Näin viime yönä unta, että katselin omia lapsuuden kuviani ja näytin niitä jollekin. Kuvissa olin minä aivan vauvana, sitten vähän isompana, ehkä kolme vuotiaana ja lopuksi kuva itsestäni nyt. Olin jollain tapaa iloinen näyttäessäni kuviani. Kuvia oli myös kahdeksan vuotta vanhemmasta veljestäni pienenä. Unessa jollaintapaa näin tilanteet joista kuvat oli otettu. Uni toi mieleen ajatuksen, että olisi helppoa olla vielä lapsi.
Valokuvat lapsuudesta
2
194
Vastaukset
Palaat ajassa taaksepäin muistelemaan lapsuuden huolettomia aikoja. Ehkä sinulla onkin nyt ollut liiaksi huolia ja siksi uni näyttää, että huolista voisi vapautua. Se edellyttää oman sisäisen lapsen uudelleen löytämistä. Sen mikä on aidosti, sisin, jos olet päässyt vieraantumaan itseässi, on kaikki vaikeat asiat elämässä yhä vaikeampia ja vaikeampia. Muista rakastaa ja arvostaa itseäsi sellaisena kuin olet ja anna anteeksi menneisyydelle, näit voit vapautua tässä hetkessä olemaan vapaa ja huoleton:)
- Memory
Kiitos kovasti tulkinnastasi. Uni todellakin oli rauhoittava koska minulla on ollut paljon, liikaa, stressiä lähiaikoina.
Kiitos ja hyvää kevään jatkoa sulle=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872