"Tumma mies kiihottaa"

Margit

Moi! Onko tietoa Tampere-Turku alueella klubia, baaria, yksitystä jossa voisi tämmöinen simsakka rouva nähdä esiintyvän semmoisen järeäaseisen miesstripparin, tummaihoisen!
Mieheni tietää mieltymykseni, usein hän lähettää kuvia tällaisista, koska tietää minun pitävän niistä! Pari viikkoa sitten olin eräässä kylpylässä, enkä voinut olla näkemättä höyryn seasta sitä.. huh, huh ainakin 15 senttiä.
Kerroin asiasta miehelleni, hän hieroi minut taivaisiin samalla!
Mieheni on ehdottanut menemistä joskus johonkin klubiin, haluaisin mennä salaa ja sitten kertoa!!
Onko tietoa?!

22

3237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepeteus

      Jo on avioliitto toikin! Katsele sinä mustia mulkkuja vaan!

    • Helen

      Itsellä vähän samanlaisia ongelmia. Kiihotun valtavasti kun ajattelen näitä isoja mustia aseita, ulkomaanmatkoillamme olen muutaman kerran onnistunut pääsemään sellaiseen strippi-paikkaan. Ja vaikutuksen voitte vain arvata. Mieheni tietää asiasta ja nauttii itsekin, kun huomaa kuinka reagoin. Olen naimisissaoleva päälle 40 rva.

      • Tarja 38v.

        Siitä on melkein vuosi aikaa kun olin kylpylässä ja komea musta mies tuli samaan poreammeeseen kanssani, menin ihan punaiseksi kun hän tuijotti bikinien verhoamia rintojani estotta ja hymyili valloittavasti. Hän kysyi olinko yksin ja haluaisinko seuraa illaksi...


      • Margit

        On hieno asia, että toisetkin naiset kertovat ja myöntävät kiihottuvansa suurista, mustista!
        Mutta eikö tosiaan kukaan tiedä paikkaa, missä voisi nähdä mustan miesstripparin?
        Oliko ne ulkomailla näkemäsi miehet sen arvoisia kuin odotkin, koko ja niin edelleen?


      • Helen
        Margit kirjoitti:

        On hieno asia, että toisetkin naiset kertovat ja myöntävät kiihottuvansa suurista, mustista!
        Mutta eikö tosiaan kukaan tiedä paikkaa, missä voisi nähdä mustan miesstripparin?
        Oliko ne ulkomailla näkemäsi miehet sen arvoisia kuin odotkin, koko ja niin edelleen?

        en tiedä Suomessa paikkaa,jossa ois miesstrippareita. Todella oli, kiihotuin hurjan paljon, enkä ollut ainoa. Mustia kapealanteisia isoaseisia miehiä. Valtavat pitkät paksut kullit,lepotilassa pidempiä ja paksumpia kuin kokemillani miehiä täydessä juhlakunnossa.


      • Anneli
        Helen kirjoitti:

        en tiedä Suomessa paikkaa,jossa ois miesstrippareita. Todella oli, kiihotuin hurjan paljon, enkä ollut ainoa. Mustia kapealanteisia isoaseisia miehiä. Valtavat pitkät paksut kullit,lepotilassa pidempiä ja paksumpia kuin kokemillani miehiä täydessä juhlakunnossa.

        On ollut kiva viestitellä asiallisesti meidän naisten ihastuksista. Nyt tuntuu , että kateelliset suomalaiset miehet, joilla tuskin omaa vaimoa onkaan häiriköivät omilla kommenteillaan. LIsää naisten fantasioita ja myös aviomiesten, joilla on hyvä suhde naisiin ja vaimoonsa. Hyvä Helen!


      • Peter
        Anneli kirjoitti:

        On ollut kiva viestitellä asiallisesti meidän naisten ihastuksista. Nyt tuntuu , että kateelliset suomalaiset miehet, joilla tuskin omaa vaimoa onkaan häiriköivät omilla kommenteillaan. LIsää naisten fantasioita ja myös aviomiesten, joilla on hyvä suhde naisiin ja vaimoonsa. Hyvä Helen!

        Itse olet piilossa touhuava "seksipommi", kuvittelee jonkun hyvännäköisen tummaihoisen nuoren miehen himoitsevan junassa! Kun olisi tilaisuus, oi, oi kun on törkee mies!! Koska OLE SAANUT edes suomalaista munaa...?


      • Miestä löytyy
        Anneli kirjoitti:

        On ollut kiva viestitellä asiallisesti meidän naisten ihastuksista. Nyt tuntuu , että kateelliset suomalaiset miehet, joilla tuskin omaa vaimoa onkaan häiriköivät omilla kommenteillaan. LIsää naisten fantasioita ja myös aviomiesten, joilla on hyvä suhde naisiin ja vaimoonsa. Hyvä Helen!

        Lähetä sinäkin osoitteesi, saat varmaan riittävän pitkää ja paksua! Koska olet viimeksi kotona saanut!


      • Utelias
        Tarja 38v. kirjoitti:

        Siitä on melkein vuosi aikaa kun olin kylpylässä ja komea musta mies tuli samaan poreammeeseen kanssani, menin ihan punaiseksi kun hän tuijotti bikinien verhoamia rintojani estotta ja hymyili valloittavasti. Hän kysyi olinko yksin ja haluaisinko seuraa illaksi...

        Miten ilta meni, saitko mustaa munaa, oliko parempaa kuin suomalainen?


      • Tarja 38v.
        Tarja 38v. kirjoitti:

        Siitä on melkein vuosi aikaa kun olin kylpylässä ja komea musta mies tuli samaan poreammeeseen kanssani, menin ihan punaiseksi kun hän tuijotti bikinien verhoamia rintojani estotta ja hymyili valloittavasti. Hän kysyi olinko yksin ja haluaisinko seuraa illaksi...

        ... hänellä oli aivan upea vartalo ja uikkareissa pullotti melkoisesti. Halusin välttämättä nähdä hänet alasti ja ehdotin että menisimme höyrysaunaan juttelemaan. Saunaan kävellessämme hän laski ison kätensä pepulleni ja puristeli hellästi, kuuma aalto kulki lävitseni ja nännit kovettuivat. Tartuin hänen uikkareiden etumukseen ja tuntui aivan kuin siellä olisi ollut paksu käärme mutkalle käpertyneenä...


      • Utelias
        Tarja 38v. kirjoitti:

        ... hänellä oli aivan upea vartalo ja uikkareissa pullotti melkoisesti. Halusin välttämättä nähdä hänet alasti ja ehdotin että menisimme höyrysaunaan juttelemaan. Saunaan kävellessämme hän laski ison kätensä pepulleni ja puristeli hellästi, kuuma aalto kulki lävitseni ja nännit kovettuivat. Tartuin hänen uikkareiden etumukseen ja tuntui aivan kuin siellä olisi ollut paksu käärme mutkalle käpertyneenä...

        Nostiko käärme päätään!
        Kerro rohkéasti kaikki!


      • Tarja 38 v.
        Utelias kirjoitti:

        Nostiko käärme päätään!
        Kerro rohkéasti kaikki!

        ... uikkareista löytyi aivan ihana käärme, paksu ja melkein 30 senttiä pitkä. Saunasta lähdettiin aika pian huoneeseen ja siellä sainkin sellaista kyytiä että pelkkä ajatuskin saa housut kostumaan. Kortsutkaan eivät kestäneet ja olivatkin aivan liian pieniä. Tuo musta atleetti oli aivan kyltymätön ja pimppa ja peppu oli ihan hellinä tuon mahtimelan jäljiltä.


      • Tuomas
        Tarja 38 v. kirjoitti:

        ... uikkareista löytyi aivan ihana käärme, paksu ja melkein 30 senttiä pitkä. Saunasta lähdettiin aika pian huoneeseen ja siellä sainkin sellaista kyytiä että pelkkä ajatuskin saa housut kostumaan. Kortsutkaan eivät kestäneet ja olivatkin aivan liian pieniä. Tuo musta atleetti oli aivan kyltymätön ja pimppa ja peppu oli ihan hellinä tuon mahtimelan jäljiltä.

        Hyvin keksit legendaa mieheksi, taidat olla homo!


      • Leena
        Tarja 38v. kirjoitti:

        ... hänellä oli aivan upea vartalo ja uikkareissa pullotti melkoisesti. Halusin välttämättä nähdä hänet alasti ja ehdotin että menisimme höyrysaunaan juttelemaan. Saunaan kävellessämme hän laski ison kätensä pepulleni ja puristeli hellästi, kuuma aalto kulki lävitseni ja nännit kovettuivat. Tartuin hänen uikkareiden etumukseen ja tuntui aivan kuin siellä olisi ollut paksu käärme mutkalle käpertyneenä...

        Hmmmmmm


    • tekee

      Niin meinaan tekee. Vaikak olenkin mies, ja jopa hetero sellainen. Niin kieltämättä on äärimmäisen kiihottava esim katsella videon pätkää jossa vaalea neito saa kunnon isoa tummaa kullia. Vaikka useampaa...

      Olisi mahtava päästä kimppaan mukaan jossa olisi myös tummia ison omistavia ulkomaalaisia.
      Löytisköhän täältä paria jonka leikkeihin voisi osallistua kestävä kolmakymppinen kundi

    • bub

      otto bubissa löytyy vaikka tätäkin

      • Margit

        Olen ihan oikeasti halukas näkemään mustan miehen esiintyvän, missä on Otto bub. Kihelmöi ajatuskin istua siellä salaa mieheltä ja sitten kertoa jälkeenpäin! Jess!


      • pelikaani
        Margit kirjoitti:

        Olen ihan oikeasti halukas näkemään mustan miehen esiintyvän, missä on Otto bub. Kihelmöi ajatuskin istua siellä salaa mieheltä ja sitten kertoa jälkeenpäin! Jess!

        vuosaaressa


      • oikeampi paikka
        pelikaani kirjoitti:

        vuosaaressa

        ammis anjalankoskella, kysy henkilökunnalta


      • Jasso
        Margit kirjoitti:

        Olen ihan oikeasti halukas näkemään mustan miehen esiintyvän, missä on Otto bub. Kihelmöi ajatuskin istua siellä salaa mieheltä ja sitten kertoa jälkeenpäin! Jess!

        siinä on meillä varsinainen naikkonen! Anna nyt sähköpostisi niin kirjoitellaan!


    • On tietoa

      Anna Margit sähköpostaris, niin saat minulta riittävästi tietoa niistä kaipaamistasi paikoista!

    • Anonyymi

      Tuurajana: Olin ulkomaalaisten asuntolan järjestelijänä muutaman kuukauden, soellä oli perheitä ja yksinäisiä miehiä ja naisia. Sain kaveriksi nuoren tumman pojan osasi suomea jo aika hyvin laitoin varastoa ja vein pesuhuoneisiin kalustoon liittyviä aineita ja papereita. Vein minun toimiston vieressä olevaan miesten vessaan paperia huutelin ovella tuon papereita siellä on kolme koppia, yhdessä oli mun työkaveri sanotaa Abiksi on helpompi kutsua, huusi heti olen täällä, katsoin kattoon siellä oli metallinen ilmastointi luukku, katsoin ja huokasin mielessäni Abilla oli kalu kädessä ja minkälainen hoikassa vartalossa oli paksu pitkä kalu, sanoin voinko käydä pissalla viereisessä, sanoi käy vaan sanoin ethän kurki sanoi en ja runkkasi voimalla hieroin pillua olin ihan tulossa kun lopetin, huusin menen pois.
      Aloin seuraamaan Abi katseli minua käytin ikkunoita ja peilejä vakoiluun, Mieheni ihmetteli kun olin toisinaan niin kiihottunut rakastellessa.
      Aloin käyttämään töissä tiukempia housuja ja ohuempia puseroita. Minulla oli oma pieni huone ja sen yhteydessä vessa/suihku. Tiesin Aben olevan vessassa lukitsin huoneen oven avasin vessan oven istui pytyllä iso kalu kädessään säikähti kysyin eikö ole tyttöystävää Abe otti kädestä kiinni laittoi sen kalulleen ja katsoi kysyin pidätkö salaisuuden nyökkäsi.
      Laskeuduin ja hyväilin kalua otin sen suuhun lämmin kova kalu hyväilin ja imin hellästi tunsin kun paisui tuli voimalla kitalakeen imin kaiken ja suukotin kalua. Halasin ja sanoin ethän hiisku sanoi en varmasti. Jatkettiin töitä.
      Seuraavana päivänä naitiin ensi kerran Abi tuli keittämään kahvia, laitoin oven lukkoon Abi tuli heti ja hyväili rintoja olin heti yläosattomissa rinnat huusi kosketusta ja kohta housut lähti molemmilta ja sain ensikertaa mustaa sisään pöytää vasten ja kyllä halutti tuntui että en saa tarpeeksi himo oli niin suuri vapisin kuin haavanlehti kun tuli sisälle. Sain Abia melkein joka päivä, kun katsottiin toisia pitempään lähdettiin kävelemään toimistooni joskus halusi kaksi kertaa peräkkäin olin onnessani.
      Kotona mieheni kuiski haluat takka kuin hurja totta kai kun haaveilin että Abi panee pöytää vasten. Kaikki loppu kun työni loppui kiva muisto jäi.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe