Kävin äsken meidän lähi-Siwassa ja seiskaa ei näkynyt missään. Kävin myös Alepassa, ei seiskaa sielläkään. R-kioskille oli matkaa melkein 400m, kävin kuitenkin sielläkin ja ei ollut seiskaa. Mitä tämä merkitsee?
Onko tällä yhteiskunnalle merkitystä?
p.s illalla saatan käydä vielä Valintatalossa (aika kaukana). Ilmoittelen sitten, löytyikö sieltä). Se on kyllä aika kaukana (melkein kilsa), mutta yritän tsempata.
Seiska vedetty markkinoilta?
8
1046
Vastaukset
- ne ole
vain myyty loppuun...
- Sasha
Voi olla, että myyty loppuun, mutten yhtään ihmettelisi, vaikka Seiska olisi vedetty markkinoilta kokonaan.
- Palja-staja
Se on myyty, teidän kampanjanne sai kaikki ostamaan lehteä.
Ette taida osata markkinoinnin peruslakeja? Kohu == MYYNTI. - Kääpijä
Unohtui vielä sanoa, että saatan käydä myös läheisellä huoltoasemalla. Missähän muualla kannattaisi käydä?
- kuntoilepa sinä vaan
kai tämä on vain meidän uteliaiden ihmisten omaa syytä... ollaan ostettu ne lehdet! Kaikkihan halusi tietää miltä Putaansuu näytti 7 vuotta sitten pikkupoikana...
- puppe
niin. muutenhan ne olis otettu nuo kuvat pois myös seiskan verkkosivuilta.
loppuun myyty
- Kääpijä
Kiitos kaikille saamastani tuesta. Teidän avullanne jaksan jatkaa kadonneen seiskan metsästystä.
p.s kiitos vielä kerran! - ..........
Pitää tilata lisäpainos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242481Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492090Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261932Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101763Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581538Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121082Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181059- 55920
- 63905
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2868