Eikö vakiona pitäis mennä 45km/h??
No mutta parempiahan se!! :)
(Paljo muuten pitäis sisäänajaa??)
...Ja onko muuten hyvä ja onko paljo vikoja??
ONKO TOTTA ETTÄ AGILITY MENEE 55km/h VAKIONA!??
VASTATKAA!!
6
1515
Vastaukset
- Larpaz
Mulla on Agility ja oon ajanu yli 1200km.
ei oo ollu mitään vikaa!
Erittäin hyvä menopeli!!
En oo katunu.
ajoin rauhallisemmin semmoset 500km. - bfcb
vakion max on 50km mutta mittari kusee 3-6km
- mullapa ei
noniin vmax on mulla 55 HUOM MITTARIVAUHTIA eli jotain 50 kmh
- cacer
mullapa ei kirjoitti:
noniin vmax on mulla 55 HUOM MITTARIVAUHTIA eli jotain 50 kmh
agility kulkee tyyliin 52-55 vaikiona.
- Kymco on lahna
vittu kymcot on niin vitun kinkkilahnoi ettei huonommast väliä niin vitun huono ostos ja kaikki on paskana.
- cacer
iiiime letkuu keijjo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457