Kaksosnaiset eivät ole

luotettavia

Useamman kanssa seurustellut, ja kaikki ovat olleet pahimpia valehtelijoita.. kysyn vain miksi?

11

2170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulenkaan

      että meitä kaksosnaisia täällä taas panetellaan!Siis missä asioissa valehdelleet?Kuitenkin jokin heissä on vetänyt sinua puoleensa, koska sanomasi mukaan olet seurustellut useamman kaksosnaisen kanssa. Minkähän takia olet sortunutkin sellaiseen lurjukseen ja kieroon tyyppiin?Kysy ensi kerralla ekaksi horoskooppimerkki heti tavattuanne, ettei vain tule pettymyksiä!Niin muuten,muunnetun totuuden puhuminen(ei siis valehtelu)on meille tullut luonnostaan jo äidinmaitoa imiessä!

    • railuri

      kaksosnainen luotettava? No, joskus muuteltu totuus on parempi kuin oikea totuus.. voi olla että kaksonen turvautuu siihen, mutta varmaan muutkin.. mitä ei tiedä ei voi loukata, no, valheistahan jää kiinni ja silloin tulee loukanneeksi.. Kaksosnainen ei taatusti valehtele sille jota oikeasti ja vain rakastaa!!! Joten, mikäs itse olet miehiäsi siis merkiltäsi? Jutellaan sitten lisää. Et kai vaan oinas... ?

    • sepittäjä

      Koska te miehet olette niin tylsiä, että meidän pitää sepittää juttuja, jottei ihan tylsyyteen menehdytä.Huoks...

    • Kaksosnaisessako vika

      Kirjailijanvikaa, mielikuvitusta.
      Tarinoita tuli kerrotuksi, koska seuralainen oli kuivahko ja seurustelu oli tylsää! Kaksosmiehet ovat samanlaisia.

      Mitä vika sinussa on, kun et saa muuta seuraa kuin valehtelijoita?

    • Itse olen liiankin rehellinen. Omatuntoni soimaa, ellen heti pysty kertomaan miehelleni jotain asiaa, jos hän on töissä tms. Kerron kumppanilleni kaiken, meillä ei ole salaisuuksia. Ennen olin ilkeämpi, mutten ollutkaan tavannut sitä oikeaa. Luulempa, että kaksosnainenkin pehmenee sen herra oikean tavatessaan :)

      Ja aina ei voi yleistää. Tiedän moniakin valehtelevia ja ei-valehtelevia kaksosnaisia eri ikäluokista, joten kohdallesi on sattunut ikävimmät yksilöt. Voisiko olla, että naiset valehtelivat päästäkseen eroon? Itse esimerkiksi petin, jotta minut jätettäisiin, sillä minulla ei silloin ollut pokkaa jättää ketään. Toinen syy pettämiseeni oli se, etten kyennyt olemaan yksin, mutta halusin silti jatkaa sen oikean etsimistä.

      Nyt kadun syvästi, että silloin loukkasin miehiä pahasti, mutta mennyttä en voi enää muuttaa vaikka mieli tekisi. Poden edelleen syyllisyyttä ja välillä toivoin, että minulle tehtäisiin samoin, jotta saisin rangaistukseni ja voisin jatkaa elämääni ilman syyllisyyttä. Toisaalta, kun teot seuraavat mukanani joka päivä, ne ovat hyvä muistutus minulle. Ja virheistäänhän oppii, joten kun nyt kerrankin olen saanut sen, mitä olen etsinyt, pidän kiinni kynsin ja hampain. Enkä ikinä päästä pois ;)

      Toivon, että sinäkin vielä löydät mukavan ja rehellisen kaksos- tai minkä tahansa merkkisen naisen :) Hyvää kesää sinulle!

    • Nimetön

      Höpö höpö!
      Et vaan ole tavannut meitä luotettavia ja suorastaan vallattoman ihania kaksosnaisia ollenkaan.

    • kaksosnainen

      jopas jotain. sitä syyttelemään ruetaan? josko vika ois ihan itessäs? mene ittees ennen kun alat muita syyttämään.

    • aaaaaaaaaaa

      itse olen kaksosnainen enkä koskaan ole pettänyt/valehdellut, enkä sitä aijo tehdä vastedeskään.

    • kaksonen74

      täällä, en koskaan valehtele...mutta mieli kyllä muuttuu noepasti, voipi olla että tulee sellainen käsitys että valehtelee kun eilen sanoo toista ja tänään jotain aivan muuta..

    • päivänkukka

      ja höpö-höpö.Kaksosnainen on luotettava ja sanansamittainen.Senhän tiedän kun olen sellainen.Mitäs pahaa siinä on jos juttelee ja nauraa ja hymyilee tuntemattomollekkin kun tuntuu niin pahuksen hyvältä ?

    • ************

      Tää on taas tätä päähän PINTTYMÄÄ . . . . :p

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe