Okei oon 12-vuotias ja ihastunut yhteen meiän luokkalaiseen poikaan ja mun PARAS ystäväkin on ihastunut siihen enkä tiiä enää mitä tehä kun antaa ajan kulua.. En tiiä oonko kateellinen kun nään ne kaks yhess mutta tulee outo olo kun tietää että se johon on ihastunut tykkääkin parhaasta ystävästä.. Siis jos se olis joku muu joka tykkäis siitä niin mä kilpailisin kyllä loppuun saaka mutta kun kysees onkin sun paras ystävä niin en tiiä enää mitään mitä vois tehä..
Pliis..! Voisko joku neuvoo mua mitä mä voisin tehä???
Ystäväni ja minä tykkäämme samasta tyypistä..
5
336
Vastaukset
- Lonely,,
UNOHTAa....
kohta löyät jo uuden ja mitä väliä vaikka ootki ihastunut entä sitten? oot aika nuori seukaamaan..- ...
Minä en tuota ensimmäistä viestiä kirjoittanut, mutta en ymmärrä miksi ihmiset on täälä koko ajan valittamassa "oot liian nuori".. Eikö ihminen oo sillon valmis ku itestä siltä tuntuu? Mikä on sit oikee ikä alata seukkaamaan? Mun mielest kukaa ei voi tulla sanomaan että 'sä oot vielä liian nuori', ihmiset kehittyy eri tahtiin. Joku voi olla vielä 17 -vuotiaana tosi 'lapsellinen', kun toiset ovat jo niin aikuista että...
- only-me
Sinun pitäisi odottaa. Jos ihastus on syvää, voi olla vaikea luopua ihastuksen kohteesta. Jos vielä viikkojenkin jälkeen unelmoit pojasta, katsele hiukan, kuinka hänellä menee bestiksesi kanssa. Nuorena usein suhteet muuttuvat. Jos näin pääsee käymään, yritä iskeä kiinni! Jos heidän suhteensa on vakava, yritä edes ystävystyä pojan kanssa. Voihan olla, että poika on epäkypsä kusipää ja täysin vastoin miesihanteitasi.
Mikäli ihastus ei ole kuin hetkellistä kiinnostusta, tilanne rauhoittuu muutamassa viikossa. Pian alkaa kesäloma etkä välttämättä näe ihastuksesi kohdetta pitkään aikaan. Ajattele se iloisena asiana: voit katsella muitakin jätkiä, kun unelmiesi kundi ei ole näköpiirissä. Eli kulje silmät auki ja korvat höröllä, katsele ja kuuntele. Jossain on joku paljon ihastustasi ihanampi poika, joka ei seurustele parhaan ystäväsi kanssa. :)- Nita93
Taidat olla oikeessa.. Mä voin varmaan unohtaa sen jätkän ja katella muita kundeja :)
Kiitti kuitenkin neuvosta.. =)
- ---------
Unohda se poika! Tiedän että se on vaikeaa, mutta parasta. Tosi ystävyyttä ei kannata rikkoa jonkun pojan takia. Olet vielä niin nuori, usko pois että tapaat vielä jonkun ihanamman pojan.
Itse menetin melkein parhaan ja ainoan ystäväni miehen takia. Voin suoraan sanoa että tämä vuosi on ollut minulle tosi vaikea sillä olen menettänyt parhaan kaverini, jonka tunsin paremmin kuin oman siskoni, Tuntuu kuin olisin menettänyt perheenjäsenen.
Vaikka en itse ollut kiinostunut tästä miehestä rikkoi heidän suhde silti ystävyytemme joka oli kestäny melkein 20 vuotta.
Älä tee samaa virhettä kuin minä. Miehet tulee ja menee, mutta ystävät säilyvät!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155