Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lukekaa pitkä tarina shettiskaveristani!

Jenski

Hei! Olen maailman onnellisin tyttö. Nimeni on Jenni. Siinä mielessä en ole onnellisin, että olen näin lyhyt. Olen 145 cm pitkä. No, mietit tietenkin että 'ei siinä mitään pahaa ole. Jokainen on jossain vaiheessa sen pituinen.' Mutta ei se minulla niin ole. Olen jo 13 vuotta vanha ja yhä näin lyhyt. Mutta on siinä omat hyvät puolensakin. ..

No.. Kerron nyt sen syyn miksi olen näin onnellinen ja miksi olen omasta mielestäni maailman onnellisin tyttö. Olen yläasteella seiska luokalla, siiryn pian kasille. Enää on viikko koulua ja enää ei ole kokeita. Ala-asteella minua haukuttiin, koska pidin hevosista. Enää ei, se on hyvä. Olen löytänyt vihdoin sen minulle sopivan ponin. No en sillä voi kamalasti ratsastaa, koska olen sillo liian iso, mutta se on silti maailman suloisin ja kiltein. En jättäisi tätä ponia minnekkään, milloinkaan. Olen aivan korviani myöten rakastunut poniin. Jos sanoisin tämän ääneen kaikki olisivat varmasti soittamassa valkoiselle autolle, että hakisivat minut pois :| Maailmassa ei ole toista samanlaista ponia, tämä poni on aivan erinlainen kun kukaan muu tapaamani samaa rotua edustava poni. Se nuolee naamaani, kyöhnää ja jopa seuraa minua vapaana. Ratsastaessakin poni tottelee nätisti, mutta, koska on shettis niin tietenkin on itseppäinen, mutta ei niin itseppäinen kun voisi kuvitella jos puhuttelisin vaan , että poni on shettis. Minun piti osallistua ponin kanssa kouluratsastuskisoihin, mutta koska ponin toinen ratsastaja, joka oli yli 150 pitkä ratsasti sillä monesti esteitä niin sillä tuli selkä kipeäksi ja sen takia en voi osallistua sillä ohjelmaan. Ei se tietenkään ponissa tärkeintä ole, mutta harmittaa ponin puolesta. En usko, että tuntuu mukavalta kun selkä on kipeä. Kaiken lisäksi poni on vielä kuin kuula, aivan pyöreä kun Hevoshullun Polle!
Jos jollakulla on oma shettis ja sillä ratsastaa ylipituinen/painoinen ihminen niin annan hyvän neuvon. Älkää päästäkö ihmistä selkään, jotta poni välttyisi rasitusvammoilta ynnämuilta sellaisilta...Antakaa ponillenne hyvä elämä ilman vammoja, jotka ovat etenkin tuollaisissa tilanteissa yleisiä. Kyllähän shetlanninponit vetävät painavaakin lastia, mutta jos poni on lihava ja lisäksi sillä ratsastaa satulalla ylipitkä/painava ratsastaja niin ei hyvää seuraa! Kehoitan jokaista nauttimaan yhteisestä ajasta hoito/oman shetlanninponin kanssa, nämä maskotit ovat niin suloisia, että niiden pois lähtökin sattuu paljon. Koin pois lähdön entiseltä shettisystävältäni.

Rakkain terveisin: Shettiksiä rakastava

1

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppahöperö

      moi määkin olen aika ´pieni mutta kaikki ajallaan, kaikki ajalaan.. olen 11 w ja 140,9 cm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe