Minusta on hienoa, että Seitsemän Päivää uskalsi julkaista itsensä pyhän Lordin kuvan. Samalla näemme, etteivät idioottimaiset länsimaalaiset ole sen kummempia kuin kaukaiset islamin uskon kannattajatkaan. Jos Lordin kuvan julkaiset, niin varmasti pistämme boikotin pystyyn!
Tämän boikotin ynnä muun tekee huvittavaksi etenkin se, että Seitsemän Päivää -lehteä pystyvät boikotoimaan ainoastaan ne, jotka sitä tilaavat tai sen irtonumeroina ostavat. Hehän nimenomaan ovat se kohderyhmä, jota varten tällaisia kohulehtiä julkaistaan. Seitsemän Päivää -lehden lukijat ovat äänestäneet lompakoillaan jo ajat sitten ja antaneet lehdelle avoimen valtakirjan kirjoittaa mistä vaan ja mihin tyyliin tahansa. Vai oletteko sitä mieltä, että tähän asti ko. lehden linja tai toimitustyyli on ollut eettisesti hyvin vastuullista?
Huvittavaa.
Hienoa Seitsemän Päivää!!
Salainen kirjailija
3
279
Vastaukset
- kyllä
olen samaa mieltä ei linja voi yhden kohdalla muuttua noin vain sehän olisi lukijoita kohtaan todella epäreilua
- Urpo
Ei tällaista keskustelua voi odottaakaan muilta kuin Seiskan lukijoilta.
- ei todellakaan tilaaja
jos tämä pentuparvi on seiskan tilaajia niin olisi jo aikaa sitten mennyt konkurssiin koko lehti.Näkeehän täällä mitä remu sakkia suurin osa kirjoittajista on. Vai erehdynkö?
En itse ole tilaaja enkä kannattaja seiskalle mutta tälläkertaa mielestäni teki hyvän teon.
kaikkea hyvää sinulle ja muille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756