Kalajoen Juhannuksessa uusi "Summer Heat Stage"-lava. Nämähän alkaa näyttämään varsin asiallisilta juhannuskinkereiltä! Tänne siis jussina!
www.kalajoenjuhannus.fi
Kalajoen Juhannus 2006
6
1807
Vastaukset
- ....
Juu mä jo meinasin että alueelle ei mentäs mutta kyllä se esiintyjälista on nyt niin kova että ei sitä voi jättää tulemassa:D
- alueen ulkopuolelle
Eli vaikka johonkin siihen ABC:n lähelle ilman pelkoa, että kukaan tulee ajamaan pois. Leirintäalueesta ja festarista itsestään viis, mut muuallakin se meno on siellä aiemmin ollut loistavaa.
- .....
alueen ulkopuolelle kirjoitti:
Eli vaikka johonkin siihen ABC:n lähelle ilman pelkoa, että kukaan tulee ajamaan pois. Leirintäalueesta ja festarista itsestään viis, mut muuallakin se meno on siellä aiemmin ollut loistavaa.
Juu itekkin ollaan nyt oltu kolmisen vuotta alueen ulkopuolella ja ei ole kyllä kukaan tullut hätisteleen... Eli uskoisin että voi:)
- ???
..... kirjoitti:
Juu itekkin ollaan nyt oltu kolmisen vuotta alueen ulkopuolella ja ei ole kyllä kukaan tullut hätisteleen... Eli uskoisin että voi:)
Miks kukaa siellä mitää hätistelee tulis?? Viime vuonna oltiin ihan siinä abc:n kulmilla, eikä ketää haitannu..Hyvä meininki ja lippu korkeella ;)
- sirp
Jos joku on menossa pe 23.6. Oulusta Kalajoelle päin ja kyytiin mahtuisi, tulisin mielelläni kyytiin ja maksaisin tietysti oman osuuteni tai vähän reilustikin :) Tässä siis mahdollisuus säästää hieman juhannuksen vietossa!
Omat kaverit menevät jo torstaina alueelle, mutta minulla kurjalla sattuu olemaan töitä vielä perjantaina yhteen asti...
Laita mailia osoitteeseen [email protected] jos suuntaat perjantaina etelään Kalajoen tai Raahen kautta! - hannamanna
kandeeko tulla ihan vaan ulkopuolelle bilestään?? ku en millään raskis lippuja ostaa.. kannattaako vaivautua??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117