Miksi kukaan ei huuda perääni? Miksi kukaan ei kaipaa minua tänne, kun minulla olisi kuitenkin paljon keskusteltavaa! Ettekö te rakasta minua? MInä olen kuitenkin Hannu ja sille en mahda mitään! Kaikki muu minulta on jo viety, mutta Hannuuttani ei kukaan huolinut! Olen Savonlinnasta ja teen mitä tahansa, että saisin vaikka kaverin lenkille tai saunomaan, tai asumaan kanssani ja tekemään minulle ruokaa. En ole vonkaaja. Kerran vonkasin ja se ukko löi minua lapiolla, siksi nenäni on littana ja vähän vinossa! Jalkanikin ovat lintussa. Pienenä neuvolassa käskivät nostella varpailla mustekynää, muuta olimme köyhiä ja rahat riittivät vain lyijytäytekynän lyijyihin ja vaikka kuinka yritin en saanut niitä nousemaan. Anteeksi harhauduin aiheesta, mutta se on osa ongelmaani! Olen aika moniongelmainen. Toivottavasti seriffi antaa minulle mahdollisuuden!
Mittani on täynnä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3
532
Vastaukset
- Arvaaas kuka mie oon!!
No oikeiiiin, mie oon Kerttu!! Kerttuuttani ette saaaaaaaaaaaa viedä, viekää kaikki muuuuuuuu.
- palsta täyteen
Eikä tuon kaltaista huippuhauskaa ja asiallista viestitystä saa poistaa ikinä.
Saati ikinä koskaan milloinkaan!
Vajaaälyisten ja vaillinaisten vakkareiden terapia-palstaksi tämä heti muutettakoon.
Ammattivalittaja (1kpl) ja ry (räkäpää yhtyjä) olisi liikuttavan
tyytyväinen kaksikko. Ainakin kokonaisen viikon.
Täten asia ylläpidolle esittäkäämme ja nykyistä
saatanallista seriffiä monin sanakääntein haukkukaamme.
allekirjoitus:
Ammattivalittajat ry.
psta Paavopaula Puskakurkkija Carolav1mikko Jäynäjyrsijä-Puskakurkkija - T-lääkäri
Ota Hannu, vaan ihan rauhallisesti. Olet normaali Savonlinnalaismies. Sulaudut hyvin joukkoon, kunhan et vain satu hakemaan yhteisösi kieltämää apua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974369Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293253No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10989
- 152976
- 6914
- 21899
- 31890
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852