Lordiko TURHA julkkis?

Suuttunut Lordin puolesta

Lordi on tuonut Suomelle niin paljon julkisuutta, kuin mitä ikinä urheilumestaruudet autourheilua unohtamatta, kuin myös joku Nokia yms. ovat milloinkaan tuoneet. Lordi on tuonut suurimmaksi osaksi positiivista julkisuutta - vain yksinkertaiset ja mahdollisesti kateellisetkin ovat antaneet negatiivista palautetta. Oma lehmä ojassa esim. Ruotsin lehdistössä?

Se miten Suomi ja suomalaiset nyt osaavat Lordin tuoman julkisuuden hyödyntää onkin taas aivan oma lukunsa MUTTA se julkisuus on hyödynnettävissä ja mahdollisuudet ovat mittavat.

7-päivää lehti taisi vain aiheuttaa sen, että osa tästä ja aika suurikin romuttui.

Lordi on tajunnut sen minkä pitäisi myös kaikkien media-ihmisten ja isokenkäisten tajuta (jopa tavisten) - Lordin siviilikasvottomuus on kaiken A ja Ö!

7-päivää lehden temppu oli alhainen ja typerä sekä maksaa suomalaisille paljon!

5

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitivaan

vaan promoa se on sekin. Jos ihan tarkoiksi ryhdytään. Oletko esim tällä palstalla huomannut oikein koskaan käydyn näin kiivasta keskustelua minkään tiimoilta? Ei ole paljon tainnut monikaan asia hetkauttaa yhtä suuresti kansan syviä rivejä kuin seiskan petturimainen ja kaksinaamainen käytös tässä asiassa.

• unelmista

älkäähän nyt uskoko että jotkuu voisi olla "kasvottomina" kovinkaa pitkää aikaa, jos on julkisuuden henkilöksi alkannu, on silloin median vapaata "riistaa" näin on ollut aina ja tulee olemaan, siitä on ihan turha vouhottaa.
      Kenelläkään julkisuuden henkilöllö ei ole yksityisyyttä vaikka sitä haluavat, media pitää siitä huolen, vert. pääministerin tekstiviestit.
      Mitä jos kuvat olis julkastu ennen viisuja, olisko noussu minkäännäköistä haloota, kyllä sen kaikki tietävät että kasvottomina ei voi olla, sen tietää myös itse mr. Lordi ja kumppanit, alkaa tuntumaan että koko juttu on Lordin mainostemppu, (huono sellainen), mistä on turhaa syyttää yhtä lehteä.

• sananvapaus

onneks suomessa on sananvapaus.kuva julkaisu ei maksa mitään suomalaisille mutta euroviisut meille todellisille veronmaksajille maksaa mistäs muualta ne rahat otetaan kun meiltä veron maksajilta ois tärkeimpiäkin raha reikiä kun tuommonen euroviisu vouhotus se ei tuo töitä suomeen kenellekkään vaan vie poliisien vähistä määrä rahoista pois kun turvatoimet järjestetään sillon todelliset rikolliset saa tehtä mitä halua kun ei oo rahaa enää ehkäisevään työhön poliiseilla

• vai unohtuiko iltalääke

Vedä nyt happea!

• äitivaan

nyt niin että kuulut porukkaan "pitäkää itsenäisyyspäivänjuhlanne, mutta älkää mun rahoilla". Ankeaa, tylsää ja vaikka mitä. Kärjistettynä, "hoitakaa vaan naapurin mummo vanhainkodis mut älkää mun rahoilla". Yök. Muuta Ruotsiin niin ei käytetä sun rahoja mihinkään ainakaan tässä maassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7091
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4874
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4155
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3433
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      713
      2207
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      265
      1628
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1435
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1408
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      56
      1354
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1266
    Aihe