tai kun näit ensimmäistä kertaa vauvan? Minulla ainakin tuli ja nyt erittäin tyytyväinen yhden pojan isä;)
Tuliko synnytyksessä
9
2460
Vastaukset
- vuosi
Ei tullut meillä. Mentiin sairaalaan alkuillasta ja synnytys oli about klo 07 aamulla. Ja kun pari edellistä yötä oli jo vähän valvottuja niin...Oli hieman tokkurainen olo. Ja sitten tietty kun oli itse mukana synnytyksessä ja leikkaili napanuoraa samalla veritahroja ym. väistellen niin oli mieli jotenkin muissa maisemissa. Piti valokuviakin ottaa jne.
Vaikka oli se hieno tunne kun tyttärelle tökkäsi sormen niin se tarttui siihen heti. - poika se oli
kyllä itku päsi kun vauva synty.emäntä oli koko raskaus ajan ollu ihan varma että poika se on ja oltiin kutsuttu vauvaa pojan nimellä koko raskaus aika.isovelikin tunsi vauvan nimeltä.voi sitä riemua kun se oli täyden kympin poika,joka suhteessa.muija tiesi etukäteen tarkalleen miltä se näyttikin.hiusten väri ja silmien,painon ja pituuden.no eiköhän ne kyllä aika saman kokosia ole kaikki yntyessään,mutta uskomatonta oli.
nyt poika on vuoden ja tuntuu vieläkin uskomattoman hyvältä muistella syntymää.onnea vaan kaikille vanhemmille,biologisille ja tunnevanhemmille!!!- jaelika
niin se kävi meilläkin ja 3 lasta tuli...kaikkien jälkeen tippa linssissä,mut ero tuli vanhemmille.toivottavasti teidän liitot kestää,kun nyt on lapsilla se tippa linssissä ja vanhemmat ei tuu toimeen ees keskenään.lapset haluais et isä ja äiti palais yhteen,mut ko ei... onnea kaikille vauvan saaneille!
- Ase-Aatami
Vaan ei se sitä tarkota ettenkö silti olisi ollut lasteni syntymästä onnellinen. Ei oo vaan tuo itkun märinä meikäläisen juttu taida. Ilonenhan siinä pitää olla kun lapsi syntyy! Minä kun en osaa ilosta itkeä...
- I5ukki
Kyllä tuli. Meinas sydän revetä kun oli niin onnellinen. Ja monta kertaa sen jälkeenkin.
- rv 24
...rakkauden määrää kyyneleissä mitata... :)
- göran sturkfelt
Mies ei itke.
- .....................
mun mielestäni juuri tosimies osaa näyttää tunteensa eikä "pelkää"itkeä;)
- iskä29
Kyllä siin itku tuli,mut onnesta! Alkoi jo pelottaa kun poika meinasi tulla niskat edellä ulos ja ei hengittänyt heti,mutta sitten kun parkasu kuului ja pyydettiin isi takasin saliin...oli se hienoa! Sen jälkeen menin soittamaan uusille mummoille tulokkaasta,niin kyl siin itkettiin kummankin kanssa...maailman ihanin hetki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862