Minne suosittelette, että kokaiinituristi lähtisi bilettämään ja pitämään hauskaa. Matkan pituudella ei ole minulle merkitystä.
Tärkeintä on että pääsee juhlimaan, reivaamaan, pitämään hauskaa ja nauttimaan laadukasta kolaa hyvillä hinnoilla(alle 50e/gramma).
Omia kokemuksia ja suosituksia voi laittaa tänne.
Kokaiinituristin unelma?
11
1458
Vastaukset
- vaihtoehtoja varmaan
mutta saksassa maksaa alle 50kymppii ja siellä on hyviä reivejä. Itse asissa siellä on muistaakseni heinäkuussa FullMoon Bile tapahtuma jonne tekis niin paljon mieli päästä juhlii...
- adsgds
no mitäs luulet? amsterdamiin tietty
- .......................
Olin vuosi sitten ranskan antilleilla Carabialla kaks viikkoa. Kylla sielta loytyi jopa kympillakin ja hyvaa oli.
- suhteita, niin
sitten se maksaa sen 50 egee gemmi ja on aika shittii. ja kadulta narkkareilta saa ostella. ja suurin osa siitä kolasta tulee surinamista, hollannin entisii siirtomaita. sieltä se on jo valmiiks leikattuna tulossa. et ehkä joku kolumbia, peru tai muu sellainen voisi olla parempi. etelä-amerikkaan kuitnekin. sieltä saa alle femman gemmi ja varmasti parempaa ku euroopassa missään.
damiin kaduille vaa ettimään kolaa ja sit maksaa novocanesta ja vauhdista koksuhintoja. - minä suosittelen
suhteita, niin kirjoitti:
sitten se maksaa sen 50 egee gemmi ja on aika shittii. ja kadulta narkkareilta saa ostella. ja suurin osa siitä kolasta tulee surinamista, hollannin entisii siirtomaita. sieltä se on jo valmiiks leikattuna tulossa. et ehkä joku kolumbia, peru tai muu sellainen voisi olla parempi. etelä-amerikkaan kuitnekin. sieltä saa alle femman gemmi ja varmasti parempaa ku euroopassa missään.
damiin kaduille vaa ettimään kolaa ja sit maksaa novocanesta ja vauhdista koksuhintoja.Minä suosittelen väli-Amerikkaa. Saarilta löytyy helposti ja halvalla, taatusti parempaa kuin kodeiinilla ja pirillä jatkettu euro"kola".
Muista kuitenkin varoa poliiseja, ettet joudu lahjomaan.
Kahden kevyen linjan jälkeen on jo naama puuduksissa ja fiilikset hyvät. Klubeja löytyy taatusti, enkä usko ajan käyvän pitkäksi.
Entä Jenkkilä? Miami oli pahamaineinen huumeiden maahantuonnin ja levityksen keskipiste, kokaiinicowboyn paratiisi vielä 80-luvun lopulla. Sen jälkeen en ole siellä päässyt käymään. Ovatko asiat muuttuneet? - .........................
minä suosittelen kirjoitti:
Minä suosittelen väli-Amerikkaa. Saarilta löytyy helposti ja halvalla, taatusti parempaa kuin kodeiinilla ja pirillä jatkettu euro"kola".
Muista kuitenkin varoa poliiseja, ettet joudu lahjomaan.
Kahden kevyen linjan jälkeen on jo naama puuduksissa ja fiilikset hyvät. Klubeja löytyy taatusti, enkä usko ajan käyvän pitkäksi.
Entä Jenkkilä? Miami oli pahamaineinen huumeiden maahantuonnin ja levityksen keskipiste, kokaiinicowboyn paratiisi vielä 80-luvun lopulla. Sen jälkeen en ole siellä päässyt käymään. Ovatko asiat muuttuneet?Eiko Carabia sit muka ole Vali-Amerikkaa?
- ääliöolen
......................... kirjoitti:
Eiko Carabia sit muka ole Vali-Amerikkaa?
Caribia ja Carabia on vähän eri mestoja.
- ........................
ääliöolen kirjoitti:
Caribia ja Carabia on vähän eri mestoja.
Caribiaa tarkoitin.
- jatkettua
........................ kirjoitti:
Caribiaa tarkoitin.
Saat pottujauhoja 400kr gramma:)
- sazu
oiskohan ollu pangkokissa 40e/ketku... sinne itse matkalla pariks kuukaudeks!!!
- aRaR
Kolumbiassa hinnat katukaupassa about 2 €/g..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740