Kommusmin uhrit ry

Ronald Reagan

14

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupajumi

      Joo perusta ihmeessä vai eikö kapitalisti polo saa edes järjestöä kuriin. Sitäpaitsi kommunismin uhreja on 100 biljoonaa!

      • juulia

        Taas tätä kommunistien rikoksien vähättelyä kaikkihan tietää että Stalin yksinään murhautti 150 miljardia ihmistä ja Kiinassa Mao yksinään söi 10 Miljardia pikkulasta. PolPot tapatti 400 Miljardia toveriaan. Minusta totuus näistä kommunistien pahoista teosta pitää saada kuuluviin oikea luku on uusimpien tutkimusten mukaan n. 700 Miljardia ihmistä on teurastettu kommunistien toimesta.


      • Wäinä
        juulia kirjoitti:

        Taas tätä kommunistien rikoksien vähättelyä kaikkihan tietää että Stalin yksinään murhautti 150 miljardia ihmistä ja Kiinassa Mao yksinään söi 10 Miljardia pikkulasta. PolPot tapatti 400 Miljardia toveriaan. Minusta totuus näistä kommunistien pahoista teosta pitää saada kuuluviin oikea luku on uusimpien tutkimusten mukaan n. 700 Miljardia ihmistä on teurastettu kommunistien toimesta.

        Kaiken tuon lisäksi Vantaalla vierailulla ollut kommunisti löi humalassa lankomiestään lapiolla päähän niin,ettei tämä sen koommin pystynyt osallistumaan perheyhtiön johtokunnan työskentelyyn.Hänelle pitikin sitten hankkia tiedotusjohtajan vakanssi Kauniaisten puolelta.Tästäkin karmivasta tapahtumasta pitäisi kirjoittaa kirja tai kaksi,tehdä historiallinen dokumentti televisioon ja filmata kokoillan elokuva.


      • virhe
        juulia kirjoitti:

        Taas tätä kommunistien rikoksien vähättelyä kaikkihan tietää että Stalin yksinään murhautti 150 miljardia ihmistä ja Kiinassa Mao yksinään söi 10 Miljardia pikkulasta. PolPot tapatti 400 Miljardia toveriaan. Minusta totuus näistä kommunistien pahoista teosta pitää saada kuuluviin oikea luku on uusimpien tutkimusten mukaan n. 700 Miljardia ihmistä on teurastettu kommunistien toimesta.

        voitaisiinko lukusi jakaa tuhannella. olis käsityskyvyn tälläpuolen. vaikka ymmärryskyvyn yli komukoiden teurastus kuitenkin menee.
        ei tajua asiota marxilainenkaan.


    • toki

      Marxismin "RIEMU voittoa" on syytä muistaa.
      Ihmettelen kovasti, kun nykyiset kommarit eivät syvästi paheksu kommunismi pahoja töitä.

      • tupajumi

        Niin siellä ne komukat vaan palvoo stalinia ja syövät pikkulapsia. Itsekkin olen aina ihmetellyt miksi kapitaistit eivät ikinä paheksu kapitalistien pahoja töitä.


    • 4. polven kommunisti

      Miten voi olla olemassa kommunismin uhreja, kun kommunismi ei ole vielä toteutunut missään maassa?

      • NÄIN ON...

        Kommunismi ei ole sama kuin bolshevismi joka oli juutalaisten masinoima vallankaappausyritys.
        Lenin oli juutalainen, ainakin äitinsä puolelta ja tiettävästi myös oikea isä oli juutalainen.
        Kaikki hänen lähimmät apurinsa olivat myös juutalaisia: Trotski, Sverdlov, Kamejv, Zinovjev ja moni muu.
        Tämä troikka toteutti bolshevismin, siis diktatuurin joka oli tarkoitus laajentaa koko maailman kattavaksi.
        Venäläiset maksoivat kovan hinnan itsekin tästä hankkeesta jonka saksanjuutalaiset panivat alkuun ja jota mm. Rotscholdin rahasuku tuki.

        http://www.euvkr.com/1-04alhonen.html

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000352&posting=22000000002823123


      • parhain päin
        NÄIN ON... kirjoitti:

        Kommunismi ei ole sama kuin bolshevismi joka oli juutalaisten masinoima vallankaappausyritys.
        Lenin oli juutalainen, ainakin äitinsä puolelta ja tiettävästi myös oikea isä oli juutalainen.
        Kaikki hänen lähimmät apurinsa olivat myös juutalaisia: Trotski, Sverdlov, Kamejv, Zinovjev ja moni muu.
        Tämä troikka toteutti bolshevismin, siis diktatuurin joka oli tarkoitus laajentaa koko maailman kattavaksi.
        Venäläiset maksoivat kovan hinnan itsekin tästä hankkeesta jonka saksanjuutalaiset panivat alkuun ja jota mm. Rotscholdin rahasuku tuki.

        http://www.euvkr.com/1-04alhonen.html

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000352&posting=22000000002823123

        Leninin muistoa häväistää???
        Oliko Marxin opit siionin viisaitten salakaapu lokakuun vallankumouksessa?
        Selitä oi hyvä toveri, kun minä en ymmärrä.


      • kirjoitti
        parhain päin kirjoitti:

        Leninin muistoa häväistää???
        Oliko Marxin opit siionin viisaitten salakaapu lokakuun vallankumouksessa?
        Selitä oi hyvä toveri, kun minä en ymmärrä.

        kirjansa tilaustyönä.
        Mutta en osaa sanoa varmuudella olivatko nämä voimat liitossa keskenään.
        Tämä linkki voi auttaa

        http://www.stormfront.org/whitehistory/hwr61.htm

        Se mikä on varmaa on bolshevismidiktatuurin yhteys juutalaisiin. Ilman juutalaisia se ei olisi toteutunut.
        Myös Stalinia epäillään juutalaiseksi. Hänen vaimonsa olivat juutalaisia ja tyttäristä kaksi oli naimisissa juutalaisten kanssa. Ja meille tärkeän Molotovin vaimo oli juutalainen.

        http://www.jewwatch.com/jew-leaders-stalin.html


      • kirjoitit
        NÄIN ON... kirjoitti:

        Kommunismi ei ole sama kuin bolshevismi joka oli juutalaisten masinoima vallankaappausyritys.
        Lenin oli juutalainen, ainakin äitinsä puolelta ja tiettävästi myös oikea isä oli juutalainen.
        Kaikki hänen lähimmät apurinsa olivat myös juutalaisia: Trotski, Sverdlov, Kamejv, Zinovjev ja moni muu.
        Tämä troikka toteutti bolshevismin, siis diktatuurin joka oli tarkoitus laajentaa koko maailman kattavaksi.
        Venäläiset maksoivat kovan hinnan itsekin tästä hankkeesta jonka saksanjuutalaiset panivat alkuun ja jota mm. Rotscholdin rahasuku tuki.

        http://www.euvkr.com/1-04alhonen.html

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000352&posting=22000000002823123

        Avasin uuden keskustelun. Tuntui, kuin sheriffi olisi hävittänyt jutut. Anteeksi!
        Juutalaisia ne kumoukselliset. Nimeksi venäläisiä. Itse Josif gruusialainen rikollinen.
        Onko antiseminismi nousussa?


    • tule apuun! Luettuani viestiketjun, ajattelin että Sinun "halki-poikki-ja pinoon-tyyli olisi tässä paras!!

      • Wäinä

        Juulia on palannut kotiin Puulaveden mökiltä ja matkalla kotiin Vallilaan.Anntetaan Juulin nyt ravistella rauhassa vesi korvasta.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe