Lordi sanoo näin:

...

"Antakaa rauha yksityiselämälle"

Lordi toisti maanantaina painokkaasti toiveensa siitä, että yhtyeen annettaisiin pitää julkiset hahmonsa ja yksityiselämänsä erillään. He eivät halua tulla julkisuuteen omilla kasvoillaan tai nimillään.

- Maskihahmot ovat tämän yhtyeen kulmakivi. Nämä hahmot antoivat Suomelle euroviisuvoiton, joten pyydämme, ettei Suomessa lähdettäisi tuhoamaan meidän jutun yhtä keskeistä piirrettä. Ketä kiinnostaa Clark Kent, jos voi tavata aina tarvittaessa Teräsmiehen, Lordi vertasi."

niimpä, kyse on periaatteesta, ja tuossa ei ole mitään pahaa, päin vastoin..

5

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

jos kerran haluaa pitää yksityiselämänsä erillään, niin miksi kaikki jo tiesivät lordin jäsenten oikeat nimet? jos ei kerran halua tulla julkisuuteen omana itsenään, niin ei silloin pidä antaa myöskään omia nimiään julkisuuteen. tottakai kuvat henkilöistä saadaan ennemmin tai myöhemmin julkisiksi, jos kerran tiedetään kenen kuvia hakea.

ei sillä, että olisin halunnut tietää ketä maskien takana piilee, vaan ihan omaa syytä oli kuvien julkitulo.

• tdyi

mulle ainakaan ei oo pistäny silmään missään heidän nimet ennen kuin eilen, eihän niiden nimet ole levyssäkään...

• mä vaan
        tdyi kirjoitti:

mulle ainakaan ei oo pistäny silmään missään heidän nimet ennen kuin eilen, eihän niiden nimet ole levyssäkään...

kyllä niitä kuule toitotettiin jo muistaakseni ennen viisujakin ja eritoten heti viisujen jälkeen luki joka paikassa "Mr. Lordi alias Tomi Putaansuu" tulee antaan haastattelua jne...

• ...
        mä vaan kirjoitti:

kyllä niitä kuule toitotettiin jo muistaakseni ennen viisujakin ja eritoten heti viisujen jälkeen luki joka paikassa "Mr. Lordi alias Tomi Putaansuu" tulee antaan haastattelua jne...

multa jäänyt huomaamatta tollaset..kun ei mua itseasias juuri kiinnostanu se että ketä ne oikeesti on..vaan enemmänkin vaan itse musa ja kokonaisuus jota ovat bändinä..

• mä vaan
        ... kirjoitti:

multa jäänyt huomaamatta tollaset..kun ei mua itseasias juuri kiinnostanu se että ketä ne oikeesti on..vaan enemmänkin vaan itse musa ja kokonaisuus jota ovat bändinä..

eipä se muakaan kiinnostanu ketä ne oikeesti on, enkä olis halunnu tietää, mutta minkä sille vois jos niistä tulee joka tuutista ku vaan voi tulla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe