Paras hirviö? Suosikkisi?

Milla.....

Mun mielestä Ox on paras, se on niin hyvällä tavalla koomisen näköinen lavalla... kun sen esiintymis tyyli on sellainen "kyttäilevä"... se pälyilee kuin vaanisi jotain ja se muistuttaa niitä superninjakilpikonnia :D

Se on söpö, yrittää näyttää vaaralliselta ja vaanivalta.... mutta ei se pahaa tekisi :)

Yhdessä jenkkilehdessä oli juttu Suomalaisesta hirviöbändistä joka ravistelee eurooppaa.
Ainokaisessa kuvassa oli Oxin kasvokuva ja alla kuivan asiallinen teksti "Suomalaisen rock-yhtyeen jäsen" hahahah se oli jotenkin tosi koomista... moni katto että ompa komeita miehiä Suomenmaassa. Sen kuvan takia moni varmaan luki koko jutun vaikka muuten ei ois kiinnostanutkaan.

Kestä sinä tykkäät ja miksi?

7

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ihq

siis se ilme!

• Milla.....

Sillä on kalma hymy alati... Ehkäpä hän saa tulevaisuudessa liikkuvammat kasvot kun yhtyeen tulot ehkä nyt kasvavat.

• pöffeli

AWAsta koska olen siihen jo aika pahasti lätkässä! :´)

• asdo

Kita on loistava rumpali ja komea monsteri!

• Milla.....

Joo.. se ja Ox on ehkä samaa "lajia" kun muistuttavat hiukka toisiaan... ne muut on ihmismäisempiä.

• pelottava..

Awan silmät on kyllä hurjat.. hui :)

• Hirveän hienoa

"Hirvein hirviö" ja "suosikkisi" on kaksi pikkasen eri asiaa ainakin minun kohdalla. Lordin bändihän kaikkineen on komea kokonaisuus eikä järjestykseen laitto oikein luonaa. Kuitenkin; Hirviömäisin on ehkä Kita, suosikikseni sanoisin Awa ja eniten pelottaisi jos vastaan tulisi Amen. Epäinhimmillisimmältä näyttää Ox ja eniten kunnioitusta herättää Lordi. Ominaisuudet ja nimet voi oikeaataan sekoittaa mihin tahansa järjestykseen ja hyvin menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe