AAAaAAaAAaRGH!!! menee hermot!!! LOpettakaaaAA!!!¨
Nyt loppuu se vittu saatanan seiskasta jauhaminen!!!!h srthsfstdrhaear1"!##%&
EI ENÄÄ LORDISTA KIITOS
Ja sama vittu niille "lordi on saatananpalvelija" !!!!
jsjlser voi VITTU!!! VITUN PERKELEEEEEEE!!
TE OOTTE KAKKI NIIN VITUN PELLEJÄ
Vittu mä en enää jaksa tätä helvetin paskanjauhamista!!!!!
lopettakaa se jauhaminen, aiheesta mistä hyvänsäadlfihhjiodfghdghissget
dpomsbtr
*bhstr
'dbtrpe569s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miks just mun pitää olla just nyt suomalainen!! Saatanan sisäsiittokansa jolla ei oo vittu mitään tekemistä niin tapellaan kesklenään!!! Tulis sota niin me VARMAAN TAPETTAIS ITTEMME!!!! Se ois hyyvä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VOI HELVETTTTTIIIII!!!!!!!!!!!!!!
Nyt menee hermot!!
6
259
Vastaukset
- joo....
No lähe si menee jos ei kiinnosta :)
- ode
no et säkään kovin fiksulta vaikuta.. ja arvaas mitä.. KUKAAN EI OLE PAKOTTANUT SUA TÄNNE TAI MIHINKÄÄN MUUALLE LUKEMAAN NÄITÄ KESKUSTELUJA!! laita kone kiinni ja lue vaikka kirjaa!!
- Fordi
Lopettakaa nyt saatana näitten lukeminen ja vittu vastailu ja änkytys! voi vittu saatanan suomi!!
mulla ei oo mitään lordia eikä seiskaa vastaan vaan teitä vitun äpärät!!!!!!!! - jja
Fordi kirjoitti:
Lopettakaa nyt saatana näitten lukeminen ja vittu vastailu ja änkytys! voi vittu saatanan suomi!!
mulla ei oo mitään lordia eikä seiskaa vastaan vaan teitä vitun äpärät!!!!!!!!lopeta itse tähän osallistuminen tai itse olet yhtä äpärä :PPPPPPP
- Fordi
jja kirjoitti:
lopeta itse tähän osallistuminen tai itse olet yhtä äpärä :PPPPPPP
mä en voi! tää on menny niin pitkälle!! tää on ihan liian äpäräääää voi vittu
- hei
Fordi kirjoitti:
mä en voi! tää on menny niin pitkälle!! tää on ihan liian äpäräääää voi vittu
MEE HOITOON!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770