Olen kuullut, ettei roaccutan- kuuria kannattaisi aloittaa kesällä..? Auringon takia vissiin, mutta minkälaisia kokemuksia teille on kesästä ja roaccutanista? Mietin nimittäin, jos piakkoin alottas sen kuurin..
roaccutan-kuurin aloitus kesällä?
6
1150
Vastaukset
- Exzitty
Kuurin voi aloittaa kesällä. Itsellänikin oli viime kesänä. Tosiaan iho on kuurin aikana kovin herkillä ja palaa herkästi, eli auringolta pitää suojautua kunnolla ja aurinkoa ei kannata ottaa.
- ...
auringossa saa edes oleskella? käydä uimassa?(käyttäen tietenkin suojakerrointa)
- minä
... kirjoitti:
auringossa saa edes oleskella? käydä uimassa?(käyttäen tietenkin suojakerrointa)
Saa olla, ei tarvitse välittää auringosta, mutta suojien käyttö on suositeltavaa.
- ---
Aloitin itse kuurin kans kesällä, mietin pitkään pitäisikö kuuria aloittaa koska ei saisi altistua paljolle auringon valolle. Lopulta päädyin siihen tulokseen että on parempi olla kotona/varjoissa ja syödä kuuria kuin olla kotona koska ei kehtaa naaman takia lähtä mihinkään.
Kävin lääkärissä: Lääkäri katsoi ihoani ja sanoi suurin piirtein näin "Kun sä kerta oot tuon näkönen niin minä kirjotan sulle tän kuurin." Mielestäni ihoni ei ollut erityisen huono kyseisenä päivänä, mutta onneksi oli rehellinen lääkäri : D
Olen kohta kuukauden syönyt kuuria ja on se yhtä tuskaa.. pahenemis vaihe alkanut, finnejä on enemmän kuin koskaan, ihan vierivieressä. Urheilijana lihas ja nivelkivut ovat voimistuneet, koska en ole harjoitusohjelmiani muuttanut kuurin takia. Joka päivä toivon että tämä olisi jo ohi, en kehtaa juurikaan kulkea missään koska koko ajan mietin vaan miltä näytän ja mitä muut minusta ajattelevat. Toivottavasti tämä pian loppuu ja toivotan onnea että sinäkin saat ihosi sellaiseen kuntoon kuin toivot.- NaisLordi
Kesä: "Olen kohta kuukauden syönyt kuuria ja on se yhtä tuskaa.. pahenemis vaihe alkanut, finnejä on enemmän kuin koskaan, ihan vierivieressä."
Tarkoittaako tuo sitä, että kuurissa on normaalisti aina alkuvaiheessa pahempi vaihe ja vasta sitten iho alkaa parantua? - plaö
NaisLordi kirjoitti:
Kesä: "Olen kohta kuukauden syönyt kuuria ja on se yhtä tuskaa.. pahenemis vaihe alkanut, finnejä on enemmän kuin koskaan, ihan vierivieressä."
Tarkoittaako tuo sitä, että kuurissa on normaalisti aina alkuvaiheessa pahempi vaihe ja vasta sitten iho alkaa parantua?Mulla ei ainakaa oo ollu mitää näkyvämpää pahenemisvaihetta, vaikka jo 3 kuukausi alkamas. Sillontällön jokunen finni naamaan tulee, mutta muuten tosi sileä iho, tosin aika punanen ja arpiaki vähäsen, että peitevoiteet tehokkaas käytös julkisille paikolle mennes :D Naama oli jo aika hyväs kunnos ennen roaa Diane Novan ansiosta, ettei toisaalta huomaa kunnolla edes eroa Roan alottamisesta. Mutta kai se jotain on vaikuttanu ku selästäki alkanu vähenemään näpyt. Inhottavat arvet vaa jäljellä ja pari näppyäki aina :/ toivottovasti ny kesän aikana tehoais noihin arpiinki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694