Sanoin viisuvoiton ratkettua vaimolle, että seuraavan Seiskan kannessa on Mr. Lordin alias Tomi Putaansuun "siviilikasvot". Se oli helppo ennustaa. Mihinkään rikokseen Seiska ei sinänsä syyllistynyt, mutta teki pahan mokan, etenkin itselleen. Seiskan levikki tulee laskemaan, toisin kuin lehti itse arvioi ! Olkoon se Seiskalle opetukseksi, myös media tarvitsee muutakin moraalia kuin eurot.
Ennustus Seiskan levikistä
8
549
Vastaukset
- hihhal
itse ainakin boikotoin seiskaa. typerä temppu
- äitivaan
Yhdyn täydestä sydämestä edelliseen mielipiteeseen!
- Mimmu
Ja oikeastaan suurimman mokan Seiska teki omille puhelinmyyjille. Ne yrittävät saada ansioita? ja nyt laskee tulot heiltä ja koko Seiskan toimitukselta.(JIPPII!!!) Kaivoivat oman ja tosi syvän kuopan itselleen!
- Seiskalle kävi näin!
Se joka monttua kaivaa, lankeaa siihen itse. Seiskalla kävi juuri noin. Täytyy kyllä sanoa, että oli se kyllä Seiska-lehdeltä aika typerä temppu, koska eivät kuunnelleet toisen mielipidettä! Laitoin asian johdosta muuten Seiskalle e-mailia tuossa eilen, saas nähdä että lukevatko sen, ja vastaavatko.. Jos joku haluaa niin voin kyllä kopioida sen mailin tähän. Sillä kyllä on vähäsen mittaa sillä maililla, mutta en minä sitä salaisena aio pitää jos joku muukin haluaa sen lukea.
- Nimetön
Lordin siivilikuvan julkaiseminen oli Seiskalta
todellinen moka. Tämä irtonumero myy hyvin, mutta
itse sanoin Seiskan tilauksen eilen heti irti, joten
siitä vaan muut perässä.
Lordin yksityisyys oli tärkeä ja sitä piti median
kunnioittaa.
leMerito- äitivaan
että tämä numero myy hyvin. Taitaa olla juuri se numero joka EI myy, sillä vaikka toimitus ei kunnioittanutkaan Lordin toivomusta, vaikuttaa vahvasti siltä että kansa kunnioittaa!
- Mimmu
Olishan se kivaa jos Seiska antais julkisuuteen sen toimittajan ja kuvan lähteen kasvot, yhtä lailla kun Lordin kasvot etukanteen!!!!!!
- peace
Kuunnelkaa nyt itseänne. Olette samalla tasolla kuin muhamed kuvista suuttuneet. Oliko siinä mitään järkeä???? Onhan se nyt selvää. Kun pändin suosio kasvaa julkisuus kasvaa väkisin, ennemmin tai myöhemmin. Ottakaa nyt järki käteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760