kylvin salaattia parvekelaatikkoon ja esikasvatan sitä ikkunalaudalla. Nyt ne on hennon vaalean vihreitä hujoppeja.sirkkalehdet ja yksi hento laiha lehti pitkän varren päässä.Makaavat pitkin multaa. Onko jokin mennyt pieleen?
salaatin kanssa ongelmia
1
284
Vastaukset
- luulen näin
Jos mahdollista, kouluta ne ulkolämpötilaan ja vie senjälkeen pysyvästi ulos. Kun aurinko paistaa, vie parvekkeelle. Jos taimet makaavat mullassa, tue ne mullalla pystyyn.
Parhaiten pärjäävät ulkona auringossa/valossa.
Jos kylmää tai jopa hallaa, tuo yöksi sisään, kun ovat tottuneet lämpöön. Tottuvat nopeasti kylläkin ulkoilmaan.
Ihan alkajaisiksi ei suoraan paahteeseen, etteivät lehdet 'järkyty'.
Totuta siis sekä aurinkoon, että ulkoilmaan.
Jos eivät selviä, kylvä uudet siemenet suoraan ulos parvekelaatikkoon!
Itse vein talvella sisällä kasvaneen muratin (tavallinen) mökille, riippuu terassilla. Sinne jätin jo muutama viikko sitten ja hyvin oli selvinnyt. Kasvoi hienosti viime kesänä --- kun toin sisään talveksi, kuivutti lehtiä, mutta selvisi talven yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760