Kumpi - 944 vai 911?

Pocce

Kumpi autoista on parempi ajaa jos vertaillaan 80-alun Porsche 911- ja 944-malleja. Tietysti karvalakkimalleja ja normaaliin hintaan saatavia. Kumpi kannattaa sijoittaa jos aikoo radallakin joskus käydä?

14

3520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosissasi??

Tietenkin 911!!!!!!!!

• Takapaino

Ainakin TopGear haukkui 80-luvun 911 Porschen. Oletko ajanut molempia jotta on vertailupohjaa?

• hepuli

944 on maailmain huonoin ja rumin auto. Eikä sillä ajaminen eroa corollasta

• Pocce

Ainakin kun ajoin pohjia ratapäivillä 944 Porschella, niin kyllä ei ollut yhtäkään Corollaa nopeampaa. Ainoastaan yksi Starletti, mutta se onkin hieman laitettu..

Ja on mulla ollut monta huonompaa autoa.. joten ei se voi olla kaikkein huonoin.

• ole varaa ostaa

edes 944:ää? Olen ajanut muutamaa Toyotaa (vain onneksi muutamaa) ja todella monta Porschea, ja voin kertoa että huonoinkin Porsche paiskoo parastakin Toyotaa kuin rukkasta.

Noh, kukin ajaa millä tykkää.

• Teemu

Älä hauku Corollaa.

• Sulevi

nähnykkää!

• se on

Joo tämä 944 Porche on kuulema rakennettu volskwagenin päälle!

• kuulema
        se on kirjoitti:

Eiks se ollu se Auti-unioni :)

• Sulevi
        se on kirjoitti:

tekniikkaa.

• justjoo
        Sulevi kirjoitti:

tekniikkaa.

"Asiantuntija", ooh...

• se on
        Sulevi kirjoitti:

tekniikkaa.

Se käsittääkseni rakkennettu 1,6 L audi 80 päälle!

• parempi ajaa

Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena, että parempi malli ajaa on noista ehdottomasti 944. Ajettavuus on aivan omaa luokkaansa, jos verrataan evo-kuplaan (tai jopa 928-malliin).
      Yleensäkin ottaen 944 on uskomattoman hyvä auto, etenkin jos ja kun verrataan hinta/laatu-suhdetta. Talvellakin pärjää hyvin, kiitos tehokkaan lämmityslaitteen ja 50/50-painonjakauman.
      Radallakin 944 on paljon helpompi ajaa, nopeudesta voidaan tietysti olla montaa eri mieltä jos puikoissa on todellinen rattimies...
      Tämä neljän etumoottoriauton (944 ja 3x928) ja nykyisen evo-kuplan (ei kuitenkaan 911) kokemuksella, yhteensä 17 vuotta!

• weissach...

Eipäs ole 944 parempi 928-malliin nähden! Ei missään suhteessa! Kyllä, tiedän kokemuksesta, ja niin tietää moni muukin. Joissain ominaisuuksissa pääsee tasoihin, mutta kokonaisuutena häviää Porschen lippulaivalle!
        Hyvähän se on, mutta erehdyit väittämään liiallisuuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      61
      2116
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1432
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1248
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1125
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      946
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      919
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      66
      893
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      78
      842
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    Aihe