Suretko päivittäin?

rööö

Onko sinulla joka päivä huono olo yksinäisyytesi tähden vai iskeekö ahdistus, masennus vain ajoittain? Itselläni tulee joskus parisen viikkoa kestäviä aikakausia kun tuntuu, että koko elämälläni ei ole mitään tarkoitusta ja olen varma, että tulen olemaan koko loppuelämäni tällainen nössö, yksinäinen tylsimys. No, näin minä ajattelen AINA, mutta joskus on helpompia aikoja ja joskus sitten nuo ajatukset ovat todella voimakkaita ja olen hyvin ahdistunut monia päiviä.

Välillä yksinäisyyteni ei häiritse niin paljon, vaikka yleisesti häpeänkin sitä enkä haluaisi että kukaan saa tietää. En halua enää ajatella millainen tulevaisuus minulla tulee olemaan kun se pelottaa niin. Haaveilu jopa ihan pienistä asioista, kuten vaikka siitä että saisin kerättyä rahat autoon, ei kannata. Kuitenkin tulee jotain joka estää sen. Haaveilu ja etenkin jonkin asian suunnittelu on aivan turhaa.

Nyt kuitenkin kun vuodet vierivät ja olen jäänyt "ulkopuoliseksi" niin yksinäisyys on alkanut enemmän vaivata. En muista koska olisin viimeksi oikein kunnolla nauranut. Etenkin pelkään etten koskaan löydä mukavaa miestä ja olen "ikuisesti yksin", niin kuin me monet täällä palstalla pelkäämme.

5

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoja fiiliksiä kokenut

Mene ravintolaan, deittaa netissä, vastaa lehti -ilmoitukseen. Seuralaiset eivät tule ovellesi kolkuttamaan. Siitä se lähtee.

• mie vaan

Mie en enää pelkää että yksinäisyys jatkuu elämän loppuun saakka jos jatkuu niin jatkuu! Ei se pelko asiaa paremmaksi tee! Olen mie huonojen kausien myötä mietynyt vakavasti itsemurhaa ja väliin kuitenkin mahtuu niitä hyviä aikoja kun osaa rakastaa itseään vaikka kukaan muu ei rakasta. Hyvien päivien takia yrittevä jatkaa yksinäistä elämää.

• huono olo

Minulla on noita parempia kausia ainoastaan muutaman vuoden välein ja ne kestävät yleensä pari viikkoa kerrallaan, muuten olen masentunut ja ahdistunut kaiken aikaa.

Jos yrittää ahkeramminkin käydä ravintoloissa tai vastailla deitti-ilmoituksiin, silloin ahdistuu vain entisestään kun näkee miten kaikkialla on vain sellaisia ihmisiä jotka säännönmukaisesti eivät ole millään tavoin kiinnostuneita.

• heikilläkää helppoa.

Suvussani on paljon suurperheisiä. Sanovat, että yksinäisen elämä on turha elämä.
      Luulin, etten jaksaisi elää yli 50v. mutta ylipä olen.
      Olen alistunut tilanteeseeni, mutta kun entisiä ja nuorempiakin juoppokavereita
      lähtee joka vuosi ympäriltä, niin sainpa viinapirun pois. Siitä hyvä mieli.

On minulla tilapäissuhteita ollut, mutta paha eturauhasvaiva vei senkin ilon.
      Sanon naisille suoraan, ettei "vilu enää kapaja". Nauruiksi menee.

Sukulaiset olen jättänyt. Mennyttä mikä mennyttä.

• vain

Mulla on huono olo vain ajoittain, joten en sitten tiedä aiheuttaako yksinäisyys mulle masennusta vai päinvastoin. Joskus nimittäin nautin yksinolosta niin paljon,että ihmettelen sitä miksi en voi nauttia siitä koko ajan.Olen silloin muutenkin energinen, eikä aikani riittäisikään muille.Sitten kun yksinäisyyden tunne iskee hakeudun helposti saatavaan seuraan, jonne en oikeastaan haluaisi ollenkaan, kun siihen liittyy minulla alkoholin liikakäyttöä ja masennun sen jälkeen vain entistä enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe