Sulla on noste päällä ja suunta on oikea tarkoitan siis vasen.Uusi puheenjohtaja tarvitsee väriä toimintaan katson että sinä olet siihen hommaan sopiva.
Viialaisen ärsyttäminen aamutv:ssä oli kivaa seurattavaa.
Viialaiselle kenkää vasemmistoliiton kiintiöpaikalta sak:sta.
Nyt on meidänpuolueen paikka ja usko toimintaan alkaa palata jälleen.
Arhinmäki,tulta munille
4
293
Vastaukset
kyseistä ohjelmaa, mutta olen ollut paikalla Hänen esittäessään ajatuksiaan. Miehessä on ainesta!
- Waz
Arhinmäki on vasemmistoliberaali broileri. Vasemmistoliberaalius on vielä kuvottavampaa kuin oikeistoliberaalius. Ne sentään avoimesti ja rehellisesti kannattavat riistoa ja porvarillista hedonismikulttuuria. Vasemmistoliberaalit, joita Vasemmistoliitto on pullollaan, ajavat mukamas työväen etua, mutta heillä on porvarillisen yhteiskunnan tarjoama arvomaailma ja keinovalikoima. Varsin kuvaavaa on Vasemmistonuorten sivuilla oleva "klikkaa köyhälle riisikuppi-linkki". Todella sairasta. Parannamme maailmaa klikkailemalla hiirellä netissä. Vasemmistoliberaalit ovat täysin vieraantuneita todellisuudesta.
Waz kirjoitti:
Arhinmäki on vasemmistoliberaali broileri. Vasemmistoliberaalius on vielä kuvottavampaa kuin oikeistoliberaalius. Ne sentään avoimesti ja rehellisesti kannattavat riistoa ja porvarillista hedonismikulttuuria. Vasemmistoliberaalit, joita Vasemmistoliitto on pullollaan, ajavat mukamas työväen etua, mutta heillä on porvarillisen yhteiskunnan tarjoama arvomaailma ja keinovalikoima. Varsin kuvaavaa on Vasemmistonuorten sivuilla oleva "klikkaa köyhälle riisikuppi-linkki". Todella sairasta. Parannamme maailmaa klikkailemalla hiirellä netissä. Vasemmistoliberaalit ovat täysin vieraantuneita todellisuudesta.
tapa "parantaa maailma" kuin hiirellä klikkaus!
- PS on muutos
JOS JOKU JÄTTÄÄ ÄÄNESTÄMÄTTÄ PERUSSUOMALAISIA LOKAKUUN VAALEISSA NYT - esim. vetoamalla Hakkaraisen toilailuihin ja seiska-lehden uutisiin -
niin saa syyttää VAIN itseään ja ottaa kannettavakseen tilanteen, jossa sosiaalipalvelut kunnassa leikataan ja nekin vähät mitä annetaan, suunnataan
ulkomaalaisille, jotka ovat vähäosaisia mutta joista Suomen ei tulisi pitää huolta
(vaan jättää ne kolonialistien Venäjän Englannin ...hoitoon jotka ongelmat aiheuttivatkin,
esim. Kreml aloitti Afganistanin sodan Brezhnevin aikana).
ÄLÄ SIIS NUKU JA VALITA VAAN VALITSE MUUTOS JA PS LOKAKUUSSA.
(Kun Espanja ja Italia ovat konkursississa, asetelma eskaloituu, koska tämä vetää Ranskan konkurssiin, Saksa jää yksin maksajaksi, euro hajoaa,
ja Suomi joutuu maksamaan sillä hetkellä antamansa sitoumukset, takaajia
ei ole koska ne pankit ovat jotka ovat mukana ovat ilman pääomia).
KREIKKA EI PYSTY VILJELEMÄÄN EDES TOMAATTEJA KILPAILUKYKYISESTI, VAAN OSTAA NEKIN SAKSASTA (JA JUGOSLAVIASTA JA HOLLANNISTA). Kataisen
- Urpilaisen puheet kasvusta jne. maassa, joka ei pysty edes maanviljelyyn Euroopassa ovat TOTAALISTA HAIHATTELUA.
Kreikka on alle vuoden sisällä konkurssissa.
Konkurssissa oleva Kreikka ei pysty tuottamaan edes vihanneksia
http://www.ekathimerini.com/4dcgi/_w_articles_wsite6_1_14/03/2012_432978
In 2011, Greece paid 11.7 million euros to import 15,550 tons of fresh tomatoes from the Former Yugoslav Republic of Macedonia, Germany, Italy and the Benelux countries. Greeks did just as everyone in Northern Europe does, which is eat foreign tomatoes
http://www.kauppalehti.fi/etusivu/citigroup kreikan ero lahes satavarma/201207222341
Citigroup korjasi ennustettaan 50–75 prosentin todennäköisyydestä. Pankki uskoo, että Kreikka eroaa euroalueen 17 maan joukosta seuraavan kahden tai kolmen vuosineljänneksen sisällä. Vaikka Citigroup painottaa ettei ennuste ole päiväntarkka, arviossa mainitaan todennäköisimpänä eropäivänä 1. tammikuuta 2013.
Tutustu perussuomalaiseen suuntaan
http://jussiniinisto.fi/wp-content/uploads/2012/07/MainosNurmijarvi-300x195.jpg
http://jussiniinisto.fi/index.php/2012/07/euron-murenemiseen-varauduttava/
Kommentti:
SE MIKÄ KOSKEE KREIKKAA ALLA KOSKEE MYÖS PORTUGALIA JA OSIN MYÖS
ESPANJAA JA ITALIAA JA TULEVAISUUDESSA JOPA RANSKAA
Katainen on ensinnäkin pelkää Merkeliä ja on jonkin verran asiantuntematon globalisaatiosta, mistä johtuen hän ei pysty
panemaan vastaan keskusteluissa Saksan kanssa. Kataisen on helpompi puhua tarinoita vastuunkannosta (Ruotsi, Tanska, Englanti … eivät
maksa tukipaketteja mutta kyllä nekin vastuuta kantavat ja mahdollisista ongelmista kärsivät)
ja pelotella omasta valuutasta milloin Kreikassa milloin Suomessa.
Katainen ei sanallakaan kerro tai arvioi MITÄ VIENTITUOTETTA KREIKKA ALKAA KEHITTÄÄ JOTTA SEN TALOUS KASVAA ja MIKÄ esim. Euroopan MAA SUOSTUU SIJOITTAMAAN KREIKKAAN VIENTITUOTTEIDEN LUOMISEKSI, kun Kreikka on laskenut palkkoja ja eläkkeitä.
Vastaus on: ei tuotteita ei kukaan suostu.
Vientituotteen (esim. auto, kännykkä …) kehittäminen vie ainakin
50 vuotta ja vaatii teknillisen yliopistojärjestelmän luonnin.
Peugeot tai Daimler ei ole investoimassa autoteollisuutta Kreikkaan
eikä Nokia ja Apple kännykkäteoillisuutta.
Tarinat kasvusta, viennistä ja omien tuotteiden kehittämisestä tai investoinneista ovat haihattelua. Vaikka Kreikka laskisi palkkoja miten tahansa, se ei pysty alittamaan Vietnamin ja Kiinan kustannustasoa. Joten jos yritykset investoivat, ne investoivat jonnekin muualle,
sellaiseen maahan jossa on oma valuutta eikä Saksa-sidonnainen euro.
KREIKAN KUSTANNUSTASO ON NIIN KORKEA (EURON TAKIA) JA LAINAT OLLEET NIIN HALPOJA (EUROKORON TAKIA) ETTEI SIELLÄ OLE KANNATTANUT VILJELLÄ
EDES TOMAATTEJA turisteille, vaan tomaatit on ostettu Saksasta (ja muualta lähinnä pohjois-Euroopasta).
Ps. Jussi, nyt pitäisi aktivoida kansanedustajat ja muut perussuomen
linjalla olevat kirjoittamaan päivänpolttavista asioista, blogeihin ja lehtiin, kesällä ei ole paljon uutisia, uutiskynnys ylittyy eikä Soinin tarvitse olla sitten aina yksin joka paikassa vastaamassa.
Konkurssissa oleva Kreikka ei pysty tuottamaan edes vihanneksia
http://www.ekathimerini.com/4dcgi/_w_articles_wsite6_1_14/03/2012_432978
In 2011, Greece paid 11.7 million euros to import 15,550 tons of fresh tomatoes from the Former Yugoslav Republic of Macedonia, Germany, Italy and the Benelux countries. Greeks did just as everyone in Northern Europe does, which is eat foreign tomatoes
http://www.kauppalehti.fi/etusivu/citigroup kreikan ero lahes satavarma/201207222341
Citigroup korjasi ennustettaan 50–75 prosentin todennäköisyydestä. Pankki uskoo, että Kreikka eroaa euroalueen 17 maan joukosta seuraavan kahden tai kolmen vuosineljänneksen sisällä. Vaikka Citigroup painottaa ettei ennuste ole päiväntarkka, arviossa mainitaan todennäköisimpänä eropäivänä 1. tammikuuta 2013.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602