Halonen on mulle pelkkä naurettava, irvinaamainen pelle, jolla ei ole minkäänlaisia valtiopäämiesmäisiä ominaisuuksia. Pressan hommien sijaan soveltuvin työ punamummelille olisikin juuri sirkuspellen hommat, eipä tarttisi mummon edes käyttää rahaa kasvonaamioon, kun naama näyttää jo valmiiksi niin pelleltä kuin yleensä on mahdollista ja käytöskin on luonnostaan niin naurettavaa kuin vain olla ja voi.
Nauran Haloskalle paskaista naurua XD
5
294
Vastaukset
- on mitä on
Halonen on koulutukseltaan oikeustieteen kanditaatti.
Kansanedustajana Halonen on ollut 1979-2000.
Hän on ollut ulkoministerinä ja oikeusministerinä.
Vuodesta 2000 Halonen on ollut presidenttinä.
Millä koulutuksella sinä väität että Halonen on naurettava pelle? - ETI
Ja minä hymyilen sinulle levesäti, kun huomaan kuinka paljon sinua v******a. Eli naurusi on pelkkää tuskaisen ihmisen väkisin nauramista.
Otan osaa. Sulla on pitkä aika naureskella 1.3.2012 saakka.- Oikeassa
Nauruni on nimenomaan paskaista röhönaurua ja siinä oot kyllä oikeassa että hauskaa mulla tulee haloskan kustannuksella olemaan, mutta tuska tulee olemaan siitä kaukana :D.
- SandeZ1
Oikeassa kirjoitti:
Nauruni on nimenomaan paskaista röhönaurua ja siinä oot kyllä oikeassa että hauskaa mulla tulee haloskan kustannuksella olemaan, mutta tuska tulee olemaan siitä kaukana :D.
No pääasia, että sulla on hauskaa. Se lisää hyvinvointia ja on siten myös kansallisesti kokonaisuutta ajatellen erittäin positiivista ja myös kansallista hyvinvointia lisäävää.
Jokainen kantaa kortensa yhteisen hyvinvoinnin ketoon sillä tavalla, minkä parhaiten taitaa.
Ja sinä olet löytänyt oman tiesi, saavutat sitä kautta itsellesi hyvinvointia - ja kukaan ei voi olla siihen tyytymätön.
Asiathan on sitten aivan OK. - Heh heh
Oikeassa kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762356IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk611816- 1541393
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131214Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021181Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90864
- 71822
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla42786- 28783