Hämeen Sanomat avaavat keskustelupalstansa taas huomenna. He kuulemma toivovat, että heidän julkaisemansa lordin jutusta ei annettaisi enää vastustavaa palautetta. on heillä pokkaa toivoa tällaista vaikka itse eivät toteuttaneet lordin toivetta olla paljastamatta heidän kasvojaan. Ja mehän kaikki kunnioitamme Hämeen Sanomien toivetta, eiks vaan? :D hah...
Hämeen Sanomat
3
268
Vastaukset
- adressin osoite
adressi hämeen sanomia vastaan http://www.adressit.com/orjatar
- tita
Hämeen Sanomat saa mitä tilasi.....
- lappilaineN!
Laitoin lapin yliopiston sivuilta palautetta hämeen Sanomille eilen. En mitään haistakaa paska -juttua, akateeminen kun olen, heh. vaikka se oli keskeinen ajatukseni: todella vihastutti kun luin, että nämä hyyppärit olivat oikein sanomalehteen laittaneet kuvan, mitä oli nöyrästi pyydetty sinne laittamasta. no, vittu kun vitutti. Oon täti-ihminen, enkä yleensä kiroa. yritin välttyä laittomalta tekstiltä, vaikka toisaalta ajattelin, että mitä väliä. Joskus se, mikä on oikein ja mikä on laitonta on se "veteen piirretty viiva". naurettavaa palautetta antoi Hämeen Sanomien päätoimittaja. Vaadimme näiden pallinaamojen kuvat esiin, jotka tekivät sen epäisänmaallisen ja epäihmismäisen teon. Ylpeää moukkamaisuutta Hämeen Sanomilta. Aika törkeää mielestäni on käyttää jonkin maakunnan nimeä lehdessään, ja ikäänkuin hämäläisten nimissä tehdä temppunsa. Varmasti oli hämäläisille järkytys lukea aamupostinsa. Ei varmaankaan iloinen yllätys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057