kaikki 200 0oo ihmistä rupeaisi soittelemaan , postaamaan , emaililla ja kaikkilla mahdollisilla konsteilla ottamaan yhteyttä ks porukkaan , sekoaisi heidän arki tyystiin, näin ei saa tehdä koska heille voisi tulla paha mieli.
Jos täta ideaa levit'tte tai tähän ihmisiä yllytätte olette tavallaan jopa rikollisia, näin ainakin seriffit tietää.
ÄLKÄÄ TEHKÖ NÄIN, NÄIN VOISITTE KOSTAA....
7 Tulee ongelmia jos...
4
248
Vastaukset
- tekee sitä jo
mutta eipä ole ollut hyötyä muuta kuin pikkuiset itse menettäny yö unet kun pitää kilpaa kirjoitella nimiä johonki hömppä listaan.luuleeko joku idiootti oikeasti että 200 000 suomalaista olisi kiinnostunut jonkun harrastelija bändin jutuista?kummaa kun ei nykyään ollenkaan katsota kakaroiden perään vaan annetaan rellestää netissä aamusta iltaan.nikke kans vois rauhoittua vähä vai eikä äippä huolehdi sun adhd lääkkeistäkään?
- Nikkerequired
Just a test
- jillian 26 f*cking years.
teinit?taitaa olla teini siellä päässä.täällä päässä ihan aikuiset allekirjottaa ylpeänä kotimaansa voitosta!jos se nyt niin rassaa kaikkien vuosien jälkenn niin sehän on vaan sun ongelmas ja voit ihan vapaasti kadulla huutaa "ai ai lordi voitti,häpeä suomelle!!" vai onko susta seisomaan mielipiteittes takana? adhd?tuttuki asia?oon tutkinut justiin tuollasia nuoria ja sanon kaikella ystävyydellä että sinullekin on apua, yhteiskunta tarjoaa monessa muodossa apua väärin ymmärretyille nuorille.jaksele :)
- ja tyhnä kuin saapas
jillian 26 f*cking years. kirjoitti:
teinit?taitaa olla teini siellä päässä.täällä päässä ihan aikuiset allekirjottaa ylpeänä kotimaansa voitosta!jos se nyt niin rassaa kaikkien vuosien jälkenn niin sehän on vaan sun ongelmas ja voit ihan vapaasti kadulla huutaa "ai ai lordi voitti,häpeä suomelle!!" vai onko susta seisomaan mielipiteittes takana? adhd?tuttuki asia?oon tutkinut justiin tuollasia nuoria ja sanon kaikella ystävyydellä että sinullekin on apua, yhteiskunta tarjoaa monessa muodossa apua väärin ymmärretyille nuorille.jaksele :)
mene muodin perässä ja katsotaan uudelleen kun olet edes vähän aikuistunu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760