Hyvä Preston, olen aikaisemminkin lukenut ajatuksiasi ja todella hyvin kirjoitat ja ilmaiset ne. Olen jo nyt fanisi:) Kirjoita lisää, kirjoita johonkin, sillä nuo ajatukset muutenkin elämän menosta, elämisen ongelmista, iloista ja elämän nautinnoista, naurusta, hymystä ovat jotain mitä ei tässä maailmassa osata. Sinä osaat ja olet jo auttanutkin minua paljon, kiitos sinulle! Olen myös tukenasi tässä Lordin kampanjassa ja tuen sinua. Laita uusia ajatuksia - meitä on monia, kun niitä tarvitsevat! Kiitos ja HYVÄ LORDI & Suomi
Olen jo fanisi
Marilyn Monroe
3
116
Vastaukset
- voittaja
Hyvä preston. Tunnen kirjoittelusi. Mikset yritä oikeasti eteenpäin. Näillä nettikirjoitteluilla et pitkälle pötki. Sinussa on potentiaalia.
Loistavaa preston ja hyvä tuki LORDILLE.- kiitos
V au olet hyvä.
- Jack
...ole vaan fasisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057