaa ihmisten toivetta?? Jos ne haluaa olla ihmisille hirviöitä niin antaa olla, se kuuluu sen bändin juttuun. Jos ne otettais pois, niin siitä seurais et hetken päästä ne on kaikis mahdollisis juorulehdis ja niiden omaa elämää vakoiltais koko ajan. Täytyy olla aika huomionkipeä jos sellasta ittelleen haluaa..

...Lordin siasta joku barbien näkönen akka kiljuis niitä Lordin lauluja! Herra Jumala, musiikista menis maku eikä Lordia otettais niin tosissaan kun nyt, vai otetaankoha vieläkää todesta, jos sillä ei maskeja olis.
        Kuiteski Lordi on ite sanonu jotenki siihen suuntaan, että kun se n. 15 vuotta sitte teki ekaa musavideota kaikilla muilla oli maskit mutta sillä ei. Lordi sitte totes, että näyttää tyhmältä ja haluaa olla saman lainen kun nuo muutki, siitä se naamaruus johtuu, jos oikein suomensin.
        Mitä väliä on sillä minkä näkönen ihminen on, jos musiikista tykkää niin silloin siitä tykkää, se on jokaisen ihmisen oma asia.
        Ja minusta Lordi antaa ihan hyvän kuvan meistä Suomalaisista, etelää myöten, vaikka en kyllä itekkään missään lapissa asu. Sitä paitsi nykyään kaikki Lordin jäsenet melkeinpä asuu Helsingissä, että eiköhän Lordi oo yhtä lailla Lappalaisten kun etäläläisten.
        Itse taisin tulla lopulliseks Lordi faniks nyt viisujen takia, Hard Rock HALLELUJAH, Lordi voitti ja siitä pitää olla ylpee!

• testamentti
        lappilaineN! kirjoitti:

Ehkä teillä lappilaisilla on noussut nopeammin kusi päähän kuin etelässä. Ei uskoisi,että tuolla asenteella asutaan samassa tasavallassa vieläkin.... Samanlaisia nuijia taidatte aina olla tai sitten ette.

• on se
        hmmmmmmm kirjoitti:

no mulle periaatteessa iha sama ketkä siellä maskien takana on... en ehkä ees halua tietää, mutta jos nyt sattuisin ne naamat näkemään, ni mun mielest lordi ois silti hyvä!! voittiha se sentään euroviisut!!

Kyllä kuulkaa Lordi on Lordi vaikka sen naamion poistais, on se niin mahtava juttu, että en lakkaa ihmettelemästä, että KOVAN tempun Ateenassa teki!!! Eläköön Lordi ja Lordin Hevi!!!

• Tumppi--

Mitä nyt oikein sönkötät siellä? Suomalaisten naisten kauneutta kehuttu monta kertaa, se on eksoottista taas niille muille immeisille jotka eivät pohjoisessa asu..susta en tosiaan tiedä, jos olet ruma niin ei kaikkien tarvitse olla.

• ulkosuomalainen
        Lordiness kirjoitti:

johan se lordin naama oli maanantain expressenissä ihan kannessa. (ilmestyy ruotsissa)

• erlainen komeus
        jermu kirjoitti:

EEVAST JA AATAMISTA lähtienhän kaikki kielletty kiinnostaa sen on oivaltanut Lordiki,pitää nääs kiinnostusta yllä!!!

• ottaakaa mallia
        Jenniezz kirjoitti:

Sanoin juuri irti lehti tilaukseni.Syyksi sanoin että lehti ei kunnioita lordin pyyntöä ja onhan tuo lehti ilmestynyt meille vain tv osion takia=)

• OopiumPallokala
        idiootti ole kirjoitti:

no ei todellakaan ole bodomin jätkät kuvassa ja yksi taitaa noista olla nainenn..vitun ääliö!!!

Tuossa on Bodom ajoilta Inearthed, bändiä ei vielä tunnettu nimellä Children of Bodom. Ja yks tosiaan on nainen. Tutki ensin, sitten puhu.

• tutkaillut
        miiiiiia kirjoitti:

Enemmän olisi kyllä huolissaan juuri niistä anorektikko barbeista :D Eihän lordi nyt ketään pelota! :)))

mutta inhottaa niin suunnattomasti!!!!!!

• XXXLORDIXXX
        ottaakaa mallia kirjoitti:

Sanoin juuri irti lehti tilaukseni.Syyksi sanoin että lehti ei kunnioita lordin pyyntöä ja onhan tuo lehti ilmestynyt meille vain tv osion takia=)

Aivan todella kuvottavaa että seiska julkaisi kuvan lordista vaikka hän juuri varta vasten kielsi!!!!! en hyväksy tuota temppua!!!!!! En ole koskaan tilannut seiskaa enkä tilaa...ainakaan enää enkä lue koko lehteä.... !!!!!!!!!!! TODELLA ALA-ARVOISTA!!!!!!!!!!!!!!!

• Jenniezz
        ottaakaa mallia kirjoitti:

Aijon itse henk kohtasesti laittaa seiskaan sellaiset valitus kirjeet ettei ole ennen siellä päin nähty.. kannatan tätä muillekkin niin he tajuavat tehneensä suuren mokan.. Itse en olisi tahtonut nähdä lordin kasvoja mutta suuri kuva kannessa ei oikein anna muita vaihtoehtoja.. Katsotaan nyt miten käy lordin julkisuudelle..

• minä 81

Todella törkeetä seiskalta julkaista kuvat....seiska vastuuseen!!!!!

• :) ;)

Ei ehkä nättejä olla, mutta onhan meillä monilla pitkä ja komia runko ;) (vrt. lyhytkasvuisiin eurooppalaisiin)

• KAUHISTNUT

• kana.kana
        Lordiness kirjoitti:

ne oli uusimmassa ja ne on jo pyytänyt anteeksi

• jermu

toi anto hyvän/huonon merkin et ei viisuihi tartte pistää mitään iskelmää tai vastaavaa ku muukin musiikki voi voittaa.... ja ku katto niit muit esiintyjii ni lordi ei ainakaa paljastellu eli ei hakenu seksikkyydel pistei..... (ainakaa tarkotuksel:)) eli taitaa viisujen musiikki vähä muuttuu tän jälkee... tuli sit tehtyy samal kaikkie aikoje suurin pistemäärä samal iskul...

• Humppahemppa

Humppa on illan parasta viihdettä

• jermu

no rippuu kenelt kysytää :)... voi sitä kuunnella ku on kännis tai tylsää eli läpäl... mut makunsa kullaki

• Vanaja
        jermu kirjoitti:

no rippuu kenelt kysytää :)... voi sitä kuunnella ku on kännis tai tylsää eli läpäl... mut makunsa kullaki

Se on hienoa, että Lordi toi Suomeen Euroviisuvoiton, ja itsekin olen Lordi-fani ja kuuntelen heidän musiikkiaan.
        Mutta muut maat voivat saada saman käsityksen, kuin olisiko ollut Kreikka. Elikä, Kreikka meinasi haastaa Lordin oikeuteen, koska luuli tätä bändiä "undergroundin" palvelijoiksi.
        Toivottavasti maat ymmärtävät huumorin.

• se aito

suomalainen tango on kaikista parasta musiikkia!!
        Oisvat laittaneet sinne jonkun tangolaulajan niin varmaan ois Suomi saanu vielä enemmän pisteitä!

• minäp
        se aito kirjoitti:

Oisvat laittaneet sinne jonkun tangolaulajan niin varmaan ois Suomi saanu vielä enemmän pisteitä!

Siis jos euroviisuihin joku tangolaulaja olis menny meiltä,nehän naurais meille.Miettikkää hyvät ihmiset, ku aivot on.

• jermu
        Vanaja kirjoitti:

Se on hienoa, että Lordi toi Suomeen Euroviisuvoiton, ja itsekin olen Lordi-fani ja kuuntelen heidän musiikkiaan.
        Mutta muut maat voivat saada saman käsityksen, kuin olisiko ollut Kreikka. Elikä, Kreikka meinasi haastaa Lordin oikeuteen, koska luuli tätä bändiä "undergroundin" palvelijoiksi.
        Toivottavasti maat ymmärtävät huumorin.

mäki kuuli jotain et se oli haastettu 3 eri jutust oikeutee... 1 saatanan palvonnast ja 2 oli saatannallisuudest mut kolmast en muista.... juu oliha se ja viel se ku teki kaikkie aikoje piste enkanki.... et nikäs en parempaa

• jermu
        se aito kirjoitti:

vitut jos saa suoraan sanoo.....

• jermu
        minäp kirjoitti:

Siis jos euroviisuihin joku tangolaulaja olis menny meiltä,nehän naurais meille.Miettikkää hyvät ihmiset, ku aivot on.

iha smaa mieltä sun kan stäst asiast....

• weerah
        jermu kirjoitti:

mäki kuuli jotain et se oli haastettu 3 eri jutust oikeutee... 1 saatanan palvonnast ja 2 oli saatannallisuudest mut kolmast en muista.... juu oliha se ja viel se ku teki kaikkie aikoje piste enkanki.... et nikäs en parempaa

Sepä se, ku heti ollaan syyttämäs vaikka mistä ennenku otetaan asiasta selvää et miten se oikeasti on! Jos olis heti suoraan kysyny niiltä että onko niillä jotaki tekemistä 'undergroundin' kanssa niin sekä bändi itte että fanit olis säästyny paljolta harmilta. Liian ennakkoluuloista....vaikka ne soittaa hirviöinä, niin ei se sitä meinaa et ne on jotain sellasta bändin ulkopuolella.

• weerah
        se aito kirjoitti:

Niinhän sitä on Suomi voittanu ennenki kaiken maailman eurohumpalla ja tangolla =/

• miiiiiia
        se aito kirjoitti:

Íhmekkös ei olla voitettu 40 vuoteen kun sinne kerta tyrkätään noita tango laulajia sun muita! Jos joku metsä keto ois menny laulamaan ni ois tullu ehkä 1 piste ja sekin säälistä!

• Humppaa tai Kuole!

Eläkeläiset ensi vuoden viisuihin!

• Nähtiin jo
        se aito kirjoitti:

Ei oikein tango for two oikein pisteitä pamauttanut. Ei oikein. Ja siis lisää Sillanpäätä ja muuta tangopaskaa? Totta mooses.

• maisku
        weerah kirjoitti:

Niinhän sitä on Suomi voittanu ennenki kaiken maailman eurohumpalla ja tangolla =/

Vai, humpalla ja tangolla ?`??? Kyllä LOVEXIN ois pitäny mennä sinne ja voittaa !!!

• maisku

Vai, että humppaa ??? !
        Voi, teitä ! Kunnon musan päälle ette ymmärrä mitää !! En tarkota et just LORDI ois paras .. !!

• hmmmmmmm
        Humppaa tai Kuole! kirjoitti:

ne vois esittää kappaleen "keväthumppa"

• t.t.

oliko jonakin vuonna karsinnoissa mukana.

• tutkistellut

olisi tarvinnut tuollaisia naamareita olleskaan.
        Kun on jo valmiiksi oikein ryppyinen naama, niin siihen maalilla vain kovat ehostukset. Päähän vappusarvet ja viitta niskaan. Kyllä olisi hirviöstä käynyt ja saman biisin olisi menestyksellä esittänyt ilman hirveitä hikoiluita.

• HUH,HUH,HUH
        jermu kirjoitti:

vitut jos saa suoraan sanoo.....

Henkinen kapasiteetti on vähissä!

• MiepäMie :::)))

Hevillä emme häviä.. Ihan totta! Lordin Hard Rock Hallelujah on niin hyvä laulu että en tunne ketään joka ei pitäis siitä... Eurviisutkin tuli voitettua sillä. Lordi tekee Suomesta ja itsestään maailmankuulun!

• jermu

ne sanat on vähä hatust revitty ja apinan raivol mut muute on kyl iha hyvä JOS JÄTTÄÄ SEN YHE KOHDA KIRKUMISE POIS ni sit sen on iha perkele hyvä....

• SaaMen

Jovain siittäs sait Lannan äijjit ja ämmit!
      Hääty sitä Lapin poikien pikkuse malliksi rokata!
      Niettä tet eteläl läpit, huomakkaasta jo mishä menhän! Teistei ole koskhan ollukhan Lapin miesten verosia!
      Häätyy sitte teän uskua ja eiku Rovaniemelle uuvvet eruroviisut!

• jermu

perkele opetelkaa puhuu, ei tost ymmärrä puoliikaa.... vai et rovaniemel viisut.... oli muute vuode paras vitsi.... vittu ei siel oo mitään paikkaa minne mahtuis ees porukkaa....

• sanokaa mitä sanotte
        jermu kirjoitti:

perkele opetelkaa puhuu, ei tost ymmärrä puoliikaa.... vai et rovaniemel viisut.... oli muute vuode paras vitsi.... vittu ei siel oo mitään paikkaa minne mahtuis ees porukkaa....

Se on totta, ettei Rovaniemellä ole tilaa 2000 toimittajalle ja tuhansille Euroviisujen katsojille, ellei siellä pistetä kotakylää pystyyn ja laavuja lämpimiksi. Olisihan se kiva turistien juoda nokipannukahveja aamuisin ja ihmetellä kaupungin olematonta kulttuuritarjontaa viikkokausia. Mukavia ihmisiä Roi:ssa on, mutta se on liian kaukana ja muutenkin liian pieni paikka tuon luokan tapahtumalle. Senhän näkee joka syksy kun yliopistoon menee uusia opiskelijoita, eikä kaikille riitä kattoa pään päälle heti alkuun. Jollei Rovaniemi selviä kunnialla uusista opiskelijoista syksyisin, niin miten keväällä jo parista tuhannesta journalistista? Euroviisut järjestetään keväällä 2007 Hesassa piste.

• työmies45
        jermu kirjoitti:

KYLLÄ vois vidolta näyttää noita aitojakin iho näppyjä ihan livenä niitä löytyy ei tarttis tehosteilla tehä JOSKUS OLEn tahattomasti JOUTUNUT opintomatkaalle OSOTE oli ALLERGIA SAIRAALLA HELSINKI MUTTA JOS NIITÄ OKEN HALUTAAN
        IHANTEENSA KULLAKIN

• niin kai....
        sanokaa mitä sanotte kirjoitti:

Se on totta, ettei Rovaniemellä ole tilaa 2000 toimittajalle ja tuhansille Euroviisujen katsojille, ellei siellä pistetä kotakylää pystyyn ja laavuja lämpimiksi. Olisihan se kiva turistien juoda nokipannukahveja aamuisin ja ihmetellä kaupungin olematonta kulttuuritarjontaa viikkokausia. Mukavia ihmisiä Roi:ssa on, mutta se on liian kaukana ja muutenkin liian pieni paikka tuon luokan tapahtumalle. Senhän näkee joka syksy kun yliopistoon menee uusia opiskelijoita, eikä kaikille riitä kattoa pään päälle heti alkuun. Jollei Rovaniemi selviä kunnialla uusista opiskelijoista syksyisin, niin miten keväällä jo parista tuhannesta journalistista? Euroviisut järjestetään keväällä 2007 Hesassa piste.

jep,haluisin kyl,et kisat järjestettäis rovaniemellä,mut Hesa on melkeinpä ainoo,missä ne voidaan järjestää..

• Tutkiskellut
        jermu kirjoitti:

Et sinä tuolla 5-kymppisissä sentään puhu kuin murrosikäinen kakara. Vai haluatko täällä olla murrosikäinen? Naurettavaa!!!

• kartsa45

On hyvvä asia,jos Matkailun edistämiskeskus haluaa edistää Suomea matkailumaana,mutta eiköhän kannata tuossakin asiassa pitää jalat maassa ja järki päässä.Joulupukki on jo pilattu ylimainonnalla.Aiotaanko Lordille tehdä sama asia?
      Annetaan musiikkipiirien hoitaa Suomikuvan musiikkillinen puoli ja pysyköön MEK omassa kuosissaan

• janina

moikka lordi!!!!
      harmikun ette tuu forssaan.mut se on vähän tylsää kun ette näytä naamaa ikinä.

• iiiiikkkk!

"tylsistyn kun ette näytä koskaan naamaanne"
        mitenköhän sä nyt selviät?

• -.-
        iiiiikkkk! kirjoitti:

"tylsistyn kun ette näytä koskaan naamaanne"
        mitenköhän sä nyt selviät?

On kyllä kumma. Antakaa niiden elää omaa elämäänsä, oiskohan teistäkään kivaa, että teistä puhutaan jossain foorumilla. Oisitte tyytyväisiä, että Suomi voitti. Ei siitä sen enempää, he ovat keitä ovat, entä sitten. Onhan nekin vain normaaleja kansalaisia, jotka vain sattuvat haluavansa, ettei kukaan tulisi heidän ollessaan vaikkapa Siwassa ostoksilla, pyytelee nimmareita. Kyllä teissä pitäis nyt vähän järkeä olla, ei kukaan muu ole yhtä hullu kuin itse suomalainen! :)

• ÖRK
        -.- kirjoitti:

On kyllä kumma. Antakaa niiden elää omaa elämäänsä, oiskohan teistäkään kivaa, että teistä puhutaan jossain foorumilla. Oisitte tyytyväisiä, että Suomi voitti. Ei siitä sen enempää, he ovat keitä ovat, entä sitten. Onhan nekin vain normaaleja kansalaisia, jotka vain sattuvat haluavansa, ettei kukaan tulisi heidän ollessaan vaikkapa Siwassa ostoksilla, pyytelee nimmareita. Kyllä teissä pitäis nyt vähän järkeä olla, ei kukaan muu ole yhtä hullu kuin itse suomalainen! :)

ÖRK ÖRK Lörtsy on PARAS---------

• minä vain

miks sä tänne lordille viestiä änkäät?ei tää musta oo sellane paikka mitä "lordi" lukee... en sit tiiä oonko väärässä....

• minä vain
        minä vain kirjoitti:

miks sä tänne lordille viestiä änkäät?ei tää musta oo sellane paikka mitä "lordi" lukee... en sit tiiä oonko väärässä....

siis tarkotuin tossa äsken ku joku janina oli kommannu tänne et moikka lordi!ja plää plää plää nii et ei tätä se "lordi lue...

• Pakko olla

Jo varhaisteinikin tietää, että tuskin Lordi nyt täältä tulee lukemaan terveisiä.

No ok. Koitetaas:

MOI NYKÄNEN!!!!!

ÄLÄ ENÄÄ PIEKSE SITÄ AKKAAS KU SITÄ VOI SATTUA!!!VEDETÄÄN VIINAA KUN TAVATAAN TAMPEREELLA!!
        ILMOITA TÄNNE JOS OOT TULOS JA MILLOIN ETTÄ VOIDAAN MENNÄ JOHONKIN RYYPPÄÄN KU MÄ KESTÄN VIINAA YHTÄ PALJO KU SÄ!!!!

Noin lähti terveiset. Amen.

• kuokkavieras

ens kerralla kun on kuokkavierasjuhlat linnan eessä kannattaa naama peittää lordi naamarilla. se ei sit varmaan enää luokitella laittomaksi toiminnaksi.

• ~~~

lordilla on antikristillinen meno mutta erittäin hyvää musaa :D ristiriitanen homma sinälläns että ei kannateta

• ^^^^^^

kyl se Lordi saattaa viedä maailmalle Suomi-kuvaa,mutta tuskinpa tääkään kovin kauaa enää kestää

• .......

Näillä palstoilla riittää nyt hörhöä joka lähtöön...Laitetaan ihmeessä Lordi edistämään Suomi-kuvaa..Tehdään aloite että kaikki suomalaiset saa naamarin valtion laskuun niin ollaan kaikki kauniita ja cooleja...Herätys !!!

• Hallelujaaa

Vuosi tässä menee tätä Lordi buumii,kun alkaa ne Viisujen vouhotukset ihan kyllästymiseen asti!
        Kun muu Eurooppa ei viisuja enää halunneet,niin pieni Suomi järjestettiin voittoon ja Me hullaannuimme täysin !!!No tässäpä sitä ollaan KUSESSA!

• :-)

aika huonon maineen tuo suomelle noi rasva naamat ku ei ees maskejaan suostu ottaa mut muuten se kappale oli iha ok...

• aum

Lordi vie eteenpäin moniarvoista ja avarakatseista maailmankuvaa. Lordin valinta osoittaa jälleen maailmalle, että suomalaiset ovat mahtavan luovaa, omaperäistä ja rohkeaa kansaa.

Aum

• jensku

onko sinusta hauskaa olla laulaja vastaa tähän viestiin nyt
      toivoo:jenna onkalo kemistä

• minä vain

siis onko tää sellanen johon lordi vastaa??ku kaikki melkein on tännne kirjottanu et moi lordi onko hauskaa ja harmi ja pälä pälä...

• jesuiitta

monsterit jyrää ja lordi on paras!

• Ribes

Täysin samaa mieltä!
      Ei tohon paljon mitään lisätä voi!
      Paras mainois maailmalle maastamme
      kuin mikään muu aiemmin...tai
      no,ehkä Finlandia votka ja Sibelius...

• tipsu

Lordi on kuin joukahainen joka rokkasi suomen kaikki surkeat pillitykset 40 vuoden ajalta suohon ja nousi kuin fenix lintu tuhkasta ylitse muiden. Ossi Runne voisi niiden idioottimaisten lausuntojen jälkeen muuttaa vaikka ruotsiin, kuka häntä täällä suomessa kaipaa.

• xixe

moi ootparas ja mähaluan nähdäsut helsigissä

• ilkiö

Nyt turistit oikein virtaa tänne ja meidän kaikkien pitää öristä niille ja polttaa tähtisadetikkuja.

• Dark Apple

Kerrankin voi olla ylpeä suomesta! hyvä lordi! =) varmasti suomikin tulee paljon tunnetummaksi euroopassa

• dddd

moi moi loordi oot hyvä laulamaan niin oon kahtonut
      sun tv: Ohjelmaa niin.
      Ei.Muuta: TV. leena.kumpumaki

• Jugge
    • kkl

terve kuka oot niin
      en muista ni oonko tämmöstä kuunellut niin.

• joeli89

lordi on best best siis best lordi on pro lordi on paras maailmassa!!!!!!!!

• Hard rock hallelujah!

Olen samaa mieltä että suomi ei ehkä ole tunntetuin maa mutta täällä ei hevillä hävitä!!

• hyvä suomi

Lordi on paras ja siitä on todisteena eiroviisuvoitto. Naamarit on huippuluokkaa. Sairaan makeet. Ei voi olla huono ku saatiin niin hyvät pisteetkin. Lordi jyrää.

• et..

ku kaikki jaksaa tollast jauhaa...
        mitä ihmee hevi kansaaa koko maailma o???
        en tajuu? noloo ku joku viä isänmaastamme tollast kuvaa maailmal...

onx muut samaa miält???

• viä
        et.. kirjoitti:

ku kaikki jaksaa tollast jauhaa...
        mitä ihmee hevi kansaaa koko maailma o???
        en tajuu? noloo ku joku viä isänmaastamme tollast kuvaa maailmal...

onx muut samaa miält???

jatkoo.. periaattees hyvä ku lordi voitti ku se ihan rehellisest näytti et on piru sisälläs ja muut kilpailijat yritti peittää sitä.. voi ku ei maaliman kansat tajua!!!

• ------------

KAIKILLE SUOMALAISILLE LORDIN NAAMARIT PÄÄLLE. EIPÄHÄN USKALLA MUUTTOLINNUTKAA TULLA, VÄLTYTÄÄN LINTUINFLUENSSALTA. HYVÄ LORDI!

• lordi fani

miltä tuntu voittaa euroviisut

• SOKRATES

Kansakunta pärjää aina maailmassa. Lordi on osoitus
      nuorison hyvästä mausta. Enää Suomi ei ole perä-
      hikiä, vaan nuorekas sivistysvaltio.Eurovision
      laulukilpailut oli myös kansainvälinen älykkyys-
      testi jonka Suomi voitti.Siinä imagoa kylliksi.

• ano

jeah hallelujaa!! lordi voitti minkä ikäsiä muuten ootte? uskomaton bändi te kyllä ootte oikeesti teille hyvä motto olis "voitto tulee jos uskoo ja tahtoo nii"

• juu...

vie suomi kuvaa maailmal... oikee hävettää ku se vie tollast karmeet kuvaa maailmal...
      voi hyväne aik sentää... toi looorttiiii on kamal,,, en lainnka ymmär et semne voit???!!!
      ymmärttääk joku muu...

kyll maailm o hullu

• hävettää kauheesti

LOORDI pilasi Suomen maineen.

• muumio

Jos porukka olisi pukeutunut niinsanotusti normaali vaatteisiin, ei olis tullu pisteitä Suomelle.
        Kuka muistaa kappaleesta muuta kuin Hard Rock Halleluja, ei kukaan, mutta Lordin kasvot ja asun muistavat kaikki.
        Nykyisin viisuissa ei pärjää kipaleella vaan lavaesiintymisellä ja näyttävyydellä.
        Onnea vaan Lordin porukalle, heillä hoksottimet pelaa.

• on hyvä
        muumio kirjoitti:

Jos porukka olisi pukeutunut niinsanotusti normaali vaatteisiin, ei olis tullu pisteitä Suomelle.
        Kuka muistaa kappaleesta muuta kuin Hard Rock Halleluja, ei kukaan, mutta Lordin kasvot ja asun muistavat kaikki.
        Nykyisin viisuissa ei pärjää kipaleella vaan lavaesiintymisellä ja näyttävyydellä.
        Onnea vaan Lordin porukalle, heillä hoksottimet pelaa.

Tallensin kappaleen netistä soittimelle ja
        volyymia riittävästi:
        On muuten helvetin hyvä kappale, ei kun paranee mitä enemmän sitä kuuntelee.
        Siinä on kaikki kohdallaan, eikä mitään liikaa...

• eipä hätkähdytä
        hävettää kauheesti kirjoitti:

LOORDI pilasi Suomen maineen.

Hei HA-LOO!
        Mitä huonoa mainetta suomi euroviisuvoitostaan muka saa?päinvastoin.Suomalaiset ovat Maailmalla ryyppävinä sikoina myös tunnettuja.Eritoten ruotsissa suomella on huono maine.Nyt saimme sentään naapurista täydet pisteet!ajatelkaa sitä konservatiiviset tekopyhät paskan jauhajat.Me suomalaiset olemme erikoinen kansa ja mielestäni se on rikkaus.pitäisikö olla samaa euro/jenkkikuraa kuten muu maailma.Olla harmaita persoonattomia hiirulaisia jotka hurskaasti kieltäytyvät kaikesta erikoisuudesta "ettei maine mene" iiiik!
        Ja miten huonoja ja ala-arvoisia esityksiä euroviisuissa nähtiinkään.Kyllä "Hard rock hallelujah" loppupeleissä oli aika kesy ja helppo luritus,tosin vain hevisti soitettuna ja upean teatteriesityksen säestämä.
        Suomi ei sentään sortunut mauttomaan seksi esitykseen tai surkeaan abba-kopioon.
        HYVÄ SUOMI,HYVÄ LORDI!
        miettikääpä ihmiset mistä valitatte maailmassa tapahtuu paljon pahempiakan asioita!

• daadirlandaa

Oliko se kosketinsoittaja..Awa vai mikä sen taiteilijanimi nyt oilikaan..niin onko se nainen? :D Sydän särky kun joku kirjotti jotain sinnepäin täällä jossain se se vasta on örkkien örkki.

• yks waan

on lordin bändissä nainen ja kukaties ehkä kosketin(mies)näkeehän sen päällekki päin,ken näkee,ken ei,usein käynti optikolla riittää:-)hyvin se sinne muiden"monstereiden"joukkoon sopeutuu vaikka onki nainen,nainen isolla N:llä!!ja sanoin siksi et "monsterit"- kun pienet pojat(lapset)puhuvat lordista siten silmät loistaen ja kaikki aikovat ostaa lordin levyn joilla ei sitä vielä ole.ja sanovat et "siistin näkönen se nainen siellä muiden kans!"

• Lorottaja
    • .............

niin johtuskohan se suomalaisten rumuus siittä että täällä ei tehä niin paljoo kauneusleikkauksia kuin monissa muissa maissa, esim.euroviisuissa naisille ketkä tanssi ja keimaili on laitettu silikonia vaikka minne ja tehty muutakin! Luonnollisuus ennen kaikkea...

• Devil is a loser

Lordi esiintyy Rovaniemeläisen futisjoukkueen levyllä. Hyviä biisejä nuokin. Biisejä voi kuunnella netissä www.fcriogrande.net/grandevils

• amalia

Meitä ihmisiä on niin moneksi että yksi pitää toinen ei.Minä pidän.
      Suomea ei kovin hyvin tunneta kuin muutamissa maissa. Muistetaan kenties mäkihyppääjä,kiekkoilija ralliautoilija,siinä se.
      Nyt useampi maa tietää Suomi ja Lordi.Se vain hyvä!!!!

• make

Kyllä juuri niin loistavan kuvan ja vielä totuuden mukainen. Suomalaiset ovat kaikki hirviöitä, satanismin ja shamanismin sotkeutuneita ja kietoutuneita.
      Voi tätä sokeutta Huh! Huh!

• realisti

Lopettakaa jo tuo typerä loordi-intoitu. Kyllä maailmalla nauretaan suomalaisille. Luulevat kai, että täällä kaikki ovat samanlaisia keskenkasvuisia taliaivoisia rääpäleitä. Sitten kaiken huipuksi Suomen korkein valtiojohtokin tuntuu olevan sokea. Ovatkohan koskaan lukeneet satua keisarin uusista vaatteista. Hävettää esiintyä suomalaisena ulkomailla.

• Ametisti

täysin keskenkasvuinen ja ahdaskatseinen rääpäle.Häpeä ihan rauhassa.Siihen on kyllä syytäkin!Mutta ei liity mitenkään Lordiin...

• Lapinjätkä-50V

Paljon on puhuttu suomalaisten huonosta itsetunnosta. En ole tahtunut uskoa siihen.

Kaiketi se merkitsee huonoa itsetuntoa, jos tämä asia saa aikaan "hävettää esiintyä suomalaisena ulkomailla".
        Minulla ei ole koskaan ollut merkkejä huonosta itsetunnosta, päinvastoin.
        Ja voi loorti, kyllä kelpaa olla suomalainen, taas uudesta aiheesta.

• tikku
        Lapinjätkä-50V kirjoitti:

Paljon on puhuttu suomalaisten huonosta itsetunnosta. En ole tahtunut uskoa siihen.

Kaiketi se merkitsee huonoa itsetuntoa, jos tämä asia saa aikaan "hävettää esiintyä suomalaisena ulkomailla".
        Minulla ei ole koskaan ollut merkkejä huonosta itsetunnosta, päinvastoin.
        Ja voi loorti, kyllä kelpaa olla suomalainen, taas uudesta aiheesta.

ei mulla mitään loordia vastaan ole, hieno asiahan se on että suomi voitti viisut. MUTTA näin henkilökohtaisesti ne niitten puvut on älyttömän kamalat, jollain tavalla lapselliset !

• tavallinen tallaaja
        tikku kirjoitti:

ei mulla mitään loordia vastaan ole, hieno asiahan se on että suomi voitti viisut. MUTTA näin henkilökohtaisesti ne niitten puvut on älyttömän kamalat, jollain tavalla lapselliset !

No ei ne puvut minuunkaan iske(johtuuko iästä) mutta kyllä ne showlle lisäarvoa kuitenkin tuo. Ja kun yhtyeen teema on kauhuun liittyvä niin kuuntelijat tietää aina mitä saa. Toiset artistit pärjää seksillä ja musiikkilla, niin kyllä tämä kauhu ja musiikki on ihan hyvää vaihtelua kuitenkin.

• Vuosaaressa

Naapurillani se sit natsas. Nähdään koiriemme kanssa Vuosaaressa

• kurvi

Voisihan loordi ruveta itse ruveta juontaan suomen euroviisuja 2007, jos ei löydy kaunipaa osa puolta.

• joh 3: 16

jeesus elää

• Ox!!

Jotkut ihmiset on niin hiton pinnallisia että tuomitsee heti ulkonäön perusteella!! Kuunnelkaa sitä musiikkia, ostakaa vaikka levy! Ei niitä (bändin jäseniä) tarvitse katsoa, tsiisös sentään. *pyöräyttää silmiään* Ja mun mielestä ne maskit on aivan mahtavasti tehdyt, upeat!

Jos ette pidä Lordin musiikista niin pillittäkää yksiksenne...

Lordi on vaan niin mahtava, Go Rovaniemen poika Lordi! *virn*

• Vuodesta 76

Lainatakseni kuitenkin Irviniä "Terveisiä perseestä yhteiskunnan luteen, prässihousut ja liituraita kuteet"...

Joten Terveisiä Perseestä olisi parempi vastine "Terveisiä Suomesta " -otsakkeelle etusivulla.

• todellakaan osata

Lordin voitto: mahtava juttu, mahtava asia Suomelle ja Suomen musiikkiteollisuudelle. Kaikki kunnia Lordille, kiitos Lordi.

MUTTA...

Ei nyt ammuta yli tässä Lordi-maniassa. Ei Suomea todellakaan aina pidä markkinoida eriskummallisten friikkien maana. Se ei todellakaan edusta hyvää Suomi-kuvaa, saati aitoa.

Miksi niihin Suomesta kertoviin dokumentteihinkin, jumaliste, pitää aina tunkea ne maamme muutamat kylähullut esiintymään, kuka kusiaispesässä istuen, kuka suolla hiihtäen tai jotain muuta yhtä fiksua. Ihan kivoja kevennyksiä matkailuaiheiseen ohjelmaan, ei siinä mitään, mutta kun matkailualan ammattilaiset eivät tunnu kykenevän keksimään mitään muuta näytettävää Suomesta... vaikka täällä olisi. Arktista Suomea mm. tulee ehdottomasti markkinoida myös hi-tech-maana, jota se kiistatta on.

• Sehän on joku japanilainen.

Hyvä kirjoitus. Suomessa ollaan aina kamalan innoissaan tällaisista yksittäisistä onnistumisista. Joskin muualla Euroopassa noteerataankin viisuhirviöt nyt vielä vajaa viikko viisujen jälkeen, ne lähinnä komean aktinsa takia. Ulkomaita aika vähän kiinnostaa loppujenlopuksi, että ne oli suomalaisia, jotka sen kisan voitti.

Ei pidä vähätellä silti, fakta kuitenkin on, että Lordi _on_ suomalainen, vaikka ulkomaaksi laulaakin. Ja toden totta, Suomeen ensi vuonna tulevat kisat varmasti kohentavat Suomi-kuvaa maailmalla.

Tämä mielessäpitäen, Lordin antama esimerkki olisi se, mitä mielestäni tulisi jalostaa, ehkä jopa brändiksi asti: Se viitsiminen ja uskallus tehdä asiat eri lailla kuin muut. Kun asian kokee omakseen ja sen eteen näkee vaivaa, kiitos seisoo lopussa. Se ei tosiaan tarkoita, että Suomea pitäisi nyt ryhtyä markkinoimaan monsterien maana, vaan täältä pitäisi ryhtyä uskaliaammin kaivamaan ilmaisuvarantoja, josta kiistatta suurin osa kuplii vielä pinnan alla.

• Kalle115

Kaikkien "kakan" jauhaminen,, kateellista panettelua. He jaksavat sulloutua asuihinsa ja tehdä juttuansa.

Kaikkihan tekee... ;)
      Sinäkin???

• Ei ennen hevidiggari

En ennen Lordia kuunneellut tämän tyyppistä musaa, mutta yhen kaverin kautta kuuluin tämän aikasemman Would you love.. biisin ja jos sillon kuulosti hyvältä ja nyt vielä paremmalta. Sitä paitsi kyllä me pohojosen poijat ja tytöt osataan kans, hyvä kun tulee menestystä pohjosemmastakin suomesta, vaikka en itse Rovaniemeltä olekkaan vaan paljon etelämpää, Hyvä Lordi ja Suomi.

• Kuno

Mielestäni Lordin avulla Suomi -kuvaa voidaan monipuolistaa. Ja oikeasti Suomi on muutakin kuin poroja, lunta, joulupukki ja kännykkä.Ja kuten Lordi itse mainitsi, niin tämä valinta Euroviisuihin osoitti suvaitsevaisuutta ja avarakatseisuutta suomalaisilta.
      Ihailen niitä ennakkoluulottomia ja rohkeita ihmisiä, jotka äänestivät Lordin edustajaksemme. Epäilen, että saamme kiittää nuorempaa polvea tästä suuresta viisuiluvoitosta. Itse olin niin ennakkoluuloinen etten edes viitsinyt kuunnella biisiä. Kuuntelin ja katsoin esityksen vasta Euroviisujen semifinaalivaiheessa. Ja pakko oli tunnustaa, että esitys, musiikki ja sanat olivat hyvät. Ja olin ylpeä Lordista. Oli hienoa olla suomalainen.
      Toivottavasti nyt osataan hyödyntää tämä menestys siten, että siitä koituu hyötyä Lordille ja Suomelle.
      Nöyrä kiitos Lordille!

• MIKÄ; tälläkö otuksellako

joo onhan näit kaikea kokeiltu on joulu-pukkia myöten,mut et tää!!!! mikä on lyönny jo miinukselle ittesä ja on tullu pettymyksiä turisteille parasku tää huhheli porukka painus sinne rovaniemelle ni ois joulu-pukin kans samassa paikassa

• harras toive

Toivottavasti ei vie noin halpamaista ja alaarvoista Suomi-kuvaa meistä Suomalaisista mailmalle. Ja jos vie, niin toivon että Lordi tekee sen perin vastahakoisesti, sillä uskon että häntä itseäänkin hävettää kyseinen variksenpelättinä esiintyminen, kun ei edes kotimaassa ilkeä julkisesti omilla kasvoillaan esiintyä. Lieneekö syynä se, kuten joku nettikirjoittaja kertoi, että Lordilla on vaimona poliisi, jonka työ tulisi varmaankin julkisuudesta johtuen vaikeutumaan.

• Elukka

Eurooppa tarvitsi SHOKKIHOITOA ja sitä se sai ja sopivaan aikaan "Viisut" oli jo lässähtänyt keskinkertaisuuksiin.Oli ikäänkuin kosto 40 v.turhautuneisuudesta,että "Hirviöt" nousivat lavalle ja se osoitti extreamin olevan tärkeän jos haluat tulla huomatuksi,aikakin oli sopiva kun Taru Sormusten Herrasta esiintyi elokuvateattereissa.Lordi kuuluu nykyaikaan,eikä sopivampaa esiintuloa olisi voinut kuvitelle,joten TÄLLÄ HETKELLÄ MYYTY SUOMIKUVA OK,mutta julkisesti mieluummin ilman viinaa ja tupakkaa.

• Joukahainen

Hyvin Lordi täydentää sitä Suomi kuvaa, joka ulkomaalaisille on tullut Suomesta Akseli Gallen-Kallelan Kalevala kuvien ja Rauta-ajan kautta. Mestarilaulajahan se Väinämöinenkin oli.

• fotot

missä kuvia lordista ilman maskia?

• suomalainen

...näkyi kai ensimmäisenä Bild-lehdessä. (Bild.de)Aamulehdessä taisi sen jälkeen Lordi ilman maskiaan komeilla, mikäli oikein ymmärsin.

Törkeä temppu, mutta arvasin kyllä että ennemmin tai myöhemmin saadaan Lordi (tahtomattaan) ilman maskia nähdä.

• ASFAFA

Niinpä... Suomi on saanut nyt aika paljon mainetta... Ensin Conanin takia ja nyt Lordin!!!
      SUOMI JYRÄÄ!!!

• papapa

Onhan Lordilla hieno musiikki ja esitys oli hyvä... mutta tuo Suomi-kuvan vienti...
      Ollaanme suomalaiset aika hirviöitä. Olispa vaikka Nightwish voittanut.
      Hevissä ei ole mitään pahaa, mutta tuo bändin ulkomuoto.

Siitä voi vaan päätellä, että Suomessa asuu verisiä, ruttusia, sarvipäisiä hirviöitä.
      Onko se ihana kuva niin kauniista ja rikkaasta maastamme?

• Ell.N
    • hanna niemi

tämä on huippu pändi
      paras laulu on se minkä se laulo eurofiisuissa..

• o.heltimoinen

Päivää!
      Lordi on häpeä suomelle, kun se menee linnajuhliin kauheilla puvuilla. minä poltaisin ne puvut kokonaan ja hard rock halleluja on lordin huonoin biisi, näkemiin

• Tutkiskellut

on esittänyt toivomuksensa, että tulisivat omana itsenään. Eihän sinne linnan ahtauteen tuollaiset värkit sopisikaan ja Huh sitä hellettä.

• Ell.N
        Tutkiskellut kirjoitti:

on esittänyt toivomuksensa, että tulisivat omana itsenään. Eihän sinne linnan ahtauteen tuollaiset värkit sopisikaan ja Huh sitä hellettä.

Jos Lordi ei pääse Tarjan luo

Tarjahan voi mennä Lordin Keikalle ...

Tai Lordi voisi järjestää omat LORDI-JUHLAT

Warmasti olis parempaa musaa, kovemmat bileet
        kuin pressan linnassa koskaan :D

• Dödötön

Kun en itsekkään enää mikään Orvokki ole vaan jo lähemmäs kuivaa kaktusta,niin minulle kyllä passaa toi naamari muoti!!!Oottelen kyllä mielenkiinnolla,miten tässä alkavan kuuman kesän lämmössä LORDI jaksaa vetää showtansa läpi noissa tamineissa.Toivottavasti,pumput kestää!!!

• ^^taijaah^^ lpr

sen verran voi sanooo et kyllä jätkät tekee hyvää musaa ja työtä...ymmärrän hyvin miks ite jätkät ei haluu näyttäytyy ilman maskeja...
      ei varmasti voi olla rauhassa missään..
      vaikka kyllähän tomin kuva on näytettykkii lehessä ilman maskia mutta..
      eipä tässä muuta!!
      ja hyvä suomi hyvä lordi te voititte euroviisut perkele ihan kuka vaan tollaseen ei ees pysty

• Tina

Mahtavaa kun Lordi voitti! Mutta mistä vetoa niin puhetta syntyy jossain vaiheessa siitä, kun Lordi vetää viskiä ja röökiä koko maailman nähden.. Ainakin ulkomaalaisilla säilyy juuri se kuva suomalaisista minkä se sai esim suomalaisesta lätkäyleisöstä: kuseksii kaduille ym..

• Google Trends
      • AITOVIERET HUOM!

## JUU Oon samaa mieltä ""KUMIUKOT PAKETTIIN"" ne on kerta käyttösii" Vaino - harhasten poppooseen näkyy liityneen paljon myös harhaisia "" SUOMALAISIA"" Ompa pirulla sekalainen seurakunta hah hah haaa.

• pillupiipari

Ei mitään popin piipitystä vaan HARD ROCK HALLELJUH!

LOISTAVAA!!

AMERICA AIN`T ROCKIN NO MORE, BU`IT`S FINLAND WHO IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• YAY!!!!!!

LORDIT veivät maailmaalle good ROCK MUSIC ja se oikea VOITTO. Ja he oikeasti ovat komeitä ihmisia.

• HumppaVeikot

Humppamusiikki on parhaaksi todettua Suomen kansan keskuudessa.

• YAY

LORDIT veivät maailmaalle good ROCK MUSIC ja se oikea VOITTO. Ja he oikeasti ovat komeitä ihmisia.

• monsterican_nightmare

HARD ROCK HALLELUJAH!

• kiitä Lordia!
    • kommunisti

Lordi on vain kapitalistista roskaa,
      jonka arvo ja tehtävä on hyödyttää
      levy-yhtiöitä ym. porvarispuntteja.
      Jos ette usko,menkää illalla Hesaan
      - kohta siellä juodaan ja tapellaan.
      Ja kaikille naamari turpaan,
      myös poliiseille.
      Voi,tätä tyhmää kansaa.

• Ihanuuden kurjuus
    • Mostefeus

me suomalaiset olemme täysin vajaita... Kauhee hälinä yhdestä bändistä... Eka haukutaa bändin jäsenet saatananpalvojiks, ja sit ku ne voittaa euroviisut, ni ne samat haukkujat ovat samantien suurimpia " faneja "...

Ja sit aletaa itkemään kun joku lehti paljastaa kuvia jossa pojat ovat ilman maskejaan... Ettekö tajua että kyseessä on vaan " myyntikikka " ?
      Siitä teiän marinasta oli vaan hyötyä seiskalle... Ihan niin kuin Lordille oli hyötyä siitä kaikesta kriitiikistä jota saivat ennen euroviisui...

Suomi on pelkkää harmaata massaa...

• AJATUKSELLA----------Huruksela

LORDI ON TIE ""KADOTUKSEEN:""

• ttt

Lordi, Vanhanen (matti) ja muut saatananpalvojat syypää Porvoon kirkon paloon.

• breakable_rose

"Devil is a looser and he's my bitch" Todistaa jo ettei lordi ole saatananpalvoja -,-'

• lintulisko
        breakable_rose kirjoitti:

"Devil is a looser and he's my bitch" Todistaa jo ettei lordi ole saatananpalvoja -,-'

Juuu... kuinkahan moni saatanan palvoja olisi valmis laulamaan ja vielä levyttämään ton...? uskallan epäillä ettei kovin useat. kuvitelkaapa hyvät ihmiset vanhanen saatanan palvojana! saa hyvät naurut!!!!!! :D

• Norita

Lordi tuo Suomelle mainetta ja tunnettuuta ja kyllähän tämän vuoden kohta alkavien Helsingissä järjestettävien euroviisujen ansiosta Suomen turismikin paranee. Ja varmasti euroviisujen jälkeen Suomi on paljon tunnetumpi kohde Euroopan sisällä..Meidän pitää vain viisujen aikana muistaa antaa matkailijoille hyvä kuva maastamme jotta homma onnistuisi eikä matkailijoiden mieleen jäisi vain huonoja muistoja Suomesta. Toivotaan yhtä hyvää menestystä tänä vuonna..=)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe