Palvelusta valittajat!

Eikö teillä olisi

-koskaan mitään hyvää sanottavaa , sillekin myyjän pomolle - MIksi kaikki aina vain valittaa ja haukkuu. Monta hyvääkin myyjää on olemassa. Niistä ei mene ketjunjohdolle tietoa. Vain haukkuminen tyydyttää .
Ja aika törkeää mennä täällä nimellä mainiten ketään moittimaan. Kuitenkaan omaa nimeään paljastamatta. Haastasin oikeuteen, jos minua mollaisitte, siten , että voisi tunnistaa.
Jokainen myyjä aloittaa jostain. Ei harjoittelijat kaikkea vielä osaa. Mutta inhottavan asiakkaan muistaa vuosikymmenienkin päästä- ja sana kulkee samallatavalla.
Tsemppiä sinne Sotkalle. Kyllä me osataan! maiju

9

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tokihanaa

Toki kehutaan jos on aihetta, valitettavasti huonoja myyjiä on ja ei ne kehuja ansaitse.

pitää ymmärtää, että aloittelevat myyjät eivät voi osata kaikkea mutta täysin tietämätönkään ei saa olla.

• asfalttipoitsu

Huonot myyjät saadaan pois vain antamalla palautetta. Samalla tavalla hyvälle myyjälle pitää antaa palautetta hyvästä palvelusta, jotta sellaiset helmet pysyisivät ammattissaan.

Järkevästi toimivat firmat haluavat palautetta, ilman sitä ei voi toimintaa kehittää.

• G.Sioiman
        asfalttipoitsu kirjoitti:

Huonot myyjät saadaan pois vain antamalla palautetta. Samalla tavalla hyvälle myyjälle pitää antaa palautetta hyvästä palvelusta, jotta sellaiset helmet pysyisivät ammattissaan.

Järkevästi toimivat firmat haluavat palautetta, ilman sitä ei voi toimintaa kehittää.

Juu mutta kun sitä palautteenantajaa on monelaista ja antavat palautetta monista eri syistä (liian kaunis, varattu, rikas jne...) - esim. tällä foorumilla harvemmin asiallista tekstiä esiintyy.

• missä on järkes
        asfalttipoitsu kirjoitti:

ei tänään enää saada myyjää pois vaan tekemällä valituksia. Myyjien takana on ammattiliitto ja turhasta paskanjauhamisesta joudut itse vastuuseen. Kaikilla on laki takana ja kunnianloukkaussyyte pian niskassasi jos vain valittamisen ilosta valitat, kun et pidä jostakusta. Jokainen myyjä haluaa ja tekee takuulla parhaansa työssään.
        Mutta asiakas on tosi harvoin itse kiva!

• -myyjämyös-
        missä on järkes kirjoitti:

ei tänään enää saada myyjää pois vaan tekemällä valituksia. Myyjien takana on ammattiliitto ja turhasta paskanjauhamisesta joudut itse vastuuseen. Kaikilla on laki takana ja kunnianloukkaussyyte pian niskassasi jos vain valittamisen ilosta valitat, kun et pidä jostakusta. Jokainen myyjä haluaa ja tekee takuulla parhaansa työssään.

Ei kaikki myyjät tee parastaan, joillakin tuntuu olevan asenne: olen täällä vain töissä.

Onneksi suurin osa myyjistä on iloisia ja palvelualttiita sekä ammattitaitoisia.

• Yleensä
        missä on järkes kirjoitti:

myyjät ovat määräaikaisia eikä heille edes kerrota oikeuksiaan. Ne jotka kuuluu liittoon ja jotain uskaltaa valittaa, niin saa kyllä kuulla kunniansa.
        Aina ei ole kyse palvelualttiudesta ja taidosta. Hyväkin myyjä joutuu tekemään 10-20 h. viikossa töitä ja sillä elättämään lapset yms. yms. eli rahallisesti 350-700 kk.

Olisi mukava nähdä kauppojen menevän lakkoon kaikkien epäkohtien vuoksi (mitä en jaksa luetella), niin saataisiin Suomeenkin rakentavaa ja ymmärtävää keskustelua tästä asiasta.

• amerikkka

ei täällä saa korvauksia tollaisesta, ei niin millään, mielipiteen ilmaisusta ei käräjille viedä, ellei kyse ole ihan härkistä tapauksesta.

tokihan sitä voi kaikkea haluta mutta totuus on toisenlainen.

ja hei, tokihan hyviä myyjiä kehutaankin mutta miksi huonoja pitäisi kehua?

pitää olla tosi kumma asiakas jos sen muistaa vuosikymmeniä, relatkaa, ei palautteen tarkoitus ole loukata ja antaa kehitysideoita.

• jokunenjokunen

kattonu liikaa amerikkalaisia elokuvia "haastan sut oikeuteen"... voe voe

• nyt ootte

lapsellisia!!! Ei kukaan kato mitää amerikan paskaa. Totuus vaan on se, et jos haluut palvelun paranevan, kerrot myyjälle sen siinä tilanteessa, etkä itke pitkin kyliä!!! J a kyl se kunnianloukkaussyyte on myös ihan kotoSuomen Laissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe