kuinka monen tilaus on tullut perille?
viinikauppa.com
61
8823
Vastaukset
- tuleva holisti
useampi tullut perille kun jäänyt tulliin?? omat ja tuttujen tilaukset ainakin tullu kaikki perille
- asiakas
Siis on toivoa saada tilaus perille.Paljon on kyllä pettyneitä asiakkaita.
- Kolmas kerta toden sanoi
asiakas kirjoitti:
Siis on toivoa saada tilaus perille.Paljon on kyllä pettyneitä asiakkaita.
Varmaan kannattaisi lueskella vanhoja tekstejä joita aiheeseen liittyy, ennen kuin aloittaa uuden. :/
- vesku
Kolmas kerta toden sanoi kirjoitti:
Varmaan kannattaisi lueskella vanhoja tekstejä joita aiheeseen liittyy, ennen kuin aloittaa uuden. :/
Tilasin alkuvuonna viinejä ja toimitus tuli perille. Tällä kertaa viinit ovat kadonneet ja tilauksesta on nyt 2 kk. Lukuisten tiedustelujen jälkeen Valocargo eikä Kaukokiito ole juomia löytänyt. On kuulemma Kaukokiidon ja Valocargon yhteistyö lopetettu Valocargon hämäräperäisten toimien vuoksi. Valocargosta ei kukaan vastaa enää puhelimeen, joten hyvältä näyttää...
- Sentraali santra
vesku kirjoitti:
Tilasin alkuvuonna viinejä ja toimitus tuli perille. Tällä kertaa viinit ovat kadonneet ja tilauksesta on nyt 2 kk. Lukuisten tiedustelujen jälkeen Valocargo eikä Kaukokiito ole juomia löytänyt. On kuulemma Kaukokiidon ja Valocargon yhteistyö lopetettu Valocargon hämäräperäisten toimien vuoksi. Valocargosta ei kukaan vastaa enää puhelimeen, joten hyvältä näyttää...
Kyllä ainakin äsken vastasivat.
Yhteistyö Kaukokiidon kanssa kai lopettiin Valocargon toimesta sen vuoksi koska Kaukokiito alkoi vasikoimaan asiakkaiden kuormista Tullille.
eli se siitä hämäräperäisyydestä.
eli Kaukokiidossa aikamoisia vellihousuja. - Kolmas kerta toden sanoi
Sentraali santra kirjoitti:
Yhteistyö Kaukokiidon kanssa kai lopettiin Valocargon toimesta sen vuoksi koska Kaukokiito alkoi vasikoimaan asiakkaiden kuormista Tullille.
eli Kaukokiidossa aikamoisia vellihousuja.Oliko puhetta miten korvaavat kadonneet juomat? Se hieno lattariteksti siellä kuljetussopimuksessa tarkoittanee jotain -en tiedä mitä- olisi kiva kuulla miten käy kun omat juomat on myös hukassa eikä tunnu löytyvän millään. Toivottavasti asia selviää ja tällä kertaa asiakkaan kannalta positiivisesti.
- joku muu
Sentraali santra kirjoitti:
eli Kaukokiidossa aikamoisia vellihousuja.kuka sitten nykyisin hoitaa jakelun?
- useasti tilannut
paikkansa että tilaukset ei etene viinikaupassa, johtuneeko tuosta k-kiito sotkusta???
- Asiasta tietävä
Kyllä ne kulkevat ihan normaalisti - eikä Valocargo käytä Kaukokiitoa - niitä kuuluisia Tullin vasikoita.
- useasti tilannut
Asiasta tietävä kirjoitti:
Kyllä ne kulkevat ihan normaalisti - eikä Valocargo käytä Kaukokiitoa - niitä kuuluisia Tullin vasikoita.
paljonhan asian tiimoilta paskaa puhutaan ja kirjoitetaan ja eikun tilaamaan hyviä edullisia juomia
- Maranell^
meikäläisen tilaus ei ole edistny ainakaan viikon sisällä mihinkään. Luvattua tilaus vahvistusta ei ole tulluu sähköpostiin.
- jappadaaddaa
Maranell^ kirjoitti:
meikäläisen tilaus ei ole edistny ainakaan viikon sisällä mihinkään. Luvattua tilaus vahvistusta ei ole tulluu sähköpostiin.
Olet varmaan jättänyt tilauksessasi jonkun kohdan väliin. Tilausvahvistus rapsahti minulle sähköpostiin ainakin minuutin päästä tilauksen lähettämisestä...
Sittemmin tuli viestiä, jotta ovat vastaanottaneet maksun ja vielä viesti jotta tavaroita jo saksassa pakkaillaan.
Katellaan nyt sitten, mitä tapahtuu tästä eteenpäin... - paljon tilannut
Maranell^ kirjoitti:
ja kysy mikä menny tilauksessa pieleen, yleensähän se vahvistus tulee välittömästi
- sipuli
Itse tilasin läjän siideriä kolme viikkoa sitten. Tilaus oli noudettu viikko sitte. Nyt vaan ootellaa valocargon heeboja ja toivotaa, ettei mitään tullihässäköitä tuu..
- onko tullu
tilaus perille kerro tarina loppuun (ilmeisesti on)
- Guaglione
onko tullu kirjoitti:
Omat juomat tilattu 26.4 ja noudettu Saksasta 28.4. Tulos, ei vieläkään perillä!!
No, onneksi noissa ei ole paljoa rahaa kiinni. - utelias
Guaglione kirjoitti:
Omat juomat tilattu 26.4 ja noudettu Saksasta 28.4. Tulos, ei vieläkään perillä!!
No, onneksi noissa ei ole paljoa rahaa kiinni.antaneet viinikaupasta tai kuljetusfirmasta syytä mikä mättää?
- Guaglione
utelias kirjoitti:
antaneet viinikaupasta tai kuljetusfirmasta syytä mikä mättää?
Tulli on takavarikoinut juomia. Siinähän se perimmäinen syy on.
Ihmetyttää vaan, että viinikauppa ei sanallakaan mainitse asiasta omilla kotisivuillaan. Olisi asiakkaan kannalta ihan hyvä tietää, että tilaus voi mahdollisesti päätyä tullin varastoon. - sipuli
onko tullu kirjoitti:
eipä vieläkään ole näkynyt juomia.. janohan tässä tulee.. Valogarcoon on mailattu, muttei vastausta kuulu sieltäkään.. pahus..
- Guaglione
sipuli kirjoitti:
eipä vieläkään ole näkynyt juomia.. janohan tässä tulee.. Valogarcoon on mailattu, muttei vastausta kuulu sieltäkään.. pahus..
Joo, jano tulee odotellessa. Tulliinkin on valitus lähetetty, mutta eipä siitäkään ole mitään hyötyä ollut.
Ihan perseestä koko touhu! - sipuli
Guaglione kirjoitti:
Joo, jano tulee odotellessa. Tulliinkin on valitus lähetetty, mutta eipä siitäkään ole mitään hyötyä ollut.
Ihan perseestä koko touhu!29/05/2006 Noudettu
23/05/2006 Keräyksessä Saksassa
21/05/2006 Maksu saapunut/Paid
18/05/2006 Tilaus vastaanotettu/Pending
näin meidän tilaus.. saapuis nyt vaan perille asti.. eipähän sitte ainakaan juhannukseksi saatu siidereitä, jos eivät enää tänä iltana yllätä ja tuo.. - Guaglione
sipuli kirjoitti:
29/05/2006 Noudettu
näin meidän tilaus.. saapuis nyt vaan perille asti.. eipähän sitte ainakaan juhannukseksi saatu siidereitä, jos eivät enää tänä iltana yllätä ja tuo..28/04/2006 Noudettu
26/04/2006 Keräyksessä Saksassa
26/04/2006 Maksu saapunut/Paid
25/04/2006 Tilaus vastaanotettu/Pending
oma tilaus tuossa. Eiköhän ne jouluksi jo ehdi tänne...huoh! - Puhelintyttö
sipuli kirjoitti:
29/05/2006 Noudettu
näin meidän tilaus.. saapuis nyt vaan perille asti.. eipähän sitte ainakaan juhannukseksi saatu siidereitä, jos eivät enää tänä iltana yllätä ja tuo..Soita nyt ihmeessä Valocargolle --- ei ne sinun tavarasi tänne ruikuttamalla perille tule ...
- fsdfds
Puhelintyttö kirjoitti:
Soita nyt ihmeessä Valocargolle --- ei ne sinun tavarasi tänne ruikuttamalla perille tule ...
Tosiaan mun joitakin päiviä myöhemmin päivätty tilaus on kotona jo kovassa käytössä. Tuossahan tulli pari lastia takavarikoi...
Sit voi olla kyseessä myös se, missä pidät majaasi. Jos Valocargo kyttää samaan suuntaan useammankin toimituksen saman tien?
Toisaalta Valocargo on sitoutunu toimittaan tuotteet ymmärtääkseni 14 vrk:n sisällä toimitusosoitteeseen kun ne on saapunut maahan. - Guaglione
Puhelintyttö kirjoitti:
Soita nyt ihmeessä Valocargolle --- ei ne sinun tavarasi tänne ruikuttamalla perille tule ...
Soitettu on ties montako kertaa, mutta kun kukaan ei vastaa!!
Ei kiinnosta roikkua puhelimessa koko päivää!! - joka juo
Guaglione kirjoitti:
Soitettu on ties montako kertaa, mutta kun kukaan ei vastaa!!
Ei kiinnosta roikkua puhelimessa koko päivää!!vastasitpa asiallisesti ilmeisesti sulla mitään tilausta ole edes sisässä koska eivät myy alle 18v
ja kun itse olen tuonne soittant joskus jos eivät ole vastanneet niin soittavat välittömästi takaisin - Guaglione
joka juo kirjoitti:
vastasitpa asiallisesti ilmeisesti sulla mitään tilausta ole edes sisässä koska eivät myy alle 18v
ja kun itse olen tuonne soittant joskus jos eivät ole vastanneet niin soittavat välittömästi takaisinTilaus on kyllä sisällä ja varmana eivät kyllä soita VÄLITTÖMÄSTI takaisin.
Minulle riittäisi, kun edes vastaisivat siihen v***n puhelimeen! - onhan numero
Guaglione kirjoitti:
Tilaus on kyllä sisällä ja varmana eivät kyllä soita VÄLITTÖMÄSTI takaisin.
Minulle riittäisi, kun edes vastaisivat siihen v***n puhelimeen!mihin yrität soittaa varmasti oikea?
- leikkikalu25
Laitetaan nyt tähänkin ketjuun tämä viesti.
Nyt olen saanut tietoa mistä johtuu Valocargon viivästynyt rahdintuonti.
Yksi alihankkija on kuulemma vasikoinut tullille, ja
sen ovat sitten potkineet pihalle.
Ovat Viinikaupastakin yrittäneet soittaa Valocargoon mutta eivät ole tavoittaneet sieltä ketään vähään aikaan. Vakuutteli Viinikauppa.comin vastaava henkilö että selvittää asian..Mut saa nähdä onko tyhjiä sanoja.
Pakko kai pian kuluttajaasiamiehelle soittaa jos ei ala tapahtua. Annan vielä viikon aikaa.- niin on
huhu siis piti paikkansa, kuljetukset ei liiku tällähetkellä???
eipä taida olla järkeä sittenkään tehdä tiluuta! - Asiasta tietävä
niin on kirjoitti:
eipä taida olla järkeä sittenkään tehdä tiluuta!KYllä kulkee ... häävinnit saapuivat juuri
- ei tietävä
Asiasta tietävä kirjoitti:
KYllä kulkee ... häävinnit saapuivat juuri
kaksi eri kantaa asiasta tietävä sanoo että tilaukset kulkee??lelu sanoo asiallisesti, että on ilmoiteetu kuljetuksen viivästymisestä. mielestäni kuljetus ei silloin liiku kun sen pitäis??
- tilauksensa saanut
niin on kirjoitti:
eipä taida olla järkeä sittenkään tehdä tiluuta!hyvin toimii homma ainakin nyt
http://viinikauppa.com/catalog/default.php?ref=385&affiliate_banner_id=3 - niin on
niin on kirjoitti:
eipä taida olla järkeä sittenkään tehdä tiluuta!tällähetkellä tilausten toimitusten suhteen vaikuttaako lomat hidastavasti
- tilaus sisässä
niin on kirjoitti:
tällähetkellä tilausten toimitusten suhteen vaikuttaako lomat hidastavasti
ainakin itsellä tilaus edennyt normaalisti
- viinikauppaan
Mutta tarkkoja tunnutaan olevan Suomen Tullissa.
Yksi saksalainen ystäväni lähetti minulle lahjaksi paketin saksankielisiä kirjoja ja oli laittanut vielä sinne mukaan yhden pullon oman kaupunkinsa erikoisolutta(4,7%).Paketti tuli sitten itselleni perille "Tullin avaama"-tarroilla.Eli aika tarkkaa touhua tuntuu Suomessa
olevan.- casanova
tietää miksi tulli on avannut pakettisi?
- Jasso
17. päivä toukokuuta pistin tilauksen menemään ja eilen kello 18.30 postin lähetti toi paketin kotiovelle. Tämä oli lähinnä koetilaus, mutta kun homma näytti toimivan niin taidan tilata ensikerralla vähän enemmän.
- fsdfs
Kauanko meni tuon rahtaamisen kanssa aikaa. Sain tuossa alkuviikosta viestin, että tilaus on haettu jo Saksan varastosta. Kauankohan juomat nyt sieltä matkustelee tännepäin olettaen että ne ei jää tulliin? Meinaan tällä uteliaisuudellani sitä, että koska mä voin olettaa juomien vanhenevan tullissa? Siitä kait ei kukaan ilmoita mitään?
Mites muuten... jos niissä menee parasta ennen päivä umpeen tullissa niin kait tulli on korvausvelvollinen???- fsdfds
hyvää on kirjoitti:
Mun tilaus on noudettu 13. päivä heti aamusta viestin mukaan. Saas nähdä kuinka äijän käy. Pikkuhiljaa saa jo vissiin alkaa odotteleen...
- joskus myös odottanut ja sa...
fsdfds kirjoitti:
Mun tilaus on noudettu 13. päivä heti aamusta viestin mukaan. Saas nähdä kuinka äijän käy. Pikkuhiljaa saa jo vissiin alkaa odotteleen...
hommaa tuo lähetyksen odotus, mutta se on ehkä sen suola,maistuu sitten sitäkin paremmalle!
- Juhannus turvattu
joskus myös odottanut ja sa... kirjoitti:
hommaa tuo lähetyksen odotus, mutta se on ehkä sen suola,maistuu sitten sitäkin paremmalle!
eilen 16.6.2006 tuli 1.6.2006 tilattu satsi eli toimii todella loistavasti SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI
http://viinikauppa.com/catalog/default.php?ref=385&affiliate_banner_id=3 - mulle tuli kanssa
fsdfds kirjoitti:
tilaus oli tehty samoihin aikoihin kun sulla homma OK!!! ihmetyttää ihmisten paskan puhuminen ja väärän tiedon levittäminen viinikaupasta näillä foorumeilla. eihän kukaan voi hoitaa hommaa tuon paremmin.(nyt tuli kehuja).
- fsdfds
mulle tuli kanssa kirjoitti:
tilaus oli tehty samoihin aikoihin kun sulla homma OK!!! ihmetyttää ihmisten paskan puhuminen ja väärän tiedon levittäminen viinikaupasta näillä foorumeilla. eihän kukaan voi hoitaa hommaa tuon paremmin.(nyt tuli kehuja).
Tarvii ens viikko odotella rauhassa. Kaiketi sit voi jo alkaa vitutuskäyrää itselleen kehittään pikku hiljaa.
- Juhannus turvattu
fsdfds kirjoitti:
Tarvii ens viikko odotella rauhassa. Kaiketi sit voi jo alkaa vitutuskäyrää itselleen kehittään pikku hiljaa.
kun toi mun tilaus lähti samana päivänä ja tuli perille, uskoisin että alkuviikosta saapuu??
Eikait täällä paskaa puhuta, vaihdetaan vain kokemuksia.
Kannattaa käydä katsomassa tullin sivuilla niin huomaat että joskus lasti tulee perille ja joskus ei. Eikä ole paskapuhetta.
Sitten kun olet tilannut viisi lastia niin palataan asiaan ja katsotaan liitytkö meihin "paskanpuhujien" kerhoon. - mulle tuli kanssa
Kolmas kerta toden sanoi kirjoitti:
Eikait täällä paskaa puhuta, vaihdetaan vain kokemuksia.
Kannattaa käydä katsomassa tullin sivuilla niin huomaat että joskus lasti tulee perille ja joskus ei. Eikä ole paskapuhetta.
Sitten kun olet tilannut viisi lastia niin palataan asiaan ja katsotaan liitytkö meihin "paskanpuhujien" kerhoon.en ole väittänyt etteikö tulli olisi takavarikoita suorittanut, mutta miten se liittyy viinikauppaan mielestäni kaksi eri "laitosta"
tilauksia itsellä takana 8 kpl että se siitä paskanjauhannasta - fsdfds
Soitteleeko tämmöinen ilosanomaa tuova lähetti ennenkuin juomat tuo vai pöllähtääkö vaan oven taakse?
- mulle tuli kanssa
fsdfds kirjoitti:
Soitteleeko tämmöinen ilosanomaa tuova lähetti ennenkuin juomat tuo vai pöllähtääkö vaan oven taakse?
yleensä soittaneet n.10-15min aikaisemmin
en ole väittänyt etteikö tulli olisi takavarikoita suorittanut, mutta miten se liittyy viinikauppaan mielestäni kaksi eri "laitosta"
tilauksia itsellä takana 8 kpl että se siitä paskanjauhannastaKuten sanoin edellisessä viestissä, täällä ei paskaa jauheta, vaan vaihdetaan kokemuksia. Joskus tilaus tulee perille joskus ei. Jos ei tule, myyjä ei ota kantaa, eikä ota tavaran toimittajakaan kantaa tullihan ne tavarat vei. Korvausta maksetuista tuotteista jotka on jäänyt toimittamatta, ei myöskään ole tullut. Tulli ei ole myöskään ottanut mihinkään kantaa kun olen kysynyt. Ainoa siis johon kolahtaa, jos huonosti käy, on tilauksen maksanut asiakas.
Ja koska näistä ei mainosteta, on ainakin tämä foorumi käytössä, että ne jotka harkitsevat tilaamista tietävät myös, etteivät laadukkaat ja edulliset juomat välttämättä tule aina perille. - fsdfds
fsdfds kirjoitti:
Antaa tilaus odotuttaa. Aiheuttaakohan mulle nyt hellekelit, loma ja juhannuksen läheisyys tykytystä odottelulle? Vielä ei ole juomia näkynyt... perkele.
Noh, ihan vielä ei auta ruveta hiiltyyn vaikka jalka lattiaan jo naputtaakin. On vielä Tallinnan tuliaisia jäljellä =) - mulle tuli kanssa
fsdfds kirjoitti:
Antaa tilaus odotuttaa. Aiheuttaakohan mulle nyt hellekelit, loma ja juhannuksen läheisyys tykytystä odottelulle? Vielä ei ole juomia näkynyt... perkele.
Noh, ihan vielä ei auta ruveta hiiltyyn vaikka jalka lattiaan jo naputtaakin. On vielä Tallinnan tuliaisia jäljellä =)kysäse valolta missä tilaus menee ei tarvi olla jatkuvasti kuulolla
- löytyy yhteystiedot
kysäse valolta missä tilaus menee ei tarvi olla jatkuvasti kuulolla
- fsdfds
fsdfds kirjoitti:
Noh, ihan vielä ei auta ruveta hiiltyyn vaikka jalka lattiaan jo naputtaakin. On vielä Tallinnan tuliaisia jäljellä =)Tänään sit illalla soi puhelin, että josko oisin hetken päästä kotona...
Siitä 40 minsaa niin tilaamani tuotteet saapuivat niinkuin pitikin. Sillalailla! Taidan tilata toistekin. - mulle tuli kanssa
fsdfds kirjoitti:
Tänään sit illalla soi puhelin, että josko oisin hetken päästä kotona...
Siitä 40 minsaa niin tilaamani tuotteet saapuivat niinkuin pitikin. Sillalailla! Taidan tilata toistekin.Juhannus turvattu hyvillä aineilla :) :) :)
- tullissa
Mein juomat (rahallinen arvo noin 750 E) ovat edeleen tullissa, jossa ovat olleet kohta kaksi vuotta!
- fsdfds
Onko tulli korvausvelvollinen kun noissa tuotteissa on niiden toimesta menny parasta ennen päivämäärät takavarikoinnin aikana umpeen?
Tää on asia mikä kannattais selvittää.
- leikkikalu25
Hei,
Soitin tänään ja kyselin tilauksestani joka on noudettu 7.5 Saksasta.
Ja joka ei ole vielä löytänyt perille Vaasaan
(8832 asiakasnumero 8557 tilausnumero).
Sanoit että 3viikkoa sitten Vaasaan päin oli Teillä ajoa, eikä minua
saatu kiinni.
Mikä on outo väite koska minulla on kännykkä ollut koko ajan päällä,
ja vastaamatta jääneissä puheluissa ei ole että sieltä olisi soitettu
3viikkoa sitten. Tietenkin linjoissakin on voinut olla vikaa..
Koska Teillä on sitten seuraavan kerran ajoa Vaasaan?
Jos ei ala kuulua mitään niin minun on pakko kai tehdä
kuluttajaasiamiehelle ilmoitus tästä asiasta, mikäli edes maksettuja
rahtikuluja en saa takaisin. - mr.rh
toukokuussa tilattu lasti, onko muut tilannu sillon? ei ole lasti vieläkään saapunu. kohtalotovereita?
täytynee varmasti soittaa ja kysyä mikä maksaa.- joku muu
homma tuskin ratkeaa täällä joten puhelimella selvinnee asia nopeiten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068