mun pitäis jäädä kesäkuun jälkeen äitiyslomalle töistä ja kun sain viimeisen kuun eli tämän kesäkuun työvuorolistat niin mun tunnit oli vähennetty puoleen siitä mitä ne on ollu normaalisti..varmasti se takia kun olen raskaana ja enää vain kuukauden töissä.nyt pitäis kituuttaa sitten pienellä palkalla kun kaikki mun tunnit on annettu uudelle työntekijälle, joka tulee mun tilalle...ottaa oikeasti päähän.ajattelin hakea jollakin verukkeella saikkua ettei tarvi siihen työpaikkaan ennen ensi vuotta mennä...onks muille käyny samoin?
työpaikalla syrjintää...
2
376
Vastaukset
- liittoon
keskustelemaan niin johan alkaa tapahtua..
- sulla
ole työsopimusta jossa on paljonko tunteja pitäs olla vkossa? jos kuulut johonkin liittoon niin otappa sinne yhteyttä,ei noin saisi tehdä...meillä ainakin menee niin et uudet työntekijät ei saa viedä vanhojen tunteja!!!pidä puolias ei sua voi kohdella miten sattuu. itsekkin jään kohta kesälomalle ja sit suoraan äippälomalle,itsekkin häviän työvuoroissa sen verta et en saa enää niin paljoa tunteja koska en voi enää tehä kaikkee ja kaikenlaisia vuoroja,mut tää on ihan normaalia ja omasta tahdosta, toisin ku toi sun kohtalo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862