Oon ihastunu ja toisaalta nautin tästä kun vatsassa lentelee perhosia kun nään tämän tummasimmuisen söpöläiseni. Näen tätä tummasimmuista nuorta miestä työpaikallani, koska hän on vakiasiakkaamme. Hassua on, että ihastukseni ei suinkaan ole yksipuolista..
Huomasin hänen hymystään ja pitkistä intiimeistä katseistaan, että hän taitaa tuntea myös jotain.. Eräs kaunis päivä hän sitten pyysi minua treffeille. Kieltäydyin kohteliaasti, koska seurustelen, mutta kyllä tavallaan vähän harmitti.. Ihastumisen tunne on vain vahvistunut kaiken tämän jälkeen.. Olen vältellyt häntä, vaikka päinvastoin haluaisin nähdä häntä niin paljon kuin mahdollista. Nyt hän luulee kai, että ahdistun hänen läsnäolostaan kun aina katoan jonnekkin..
Kaikki on kuitenkin päinvastoin, petyn jos jonakin päivänä en näe häntä.. Tahtoisin niin halata häntä, katsoi hänen ruskeisiin ihaniin silmiinsä ja kertoa, että tykkään hänestä todella paljon. Omituista on, kun tuntuu siltä, että rakastan kyllä edelleenkin myös poikaystävääni, mutta olen kuitenkin täysillä ihastunut toiseen mieheen..
En tiedä.. Olen seurustellut 17-vuotiaasta asti eli 4 vuotta. Ennen seurustelua "rakkaus-ja ihastus"-elämäni oli todella kuivaa.. Nyt sitten seurustellessani pari "vierasta" miestä on saanu sukat pyörimään mun jaloissa ja sydän on heittäny kärrynpyörää.. Olen kuitenkin saanut pidettyä tunteeni kurissa eikä mitään ole tapahtunut. Nykyiseen poikaystävääni ihastuin ehkä eri tavalla.. en niinkään ulkonäköön vaan ajatuksiin.. Nyt on sit pari tyyppiä saanu mut sekaisin, vain olemalla niin hlvetin söpöjä.. argh! Mikä mua vaivaa! En haluaisi ihastua pelkkään ulkonäköön, mutta mietin, että onko se sitten sitäkään kun tuntuu vain, että joidenkin ihmisten kanssa sitä vain tuntee tietynlaista kemiaa, sähköä...huoh.
Nykyään vielä kun ihastun niin usein paljastuu, että tunne on molemminpuolinen.. Miksi silloin teiniaikoina ei ollut tällaista? Sillon oli vain yksipuolista ihastumista puolin jos toisin.. No ehkä nämä ihastukset ovat vain kiusauksia, jotka pitää vain kestää, jotta voisi säilyttää elämässään jotain kestävää ja aitoa rakkautta, parisuhteen... En tiedä, mutta tummasimmuinen poika on ainakin tuonut positiivista jännitettä mun tunne-elämään tänä keväänä.. Toiv. näemme ylihuomenna! ;)
Tummasimmuinen
1
610
Vastaukset
- jlöjaflsjfölafjlö
Sama juttu. Mä ihastun kaikkiin kauniisiin naisiin, vaikka mulla on ollut kotona jo yli kymmenen vuotta oma nainen.
Onneksi aika suuri osa naisista ei laita pahakseen, vaikka ehkä huomaavat, että tykkään heistä. Mielestäni ei ole mikään synti jos ihastuu johonkin vaikka on suhteessa. Itseenikin on jotkut ihastuneet, eikä se haittaa minua yhtään. Pikemminkin tulee todella hyvä olo ja elämän iloa pitkäksi aikaa, kun voi tuntea olevansa ihastuksen kohde.
Olen sellainen etten osaa olla näyttämättä tunteitani, en positiivisia enkä negatiivisia. Sitten kun joku esim. kaunis naispuolinen työkaveri kohtelee kun ilmaa, tulee todella paha olo. Siksi yritänkin olla "häiritsemättä", mutta jos saisi jutella vaikka 15 sekuntia tulisi satakertaa parempi olo, mutta kaikki ovat erilaisia.
Toivottavasti joku ajattelisi minusta samallalailla kun sinä "tummasimmuisesta". Se olisi kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475495Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612396Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181890Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171615
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol341575Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5140881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281059