sopiiko yhteen, vai puolikahteen ?
skorpioni ja kauris
4
1156
Vastaukset
- zekelos
Toi oliskin hauska tietää juu....
- tytsy
Olen miettinyt viimeaikoina samaa. Itse olen skorpioninainen, ja olen juuri tavannut kaurismiehen.
Meillä synkkasi loistavasti, mutta huomasin että kiinnostus oli jostain syystä alusta asti kovin intohimoista ja seksistäkin oli puhetta. Olemme kuitenki tavanneet vasta muutaman kerran emmekä ole vielä olleet kovinkaan fyysisessä kanssakäymisessä (ainoastaan halailua ym.).
Yllätyin itse kuinka vahvasti mies on jäänyt pyörimään päähäni, en nimittäin aikaisemmin ole ollut pätkääkään kiinnostunut kaurismiehestä.
Toisaalta olen joutunut jo niin monesti pettymään seurusteltuani mm. vaakamiehen, kalojen ja härän kanssa. Skorpionimiehen kanssa suhde on toiminut "omituisuudestaan" huolimatta parhaiten.
Tämä kaurismies vaikuttaa erittäin sympaattiselta, luotettavalta ja huomioonottavalta, rauhalliselta myös. Luottamus on minulle kaikkein tärkein asia maailmassa.
Ainakin omalla kohdalla tässä miehessä vaikutuksen on tehnyt se, että hän antaa minulle tilaa. On toki sanonut suoraan mitä hän minusta haluaisi, mutta ei aio minua painostaa mihinkään suhteeseen.
Olen vielä sen verran nuorempi ja menohaluinen etten aio ihan kokonaan vakiintua vähään aikaan... nyt kuitenkin tuntuu siltä että voisin joskus tulevaisuudessa hyvinkin perustaa perheen juuri kauriin kanssa. - Riippuu monesta muustakin a...
Minä, aurinkokauris ja noususkorpioni törmäsin kauan kauan sitten tupla-skorpioniin. Seksi jees - muut kuviot ei. Kauris ei pidä skorpionin tervästä kielenkäytöstä ja dominointihalusta, ja skorpioni näkee toisen skorpionin läpi. Epäluottamuspula valmiiksi niin suuri, että harvoin uskaltavat kokeilla yhteiseloa muilla tasoilla. Vaikka periaatteessa skorpioni ja kauris sopisivatkin yhteen kaikin tavoin hyvin. Jos uskaltavat luottaa.
- toimii jos
Skorpioninainen ei tunne tarvetta erotiikkaan mikä on harvinaista. Kaurismiehelle täytyy näytää kuva mitä toinen haluaa ja siltikään toinen ymmärrä. Tasasta se on toki mutta liika tasasuus on vuosien vieriessä tappavaa. Sitä alkaa katsella muita miehiä, eikä kuitenkaan tahdo toista pettää ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827