Arhinmäki,tulta munille

-k.o.m Mari

Sulla on noste päällä ja suunta on oikea tarkoitan siis vasen.Uusi puheenjohtaja tarvitsee väriä toimintaan katson että sinä olet siihen hommaan sopiva.
Viialaisen ärsyttäminen aamutv:ssä oli kivaa seurattavaa.
Viialaiselle kenkää vasemmistoliiton kiintiöpaikalta sak:sta.
Nyt on meidänpuolueen paikka ja usko toimintaan alkaa palata jälleen.

4

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyseistä ohjelmaa, mutta olen ollut paikalla Hänen esittäessään ajatuksiaan. Miehessä on ainesta!

      • Waz

        Arhinmäki on vasemmistoliberaali broileri. Vasemmistoliberaalius on vielä kuvottavampaa kuin oikeistoliberaalius. Ne sentään avoimesti ja rehellisesti kannattavat riistoa ja porvarillista hedonismikulttuuria. Vasemmistoliberaalit, joita Vasemmistoliitto on pullollaan, ajavat mukamas työväen etua, mutta heillä on porvarillisen yhteiskunnan tarjoama arvomaailma ja keinovalikoima. Varsin kuvaavaa on Vasemmistonuorten sivuilla oleva "klikkaa köyhälle riisikuppi-linkki". Todella sairasta. Parannamme maailmaa klikkailemalla hiirellä netissä. Vasemmistoliberaalit ovat täysin vieraantuneita todellisuudesta.


      • Waz kirjoitti:

        Arhinmäki on vasemmistoliberaali broileri. Vasemmistoliberaalius on vielä kuvottavampaa kuin oikeistoliberaalius. Ne sentään avoimesti ja rehellisesti kannattavat riistoa ja porvarillista hedonismikulttuuria. Vasemmistoliberaalit, joita Vasemmistoliitto on pullollaan, ajavat mukamas työväen etua, mutta heillä on porvarillisen yhteiskunnan tarjoama arvomaailma ja keinovalikoima. Varsin kuvaavaa on Vasemmistonuorten sivuilla oleva "klikkaa köyhälle riisikuppi-linkki". Todella sairasta. Parannamme maailmaa klikkailemalla hiirellä netissä. Vasemmistoliberaalit ovat täysin vieraantuneita todellisuudesta.

        tapa "parantaa maailma" kuin hiirellä klikkaus!


    • PS on muutos

      JOS JOKU JÄTTÄÄ ÄÄNESTÄMÄTTÄ PERUSSUOMALAISIA LOKAKUUN VAALEISSA NYT - esim. vetoamalla Hakkaraisen toilailuihin ja seiska-lehden uutisiin -

      niin saa syyttää VAIN itseään ja ottaa kannettavakseen tilanteen, jossa sosiaalipalvelut kunnassa leikataan ja nekin vähät mitä annetaan, suunnataan
      ulkomaalaisille, jotka ovat vähäosaisia mutta joista Suomen ei tulisi pitää huolta
      (vaan jättää ne kolonialistien Venäjän Englannin ...hoitoon jotka ongelmat aiheuttivatkin,

      esim. Kreml aloitti Afganistanin sodan Brezhnevin aikana).

      ÄLÄ SIIS NUKU JA VALITA VAAN VALITSE MUUTOS JA PS LOKAKUUSSA.
      (Kun Espanja ja Italia ovat konkursississa, asetelma eskaloituu, koska tämä vetää Ranskan konkurssiin, Saksa jää yksin maksajaksi, euro hajoaa,
      ja Suomi joutuu maksamaan sillä hetkellä antamansa sitoumukset, takaajia
      ei ole koska ne pankit ovat jotka ovat mukana ovat ilman pääomia).

      KREIKKA EI PYSTY VILJELEMÄÄN EDES TOMAATTEJA KILPAILUKYKYISESTI, VAAN OSTAA NEKIN SAKSASTA (JA JUGOSLAVIASTA JA HOLLANNISTA). Kataisen
      - Urpilaisen puheet kasvusta jne. maassa, joka ei pysty edes maanviljelyyn Euroopassa ovat TOTAALISTA HAIHATTELUA.

      Kreikka on alle vuoden sisällä konkurssissa.

      Konkurssissa oleva Kreikka ei pysty tuottamaan edes vihanneksia
      http://www.ekathimerini.com/4dcgi/_w_articles_wsite6_1_14/03/2012_432978




      In 2011, Greece paid 11.7 million euros to import 15,550 tons of fresh tomatoes from the Former Yugoslav Republic of Macedonia, Germany, Italy and the Benelux countries. Greeks did just as everyone in Northern Europe does, which is eat foreign tomatoes

      http://www.kauppalehti.fi/etusivu/citigroup kreikan ero lahes satavarma/201207222341




      Citigroup korjasi ennustettaan 50–75 prosentin todennäköisyydestä. Pankki uskoo, että Kreikka eroaa euroalueen 17 maan joukosta seuraavan kahden tai kolmen vuosineljänneksen sisällä. Vaikka Citigroup painottaa ettei ennuste ole päiväntarkka, arviossa mainitaan todennäköisimpänä eropäivänä 1. tammikuuta 2013.

      Tutustu perussuomalaiseen suuntaan
      http://jussiniinisto.fi/wp-content/uploads/2012/07/MainosNurmijarvi-300x195.jpg


      http://jussiniinisto.fi/index.php/2012/07/euron-murenemiseen-varauduttava/


      Kommentti:

      SE MIKÄ KOSKEE KREIKKAA ALLA KOSKEE MYÖS PORTUGALIA JA OSIN MYÖS
      ESPANJAA JA ITALIAA JA TULEVAISUUDESSA JOPA RANSKAA

      Katainen on ensinnäkin pelkää Merkeliä ja on jonkin verran asiantuntematon globalisaatiosta, mistä johtuen hän ei pysty
      panemaan vastaan keskusteluissa Saksan kanssa. Kataisen on helpompi puhua tarinoita vastuunkannosta (Ruotsi, Tanska, Englanti … eivät
      maksa tukipaketteja mutta kyllä nekin vastuuta kantavat ja mahdollisista ongelmista kärsivät)

      ja pelotella omasta valuutasta milloin Kreikassa milloin Suomessa.

      Katainen ei sanallakaan kerro tai arvioi MITÄ VIENTITUOTETTA KREIKKA ALKAA KEHITTÄÄ JOTTA SEN TALOUS KASVAA ja MIKÄ esim. Euroopan MAA SUOSTUU SIJOITTAMAAN KREIKKAAN VIENTITUOTTEIDEN LUOMISEKSI, kun Kreikka on laskenut palkkoja ja eläkkeitä.

      Vastaus on: ei tuotteita ei kukaan suostu.

      Vientituotteen (esim. auto, kännykkä …) kehittäminen vie ainakin
      50 vuotta ja vaatii teknillisen yliopistojärjestelmän luonnin.

      Peugeot tai Daimler ei ole investoimassa autoteollisuutta Kreikkaan
      eikä Nokia ja Apple kännykkäteoillisuutta.

      Tarinat kasvusta, viennistä ja omien tuotteiden kehittämisestä tai investoinneista ovat haihattelua. Vaikka Kreikka laskisi palkkoja miten tahansa, se ei pysty alittamaan Vietnamin ja Kiinan kustannustasoa. Joten jos yritykset investoivat, ne investoivat jonnekin muualle,

      sellaiseen maahan jossa on oma valuutta eikä Saksa-sidonnainen euro.

      KREIKAN KUSTANNUSTASO ON NIIN KORKEA (EURON TAKIA) JA LAINAT OLLEET NIIN HALPOJA (EUROKORON TAKIA) ETTEI SIELLÄ OLE KANNATTANUT VILJELLÄ
      EDES TOMAATTEJA turisteille, vaan tomaatit on ostettu Saksasta (ja muualta lähinnä pohjois-Euroopasta).

      Ps. Jussi, nyt pitäisi aktivoida kansanedustajat ja muut perussuomen
      linjalla olevat kirjoittamaan päivänpolttavista asioista, blogeihin ja lehtiin, kesällä ei ole paljon uutisia, uutiskynnys ylittyy eikä Soinin tarvitse olla sitten aina yksin joka paikassa vastaamassa.

      Konkurssissa oleva Kreikka ei pysty tuottamaan edes vihanneksia
      http://www.ekathimerini.com/4dcgi/_w_articles_wsite6_1_14/03/2012_432978



      In 2011, Greece paid 11.7 million euros to import 15,550 tons of fresh tomatoes from the Former Yugoslav Republic of Macedonia, Germany, Italy and the Benelux countries. Greeks did just as everyone in Northern Europe does, which is eat foreign tomatoes

      http://www.kauppalehti.fi/etusivu/citigroup kreikan ero lahes satavarma/201207222341

      Citigroup korjasi ennustettaan 50–75 prosentin todennäköisyydestä. Pankki uskoo, että Kreikka eroaa euroalueen 17 maan joukosta seuraavan kahden tai kolmen vuosineljänneksen sisällä. Vaikka Citigroup painottaa ettei ennuste ole päiväntarkka, arviossa mainitaan todennäköisimpänä eropäivänä 1. tammikuuta 2013.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe