tyhmät kun hyppäävät tuollaisen maalaisjuntin perässä...huh huh
Silkkaa Paskaa Koko Lordi
3
291
Vastaukset
- RollerX
kuuntelemaan sitä Jamppa Tuomista ja
mieti tuleeko huomista! HehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHehehHeheh! - sivistynyt francoise
Asiassa on monta puolta; Lordi on eräänlainen "päänavaus" jonka jälkeen hirvittävät, banaalitl latteet euroviisut ei oo, Lordin kiitos, enää ainakaan ihan entisensä.
"Silkkaa paskaa" on euroviisumusiikki ollu 60-luvun lopulta lähtien. Kukaan todellinen musiikinystävä ei oo edes pierassu euroviisuihin päin.
Ja muuten, oletko noin yleensä harrastanu hevi metal-musiikkia? Kuuntelepa Lordin aiempi levytyksiä ja tee niistä arvio, onks ne mielestäsi silkkaa paskaa vai ei ?
Itse pidän kovasti klassisesta, esim Shostakovitsh ehdoton lempparini, kuuntelen myös paljon bluesia ja rockin puolelta numero uuno on Jimi Hendrix. Hevi on myös lähellä vanhaa sydäntäni ja mun korvat kyl sanoo et Lordi on ihan laadukas hevibändi.
Naamioiden ja kauhuasusteiden käyttö on tyyliseikka joka ei miellytä monia mut menettelee osana tietynlaista hevi-kauhu-genrea joka linkittyy myös tietynlaisiin B-elokuviin. Osana laajempaa populäärikulttuuriperinnettä. Mut musiikkihan tässä ratkasee ja tulipahan kerrankin euroviisuvoitto kappaleella joka on muutakin ku imbesillien aurinkoisten idioottien keinotekosta määkinää jota kukaan ei kuuntele euroviisujen ulkopuolella.
Ja mitä rahasummia moiseen sontakisaan on vuoskymmenten ajan pistetty! Oh Lord !!- pikanen
kommari..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862