Useamman kanssa seurustellut, ja kaikki ovat olleet pahimpia valehtelijoita.. kysyn vain miksi?
Kaksosnaiset eivät ole
11
2193
Vastaukset
- kuulenkaan
että meitä kaksosnaisia täällä taas panetellaan!Siis missä asioissa valehdelleet?Kuitenkin jokin heissä on vetänyt sinua puoleensa, koska sanomasi mukaan olet seurustellut useamman kaksosnaisen kanssa. Minkähän takia olet sortunutkin sellaiseen lurjukseen ja kieroon tyyppiin?Kysy ensi kerralla ekaksi horoskooppimerkki heti tavattuanne, ettei vain tule pettymyksiä!Niin muuten,muunnetun totuuden puhuminen(ei siis valehtelu)on meille tullut luonnostaan jo äidinmaitoa imiessä!
- railuri
kaksosnainen luotettava? No, joskus muuteltu totuus on parempi kuin oikea totuus.. voi olla että kaksonen turvautuu siihen, mutta varmaan muutkin.. mitä ei tiedä ei voi loukata, no, valheistahan jää kiinni ja silloin tulee loukanneeksi.. Kaksosnainen ei taatusti valehtele sille jota oikeasti ja vain rakastaa!!! Joten, mikäs itse olet miehiäsi siis merkiltäsi? Jutellaan sitten lisää. Et kai vaan oinas... ?
- sepittäjä
Koska te miehet olette niin tylsiä, että meidän pitää sepittää juttuja, jottei ihan tylsyyteen menehdytä.Huoks...
- Kaksosnaisessako vika
Kirjailijanvikaa, mielikuvitusta.
Tarinoita tuli kerrotuksi, koska seuralainen oli kuivahko ja seurustelu oli tylsää! Kaksosmiehet ovat samanlaisia.
Mitä vika sinussa on, kun et saa muuta seuraa kuin valehtelijoita? Itse olen liiankin rehellinen. Omatuntoni soimaa, ellen heti pysty kertomaan miehelleni jotain asiaa, jos hän on töissä tms. Kerron kumppanilleni kaiken, meillä ei ole salaisuuksia. Ennen olin ilkeämpi, mutten ollutkaan tavannut sitä oikeaa. Luulempa, että kaksosnainenkin pehmenee sen herra oikean tavatessaan :)
Ja aina ei voi yleistää. Tiedän moniakin valehtelevia ja ei-valehtelevia kaksosnaisia eri ikäluokista, joten kohdallesi on sattunut ikävimmät yksilöt. Voisiko olla, että naiset valehtelivat päästäkseen eroon? Itse esimerkiksi petin, jotta minut jätettäisiin, sillä minulla ei silloin ollut pokkaa jättää ketään. Toinen syy pettämiseeni oli se, etten kyennyt olemaan yksin, mutta halusin silti jatkaa sen oikean etsimistä.
Nyt kadun syvästi, että silloin loukkasin miehiä pahasti, mutta mennyttä en voi enää muuttaa vaikka mieli tekisi. Poden edelleen syyllisyyttä ja välillä toivoin, että minulle tehtäisiin samoin, jotta saisin rangaistukseni ja voisin jatkaa elämääni ilman syyllisyyttä. Toisaalta, kun teot seuraavat mukanani joka päivä, ne ovat hyvä muistutus minulle. Ja virheistäänhän oppii, joten kun nyt kerrankin olen saanut sen, mitä olen etsinyt, pidän kiinni kynsin ja hampain. Enkä ikinä päästä pois ;)
Toivon, että sinäkin vielä löydät mukavan ja rehellisen kaksos- tai minkä tahansa merkkisen naisen :) Hyvää kesää sinulle!- Nimetön
Höpö höpö!
Et vaan ole tavannut meitä luotettavia ja suorastaan vallattoman ihania kaksosnaisia ollenkaan. - kaksosnainen
jopas jotain. sitä syyttelemään ruetaan? josko vika ois ihan itessäs? mene ittees ennen kun alat muita syyttämään.
- aaaaaaaaaaa
itse olen kaksosnainen enkä koskaan ole pettänyt/valehdellut, enkä sitä aijo tehdä vastedeskään.
- kaksonen74
täällä, en koskaan valehtele...mutta mieli kyllä muuttuu noepasti, voipi olla että tulee sellainen käsitys että valehtelee kun eilen sanoo toista ja tänään jotain aivan muuta..
- päivänkukka
ja höpö-höpö.Kaksosnainen on luotettava ja sanansamittainen.Senhän tiedän kun olen sellainen.Mitäs pahaa siinä on jos juttelee ja nauraa ja hymyilee tuntemattomollekkin kun tuntuu niin pahuksen hyvältä ?
Tää on taas tätä päähän PINTTYMÄÄ . . . . :p
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156