Peppureiän nuoleminen (naisen)

Mr. Kinky

Haluaisin kommentteja naisilta, joiden peppureikää on ihan oikeasti nuoltu.
Annan usein tyttöystävälleni peppuhierontaa ennen anaaliseksiä ja aika usein yritän myös kielellä nuolla tyttöystäväni peppureikää. Tähän asti menee hyvin mutta sitten alkaa vaikeudet. Heti kun kielen kärki vähän koskettaa peppureikää tyttöystäväni alkaa nauramaan ja sanoo että kutittaa ja pyytää lopettamaan. Tuntuu että hän ei jostain syystä pysty keskittymään kun annan kielihoitoa pepulle.

Joten tytöt joilla asiasta kokemuksia niin antakaa kommentteja.

PS. toivon asiallisia kommentteja etenkin

31

14773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maistuu?

      Vaikeeta tohon on asiallisesti vastata, on niin epäasiallinen juttu. Miksi helvetissä miesraukka nuolet persereikää? Tai nuolisit persettä töissäs, ois jotain hyötyä siitä.

    • ellushka.

      Siitä on nyt jo pari vuotta mutta kuitenkin eräs miekkonen halusi aina tehdä tuota minulle ja totta puhuen ei se nyt mikään suuri nautinto pelkiltään ollut, mutta jos klitoris sai tarpeeksi huomiota niin ihan miellyttävää.

    • rupareikä

      naisen persereikä, niin kuin miehenkin, on paskantamista varten. jos sitä joku nuolee, on eläimen asteella kehityksessä.

      • Sinut-seksin-kanssa

        Tuota voisi vielä toki jatkaa... Rinnat ovat imettämistä varten (vain vastasyntyneet koskevat niihin), emätin on kuukautisvuodon poistumista ja synnytystä varten (sitä on saastaista koskettaa). Klitorista ei edes viitsi etsiä, koska alue on niin likainen ja se soveltuu lähinnä pissaleikkeihin. Siinä kiksit. Toivottavasti olette kiihottuneet.

        Jos joku ei sen sijaan jaksa suhtautua naiseen objekttivisesti, niin hyvä on. Seksihaluissa on vähän käytännöllisyyttä.

        Jos joku ei tajunut peräsuolen ja peräaukon eroa, niin kerrotaan: ensimmäinen sisältää ulostetta ja toinen pitää sen sisällä. Jos naisellanne ei ole paskaa housuissa, niin ei peräaukon nuolaisu maistu miltään. Ja jos asia on niin kuvottava, niin älkää edes kysykö.


    • Grillipihvin ystävä

      toivoo asiallisia kommentteja. Voihan paskan maku!

    • mitä välii

      aikanaan nuorempana exälä oli aika paha "fetissi"
      tohon. Iteki olin nuori ja kaikki oli uutta ja jännää... pesula neiti kävi useammin ko minä kusela, joten ei siinä... No kaikkea kokeiltiin paitsi itse seksiä anaalia kohti. Kuumemmaksi naista ei saanu enää nuolemisen jälkeen... jos sen teki niin kyyti oli parempaan ku koskaan... 10 vuotta aikaa, mutta ottasin sen kans uusiksi näin perheellisenäkin jos sikseen...

    • Kokeilllut

      Parin eri naisen kanssa olen tuota kokeillut, eikä siinä tosiaan ole mitään saastaista vaikka jotkut ämpäripäät niin kuvittelevatkin.

      Toki puhtaudesta on huolehdittava eli homman voi aloittaa vaikkapa yhteisellä suihkulla. Ja tosiaan, anaaliyhdynnän esivalmisteluna mitä parhain keino. Vaatii tosin aikamoista estottomuutta molemmilta osapuolilta, vrt. siihen että antaisit naisen nuolla omaa peräaukkoasi.

    • newwbie

      olen uudessa suhteessa, jossa mieheni on alkanut opettaa mua peppuseksiin.
      Ja a vot, se toimii.
      Siis nimenomaan tuo nuoleminen.
      Oli se aluksi aikamoinen tabu päästä yli siitä likaisuus-fiiliksestä, mutta onnistui sekin. Kunnon pesulla käynti ennen ja sit vaan nauttimaan.
      Nautin siitä nykyisin aivan jumalattomasti ja lähellä on ollut jopa orgasmi sitä tehdessä (ilman klitoriskiihotusta).

      Jos aloitat kielen kärjellä, se voikin kutittaa, aloita se leveällä nuolaisulla. Kestää hetken, että nautinto tulee, mutta sitten se onkin menoa.

      MUTTA, juttele asiasta tyttöystäväsi kanssa ihan ekaksi.. se ujostuttaa ehkä (häntä), mutta saisitte molemmat varmuuden siitä, onko hommassa ideaa... eli pääseekö hän asian tabuuden yli ja voi nauttia.

    • TIESITTEKÖ

      NIIN ON JOLLEKIN KÄYNYTKIN, EI MITENKÄÄN HARVINAISTA, EIPÄ SITÄ LEHDISSÄ ILMOITETA KUOLINILMOITUKSESSA, ETTÄ MITÄS NUOLIT!

      • hbhbh

        Olen nuollut 6 eri naisen perää, eikä ole mitään koleja näkyny... Olen muutenkin niin sissi etten kuumeile kuin korkeintaan yhtenä päivänä vuodessa.

        Elimistön vastustuskyky paranee jos sitä saastuttaa bakteereilla.


      • Anonyymi
        hbhbh kirjoitti:

        Olen nuollut 6 eri naisen perää, eikä ole mitään koleja näkyny... Olen muutenkin niin sissi etten kuumeile kuin korkeintaan yhtenä päivänä vuodessa.

        Elimistön vastustuskyky paranee jos sitä saastuttaa bakteereilla.

        Niin olethan akkain persesuolessa uitettu possu röh röh


    • Mr. Kinky

      Kiitoksia niille, joilta sain asiallisia kommentteja. Käsittääkseni ketkään naisista joilla oli omia kokemuksia ei täysin tyrmännyt tätä juttua ja nimimerkki newwbiellä oli asiasta tosi positiivisia kokemuksia. Hyvä kommentti newwbieltä myös koskien nuolemistekniikkaa eli aloitus pitkällä vedolla.

      Edelleen jos jollain on kommentteja niin kertokaa. Vaikea uskoa että tämä "fetissi" on niin harvinainen ilmiö, että asiallisia kommentteja tulee vain muutama.

      • muuten tykkään

        Jos olen tosi kiihottunut, pepun nuoleminen on kivaa mutta yleensä se kutittaa vähän liikaa. Sen sijaan sormeilu ja paneminen on niin mahtavaa ettei mitään rajaa, en voi saada siitä tarpeekseni! Rakastan peppupanoa yli kaiken niin monista eri syistä - ihan siksi että se tuntuu ihanalta, siksi että se tuntuu erilaiselta, siksi että tykkään kuvitella samaan aikaan alistusfantasioita, siksi että mies voi helposti pitää jalkojaan omieni ulkopuolella ja ympäröidä minut siten kokonaan lämpimällä vartalollaan, siksi että se tuntuu vähän tuhmalta, siksi että kun mies työntää lujasti peppua vasten ja se lopulta antaa periksi ja mies pääsee sisälle tunnen että annan miehelle itseni kokonaan, ja vielä siksi että tiedän miehen tykkäävän siitä myös. Jos mies vielä puhuu tuhmia tai painaa pääni tyynyyn ja läimäyttää takapuoltani ja makaa koko painollaan päälläni ja imee huohottaen korvaani en voi muuta kuin huutaa nautinnosta!!!! Ja tunnen miehen sisälläni vielä pitkään seuraavana päivänä...kaikkein paras on jos mies ei käytä kortsua vaan ampuu lastinsa suoraan sisälleni ja se valuu sieltä hiljalleen seuraavana päivänä...Rakastan peppupanoa!!!!!


      • Anonyymi

        Mun ex tyttöystävä sanoi, että peppureiäin nuoleminen tuntuu niin rakastettavalta. Hän onkin ainoa jota on sitä kommentoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ex tyttöystävä sanoi, että peppureiäin nuoleminen tuntuu niin rakastettavalta. Hän onkin ainoa jota on sitä kommentoinut.

        Ja sitten se päästi lusikallisen kielelle


      • muuten tykkään kirjoitti:

        Jos olen tosi kiihottunut, pepun nuoleminen on kivaa mutta yleensä se kutittaa vähän liikaa. Sen sijaan sormeilu ja paneminen on niin mahtavaa ettei mitään rajaa, en voi saada siitä tarpeekseni! Rakastan peppupanoa yli kaiken niin monista eri syistä - ihan siksi että se tuntuu ihanalta, siksi että se tuntuu erilaiselta, siksi että tykkään kuvitella samaan aikaan alistusfantasioita, siksi että mies voi helposti pitää jalkojaan omieni ulkopuolella ja ympäröidä minut siten kokonaan lämpimällä vartalollaan, siksi että se tuntuu vähän tuhmalta, siksi että kun mies työntää lujasti peppua vasten ja se lopulta antaa periksi ja mies pääsee sisälle tunnen että annan miehelle itseni kokonaan, ja vielä siksi että tiedän miehen tykkäävän siitä myös. Jos mies vielä puhuu tuhmia tai painaa pääni tyynyyn ja läimäyttää takapuoltani ja makaa koko painollaan päälläni ja imee huohottaen korvaani en voi muuta kuin huutaa nautinnosta!!!! Ja tunnen miehen sisälläni vielä pitkään seuraavana päivänä...kaikkein paras on jos mies ei käytä kortsua vaan ampuu lastinsa suoraan sisälleni ja se valuu sieltä hiljalleen seuraavana päivänä...Rakastan peppupanoa!!!!!

        Vanhoja ketju, mutta eipä tuo aihe vanhene.

        Tuollainen kuvailemasi perspano on ihan parasta. Joskus sään paukuttaa oikein kunnolla juuri noin. Vaimo vielä myötäilee perheellä niin, että levittää sisään mennessä ja puristaa pakaroilla ulostullessa, että varmaan tuntuu tiukalta. On kiihottavaa olla suoraan siinä päällä, välillä nousta ylös ja katsoa miten se menee sinne sisälle. Aina mällit perseeseen kun vaan voi tietenkin

        Kyllä Meillä pitää siitä pepun nuolemisesta. Ei Se sitä ole koskaan arastellut, levittää vaan leveämmälle, että pääsee paremmin lipomaan. Aloitan kyllä ensin ihan varovasti. Nuolen pillua ja käyn arasti pyllyn puolella ja sitten hieman enemmän ja enemmän. Kun se alkaa olemaan märkä, alan sormellekaan sitä ja siirryn takaisin pillun puolelle. Välillä käyn kostuttamassa kielellä pyllyä ja sormetan taas. Toimii kyllä. Miten lie muilla naisilla?


    • Anonyymi

      runkkari

      • Anonyymi

        Niinhän sinä olet runkkari pelle 🤡


    • Anonyymi

      No sairastahan se on paska-aukkoa rassata ja nuolla. Hyi! Onneksi perussuomalaisilla on jo 25% kannatus ja se on muutaman vuoden päästä yli 60% ja sitten kaikki paskareiän tonkijat ja muut epänormaalit epäihmiset ja epäseksuaalisuudet voidaan kuljetella saarille ja jättää sinne keskenään rakastelemaan ja leikkimään paskantamisleikkejään. Aamen!

      • Anonyymi

        Olet varmaan ensimmäsenä jonossa jota viedään.Ei persutkaan tollasta idioottia kaipaa.vaikkei ne muutkaan mitään ruudinkeksiöitä ole.


      • Anonyymi

        Älä ali-arvioi Suomen kansaa ei me olla idiootteja jotka äänestää persut valtaan.Äijällä on likainen mielikuvitus ainakin.Vai harrastatko oikeesti noita sun leikkejäsi.


    • Anonyymi

      Moikka!

      Olen 36 vuotias nainen ja peppua on nuollu kyllä useampikin mies. Kovasti ovat sitä toivoneet ja toki siihen suostun. Nautin siitä kovastikin ja veikkaan, että tyttöystäväsi ei vaan vielä pysty sen suhteen rentoutumaan. Kissa pöydälle ja asia keskusteluun. Se on äärettömän kiihottavaa touhua kun homma sujuu. Ekalla kerralla luulin itekin, että mies vain hiukan erehtyi suunnasta. :D Mutta kun tajusin, että tarkoituksellahan tuo sinne meni ja kulli tanassa kiihottui entisestään, niin aattelin että no mikä jottei. Enkä ole katunut.

      Nautinnollisia hetkiä teille

      • Itse rakastan pepun nuolemista erittäin paljon, varsinkin jos nainen kiihottuu ja nauttii siitä. Suurin osa naisista tosin kieltäytyy siitä, tai ei uskalla kokeilla sitä. Silloin kun siitä nauttiva nainen osuu kohdalle, olen taivaissa.


      • Anonyymi
        SeikkailevaMies kirjoitti:

        Itse rakastan pepun nuolemista erittäin paljon, varsinkin jos nainen kiihottuu ja nauttii siitä. Suurin osa naisista tosin kieltäytyy siitä, tai ei uskalla kokeilla sitä. Silloin kun siitä nauttiva nainen osuu kohdalle, olen taivaissa.

        Tietysti olethan kaappihomo runkkari paskatykki Hyi saatana 😈


      • Anonyymi

        Tuliko pökäle kielelle ööhöhöö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti olethan kaappihomo runkkari paskatykki Hyi saatana 😈

        Voooi, tuliko pojulle paha mieli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti olethan kaappihomo runkkari paskatykki Hyi saatana 😈

        Pidä sinä äitis ja lasten hyväksikäyttäjä turpas kiinni.Sinä se vasta sairaspaska olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti olethan kaappihomo runkkari paskatykki Hyi saatana 😈

        Sulla tuntuu olevan pökäle korvienvälissä.Miltä se tuntuu kun paskahaisee koko ajan.


    • Anonyymi

      Kyllähän minä ainakin naisen peppua nuolen jos nainen haluaa treeni kyllä monia muitakin temppuja ihan sen mukaan mitä kukakin neiti haluaa. Tietysti on niitäkin miehiä kenelle naisen peppu on kauhistus ja pääasia on että omat kassit tyhjenee pikaisesti ilman isonpaa vaivaa.

    • Anonyymi

      Peppureiän ja pimpin nuoleminen on meillä ihan arkipäivää, nainen kun on edessä polvillaan niin se on vielä helpompi nuolla peppua kuin pimppiä. Sanotaanko näin että ensin nuollaan sitten liukkaria, sitten tappi/pieni dildo ja jossakin välissä kalu sisään peppuun. Tykkään laskea satsin myös peppuun.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe