Mulla oli anoreksia n. puoltoista vuotta sitten mutta menkat ei oo vieläkään alkanu ..
niin miten vois alottaa käyttää hormonaalista ehkäisyä? esim.laastari...?
ANoreksia ja ehkäisy!!!!!
6
900
Vastaukset
- ..........
no mahtaakohan sillä olla minkäänlaista tehoa jos ei ole menkkojakaan eikä kuukautiskierto kunnossa.. Sinuna en pistäisi hormonaalisen ehkäisyn varaan jos haluat olla varma ettei satu vahinkoa... Etkö ole käynyt lääkärissä, jotta saisit oikeat lääkkeet millä menkat tulis?
- klaara
mä kävin ainakin gynegologilla sillon kun menkat jäi pois, sano että kaik oli muuten ok mutta olin vaan liian laiha, sain jonkun reseptin mitä en koskaan hakenut, ja menkat alko kuitenkin sitten kun paino oli noussut kilon enemmän kuin silloin kun menkat jäi pois.
- Nimetön
Minulla on lievä anoreksia ja sen takia kiertosekasisin. Koulunterkkari ei anatanut pillereitä. Eli Menen siis lekurille.
- klaara
Nimetön kirjoitti:
Minulla on lievä anoreksia ja sen takia kiertosekasisin. Koulunterkkari ei anatanut pillereitä. Eli Menen siis lekurille.
kyllä niiden menkkojen pitäisi kuitenkin itellään palata jos paino on terveissä lukemissa. tai ei tietty välttämättä kaikkien kohdalla.
ja sehän on aina asia erikseen että haluaako/pystyykö lihottamaan itteensä sen verran että elimistöllä on energiaa pitää itsensä hengissä.
siihen riittää yleensä se että painoindeksi on normaalipainon alarajan tuntumassa mutta ei silti alipainossa.
jos menkat loppuu niin se on jo hyvä varoitus että kaikki ei ole ruumiissaan hyvin.
- e-pillerit
mulle ainakin gyne tarjos anoreksia aikoina e-pilsuja jo senkin takia että ne auttaa käynnistään menkat uudestaan..ja kyllähän anorektikoille tarjotaan ties mitä muiita hormonaalisia valmisteita just menkkojen takia et en usko et olis mikään ongelma saada ehkäsyjuttujakin.:)
- K..K-86
Tää tytsy pyytää kyl lekurilta e-pillerit.
Ongelma on just epäsäännölliset menkat ne saadan varmasti hoidettuu pillereillä.
Mitän terapiaa en halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770