Häntä koipien välissä kotiin ja työnhakuun!
Niinistö kuin Lassie?
7
206
Vastaukset
- kai hyvä?
Somalitkin änkee tänne, mutta ei työnhakuun!
- että mitä ne
..potvarit sielä eduskunnan kuppilassa supattelivat, sisäpiiritietojaan siitä että
Sauli tulee..sitä ne pirut supatti! - örbäle
£££ .....kotiin ja työnhakuun! £££
Mun autoon pitäisi vaihtaa jakohihna, olisikohan Niinistö kiinnostunut siitä hommasta?- laiska..
Pitääkö perseesikin pyyhkiä, kun et läskeiltäsi itse taivu?
- kirjoittamaan arvokkaasti
laiska.. kirjoitti:
Pitääkö perseesikin pyyhkiä, kun et läskeiltäsi itse taivu?
Presidentistä! Kun Sauli on valittu, teette itsenne vain naurettaviksi, jos jatkatte tuohon tyyliinne. Tuskin kukaan teille edes viitsii vaivautua kommentoimaan. Jos on asiaa valittaa (ja miksei jotain olisikin), se on syytä tehdä asiallisesti, kuten on asiallinen silloin presidenttikin ja ansaitsee kansansa kunnioituksen.
- "kotiin"
Kun ei pärjäillyt euroopan pankissa, niin miten olisi pärjäillyt Suomen presidenttinä. Suomalaisia on onni potkaissut kun hänestä ei tehty presidenttiä.
- ööööööööööööö
Menkäähän vaikka Kallion nakkikiskalle katsomaan miten työtä tehdään. Tulee aika Suomessa, jolloin työttömyyskorvauksiin ei ole enää rahaa, joten ottakaapa lusikka kauniiseen käteen ja ajatelkaa tulevaisuuttanne.
Ei ole Tarja aina teitä hellimässä ja jakelemassa yhteiskunnan varoja ihan vaan pelkästä vallanhimosta.
Tarjallehan on aina kaikki sopinut. Niin liberaali, että ruokkisi varmaan pulutkin kauppatorilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513190
- 412691
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232056
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715