Taitavaa mediapeliä tämä maskien takana piileskely,
kerätään julkisuutta ja saadaan kansa kiihkoamaan yhdestä kuvasta! Herra Lordi tietää ettei hänen oman kuvansa julkaiseminen oikeasti tuhoa hänen uraansa, kaikki tämä on vain mediassa huomion keräämistä.
Älykäs kaveri tuo Lordi, kaikki kunnia hänelle - näihän tämä media toimii :)
Taitavaa mediapeliä!
7
386
Vastaukset
- kiio
Olet oikeassa.
Tässä vaiheessa ei haittaa olenkaan mutta kaksi kuukatta sitten asia olisi ollut toisin...- Eskonen
seiskan toimittajillakin nyt yöllä vapaa-aikaa julkkisjahdista kun tulette tänne kirjoittelemaan ja yrittelemään oman työpaikkansa pelastamista? Tuo provoilunne on ihan liian läpinäkyvää eikä mene meiltä fiksuilta teidän paskalehtiinne kyllästyneiltä ihmisisiltä läpi.
- jackson
Eskonen kirjoitti:
seiskan toimittajillakin nyt yöllä vapaa-aikaa julkkisjahdista kun tulette tänne kirjoittelemaan ja yrittelemään oman työpaikkansa pelastamista? Tuo provoilunne on ihan liian läpinäkyvää eikä mene meiltä fiksuilta teidän paskalehtiinne kyllästyneiltä ihmisisiltä läpi.
En ole seiskan toimittaja, eikä minua kiinnosta pätkääkään meneekö seiska konkurssiin vai ei =),
mutta tosiasia on tämä:
Jos on julkisuuden kanssa tekemisissä, niin julkisuus tuo mukanaan myös omien kasvojensa näkyvyyden. Lordi on varmasti sen verran älykäs kaveri ja tietää tämän aivan varmasti, tietää myös sen että hänen oman kuvansa julkaiseminen ei varmasti tuhoa hänen uraansa! Lordi tietoisesti käyttää mediaa hyväkseen ja antaa mahdollisuuden uudelle kohulle ja oman julkisuuden lisäämiselle sitä kautta. Mediapeliä tämä on, Lordi on älykkäämpi kuin moni kuvitteleekaan. - ei kai
ole ainoastaan kuvan julkaisusta, vaan henkilön avoimen toiveen epäkunnioittamisesta. Mikä ihme antaa lehdelle oikeuden päättää, että tämän henkilön kasvot me kannessa julkaisemme vasten kyseisen henkilön tahtoa??? Varsinkin kun kyseessa on aivan tavan kansalainen, ei yhteiskunnalle vaarallinen, tai millään muullakaan tavalla uutisoitava henkilö!!!
- Eskonen
jackson kirjoitti:
En ole seiskan toimittaja, eikä minua kiinnosta pätkääkään meneekö seiska konkurssiin vai ei =),
mutta tosiasia on tämä:
Jos on julkisuuden kanssa tekemisissä, niin julkisuus tuo mukanaan myös omien kasvojensa näkyvyyden. Lordi on varmasti sen verran älykäs kaveri ja tietää tämän aivan varmasti, tietää myös sen että hänen oman kuvansa julkaiseminen ei varmasti tuhoa hänen uraansa! Lordi tietoisesti käyttää mediaa hyväkseen ja antaa mahdollisuuden uudelle kohulle ja oman julkisuuden lisäämiselle sitä kautta. Mediapeliä tämä on, Lordi on älykkäämpi kuin moni kuvitteleekaan.seiskan toimittajilla nyt yöllä vapaa-aikaa julkkisjahdista kun tulette tänne kirjoittelemaan ja yrittelemään oman työpaikkanne pelastamista? Tuo provoilunne on ihan liian läpinäkyvää eikä mene meiltä fiksuilta teidän paskalehtiinne kyllästyneiltä ihmisisiltä läpi.
- It's a fact, look it up!
ei kai kirjoitti:
ole ainoastaan kuvan julkaisusta, vaan henkilön avoimen toiveen epäkunnioittamisesta. Mikä ihme antaa lehdelle oikeuden päättää, että tämän henkilön kasvot me kannessa julkaisemme vasten kyseisen henkilön tahtoa??? Varsinkin kun kyseessa on aivan tavan kansalainen, ei yhteiskunnalle vaarallinen, tai millään muullakaan tavalla uutisoitava henkilö!!!
Ohjeet hyvään journalismiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001621&posting=22000000016674994
- Jussi+
Eihän kyse ole uran tuhoutumisen pelosta, vaan yksityisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798