Minkähänlainen homma olisi asentaa automaattilaatikko jälkikäteen manuaalin tilalle?Mitäköhän maksaisi?
Auto on -01-mallinen diesel astra.
Auton vaihtaminen tietysti olisi ratkaisu, mutta mietin kannattaisiko tälläinen toimenpide.
automaatin asentaminen
3
432
Vastaukset
- tractor
Kylläpä kannattaa, itse olen kuullut että se ei ole suuri toimenpide ainakaaan vanhemmissa autoissa, ja kyseisen astran korimalli ei ole liian uusi että siinä olisi liian paljon modernia tekniikkaa. Itse olen ajatellut vaihtaa vanhan mazdan laatikon manuaaliksi automaatista. Ja varsinkin kannattaa, jos tunnet jonkun pikkukorjaamon, siellä toimenpide hoituu helposti. Eli siitä vaan romuttamoilta katsomaan kyseiseen astraan automaattilaatikkoa. Ja hintaa ei todennäköisesti tule liikaa.
- Automaatti::
UNOHDA!
Vaihteiston lisäksi
kytkinkoppa
moottorinohjain
vaihteiston ohjain
moottoritilan johtosarjat
moottoritilasta ohjaamoon johtosarja
vaihteiston tuennat
vaihteistoöljyn jäähdytin letkuineen
mittaritaulu johtosarjoineen
yms. "pientä", kuten polkimet ja vaihdekeppijutut.
Käynnistyksenestokin on luultavasti naimisissa sekä vaihteiston ohjaimen, moottorinohjaimen ja virta-avaimien kanssa, siitäkin kallis muutostyö.- aika iso homma
vanhemmassa (80-luvun ja vanhemmissa) tietokoneettomissa peleissä olisi vähän helpompi homma, joissa automaatin ohjaus hoituu pelkällä kickdown-vivulla kaasarilta. Tietysti siinäkin olisi vaihteenvalitsin vaihdettava ja varmistettava että automaattilaatikon turpiini käy kiinni vauhtipyörään eli saattaisi myös vauhtipyörän joutua vaihtamaan. Ja irrallinen vaihteistoöljyn jäähdytin kannattaisi hommata jottei tarvisi syyläriä vaihtaa... Vanhemmissa ei mittaritauluun tule mitään muutoksia. Uusissa on aika paljon sähköä joka hankaloittaa hommaa. Ja tietysti ne polkimet jokatapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828