Olen jo jonkin aikaa seuraillut lehtien etusivuja, sekä lööppejä julkaisujen osalta. Missä menee raja? Sitä ei ilmeisesti lehtien ja lööppien tekijät ymmärrä, vaikka ihan varmasti tietävät.
Olen aikaisemmin jo miettinyt esim. Vanhasesta tehdyn jutun inhimillisyyttä. Kyllähen se Mattikin ihminen on ja kyllä pitäis saada elää ihan normaalia elämää mun mielestä. Tämä lordi juttu oli jo viimeinen pisara, joka toivottavasti katkaisi suomen kansalaisten selän.
Mielestäni kaikkien tulisi ruveta boikotoimaan ainakin seiskaa ja ehkä muitakin lehtiä, jotka julkaisevat sanalla sanoen PASKAA. Aloitetaan siis tästä: http://www.adressit.com/ansku69
Ei voi oikeesti käsittää...
Tupe
3
228
Vastaukset
- tita
Juuri siitähän nyt on kysymys ei ainoastaan Lordista,mitään ei kunnioiteta, tämä on juuri oikea ja hyvä tilaisuus kertoa asia seiskalle
- Tapper
Mietin samaa.. Kyllä Seiska on perinteisesti vetänyt alta lipan, mutta nyt se veti narun kaulansa (toivottavasti). Myönnän että lehti on tissiotsikoillaan joskus itseäni houkutanut, mutta nyt kun kysessä on selvä provo suomalaissankaria kohtaan, jätän lehden seuraavatkin tissiotsikot huomioimatta..
- Tupe
joo niitä tissiotsikoita oon kyl itekki katellu monesti et "huhhuh".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770