Te mellakoijat täällä, teette huonoa mainetta Lordin imagolle! Lordi ei yllytä ketään lähettelemään shittiä ym postissa ihmisille! No kaikilla on tietty oikeus olla Lordi fani nyt. Varsinkin kun voitto tuli ja epäilijät jäivät suu auki. Kaikki "fanit" elämöivät tällä palstalla, mukamas oikeutta Lordille saamassa, ou my good! ..päinvastoin ..
7 LOVE LORDI you know?
mitä melua...
2
178
Vastaukset
- pitäisi
puuttua tähän asiaan, ja pyytää ihmisiä hillitsemään itseään, kaikki tämä menee Lordin piikkiin, tämä on Lordin aiheuttama kärhämä.
- paras voittaa
Itse en hirveesti kuuntele musiikkia, kun näin eka kertaa suomen alkukarsinnat niin Lordi säväytti erilaisuudellaan..Vaikka olen vanhempi ihminen niin kuunnellessani muita viisuja oli suomi heti se eka. Onnea heille ja toivottavasti media antaa heidän olla rauhassa koska se on heidänkin oma ppyyntö. Mitä me kostutaan jos tiedetään mitä naamion takaa näkyy..eli Lordia pitää kunnioittaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760