SUOMEN ENSIMMÄISESTÄ HISTORIALLISESTA LAULUKILPAILUVOITOSTA?? OMITUINEN KANSA, OUDOT TAVAT. JENGI UHKUU AGGRESSIOTA JA ITSEVARMUUTTA JA ON VALMIS MELKEIN TAPPAMAAN MEIDÄN KANSALLISEN EGON KOHOTTAJAMME VASTUSTAJAT AINAKIN SANOILLAAN, JONKA VOITOLLAAN MEILLE TOI. MUISTA LORDI VOITTI, ET SINÄ.
ONKO IHMISET MENNEET NÄIN
11
585
Vastaukset
- 25v
joo no kaikki nää riehujat on max 22v... eli 12-20v keskimäärin, eli pennut. pennuthan ne vuosi vuodelta on kamalampia vaikka voissa paistais :D
- 36 v nainen
...joka kuuntelee enimmäkseen iskelmäradiota...ja käy silloin tällöin jopa lavatansseissa...
- Simon
olet vetänyt kun tappamisesta höpötät? Varohan ettei huumepoliisi tule ovesi taakse koputtelemaan ja hakemaan aineesi pois.
- mutmutmut
Lordi on kansallissankari jota on kuunneltava ja myös puolustettava jos jokin taho hyökkää sankariamme vastaan mutta lordi on sanonut tänään että ei mellakoida .Mutta seiska ajetaan silti alas mutta sitten ajan kanssa
- notnot
Siitä ei ole kyse, vaan siitä, että omat lehtemme olisivat voineet kerrankin osoittaa kunnioitustaan toisia kohtaan. Vaan ei! Kyllähän ne kuvat olisi varmaan löytyneet netistä hakemalla ja ulkomaisten lehtien sivuilta, mutta nyr Seiska teki typeryyden ja siihen loppui ainakin minun tilaukset!
- Selkeä vastaus
"ONKO IHMISET MENNEET NÄIN SEKAISIN"
On, hyvä suomi- Laaaardi
Kyllä tälläinen reippaasti yli 40 v on sitä mieltä että Lordia kunnioitetaan ja SEISKAA ei.Että se murkkuikäisistä P..kele.
- looperi
Ehkä ollaankin sekaisin mutta seiskan sairas toimitus vielä enemmän!
- HRH
Jos oikeasti ihmettelet, että mitä nyt on meneillään, niin selityksenä:
Se on se kauan kaivattu ja hautumassa ollut vallankumous, joka nyt alkaa. Eikä se tähän lopu.
Tätä kansaa on painostettu ja sorrettu jo vuosia, meiltä on demokratia ja sananvapaus riistetty, pääministeri, ihmiset ovat köyhinä leipäjonoissa ja heitä orjuutetaan median väkivallalla ja muulla saastalla.
Mutta nyt me vedämme sen rajan tähän. Meitä ei enää orjuuteta. ME OLEMME VAPAA KANSA JA ME OTAMME VAPAUTEMME. OIKEUTEMME KAIKEN. MEDIA Nöyrtyköön, he eivät ole meidän hallitsijoitamme.
TÄSTEDES VALITSEMME ITSE JOHTAJAMME, ITSE VALTIOMME SUUNNAN.- Simon
loppuun tulee lisäyksenä AAMEN!
- JiiJii
Ylilyönniksihän reaktiot meni kun kuva julkistettiin, arvattavissahan se oli että henkilöt maskien takaa paljastuvat ennemmin tai myöhemmin kun sensaatiolehdistöä kerran on olemassa. Valtaosa kansasta on kumminkin sen verran uteliaita, että haluavat nähdä bändin todelliset kasvot. Fanaattisimmatkin fanit varmaan fantasioissaan haluavat bändin jäsenten kasvojen paljastuvan vastoin Lordin toivomusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251