Mun mielestä Ox on paras, se on niin hyvällä tavalla koomisen näköinen lavalla... kun sen esiintymis tyyli on sellainen "kyttäilevä"... se pälyilee kuin vaanisi jotain ja se muistuttaa niitä superninjakilpikonnia :D
Se on söpö, yrittää näyttää vaaralliselta ja vaanivalta.... mutta ei se pahaa tekisi :)
Yhdessä jenkkilehdessä oli juttu Suomalaisesta hirviöbändistä joka ravistelee eurooppaa.
Ainokaisessa kuvassa oli Oxin kasvokuva ja alla kuivan asiallinen teksti "Suomalaisen rock-yhtyeen jäsen" hahahah se oli jotenkin tosi koomista... moni katto että ompa komeita miehiä Suomenmaassa. Sen kuvan takia moni varmaan luki koko jutun vaikka muuten ei ois kiinnostanutkaan.
Kestä sinä tykkäät ja miksi?
Paras hirviö? Suosikkisi?
7
229
Vastaukset
- ja ihq
siis se ilme!
- Milla.....
Sillä on kalma hymy alati... Ehkäpä hän saa tulevaisuudessa liikkuvammat kasvot kun yhtyeen tulot ehkä nyt kasvavat.
- pöffeli
AWAsta koska olen siihen jo aika pahasti lätkässä! :´)
- asdo
Kita on loistava rumpali ja komea monsteri!
- Milla.....
Joo.. se ja Ox on ehkä samaa "lajia" kun muistuttavat hiukka toisiaan... ne muut on ihmismäisempiä.
- pelottava..
Awan silmät on kyllä hurjat.. hui :)
- Hirveän hienoa
"Hirvein hirviö" ja "suosikkisi" on kaksi pikkasen eri asiaa ainakin minun kohdalla. Lordin bändihän kaikkineen on komea kokonaisuus eikä järjestykseen laitto oikein luonaa. Kuitenkin; Hirviömäisin on ehkä Kita, suosikikseni sanoisin Awa ja eniten pelottaisi jos vastaan tulisi Amen. Epäinhimmillisimmältä näyttää Ox ja eniten kunnioitusta herättää Lordi. Ominaisuudet ja nimet voi oikeaataan sekoittaa mihin tahansa järjestykseen ja hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078