kaikille jo nyt varalta hyvät viikonloput :=)))))
Ehkä en taas viikonloppuna pääse tänne.
Jotenkin alkaa kyllästyttämään sellaiset häiriköt joiden takia joutuu bannassa olemaan, että taidan lopettaa kohta koko palstakirjoittelun, ja siirtyä tuonne chattipuolelle. Sinne kuitenkin vielä pääsee.
Joo.joo.. Kyllä nyt suoraan sanoen alkaa vähän kyrsiin tää homma :=((((
Toivotan teille
38
1591
Vastaukset
- toinennimetön
kyrsii kyrsii.......pidemmän aikaa jo potuttanut...
mutta hyvää weekendiä typylle.........=:0))- yksitypy
potuttaa. Hyvä että on muitakin pottuuntuneita :=)))
Ja vaikka vielä on perjantai, eli pitäis suupielet olla jo ylöspäin :=((( - toinennimetön
yksitypy kirjoitti:
potuttaa. Hyvä että on muitakin pottuuntuneita :=)))
Ja vaikka vielä on perjantai, eli pitäis suupielet olla jo ylöspäin :=(((että...ota sä illal punkkua mie otan kossua ja annetaan murheille tossua...
Ja laitetaan huuhaalla ranttaliks...heheheeeeeee....=;0))))))))) - yksitypy
toinennimetön kirjoitti:
että...ota sä illal punkkua mie otan kossua ja annetaan murheille tossua...
Ja laitetaan huuhaalla ranttaliks...heheheeeeeee....=;0)))))))))punkuton viikonloppu, mutta ranttaliksi voidaan pistää ilman punkkuakin :=)))
Katsotaan, pääseekö typy illalla palstoille.
Nyt pakko lähteä taas.... Heippa. Illalla tavataan jos luoja..... eikun suomi24 suo :=))))) - mikael-poju
toinennimetön kirjoitti:
että...ota sä illal punkkua mie otan kossua ja annetaan murheille tossua...
Ja laitetaan huuhaalla ranttaliks...heheheeeeeee....=;0)))))))))....syönkii illal possua...)))) mikäls muistan kauppijaalt ostaa.siin järjestykses menneekin,,ens possuu,sit kossuu,jos huono mäihä,,sit tossuuu..(( kivaa päivää naapurin tyttö..)))
- toinennimetön
mikael-poju kirjoitti:
....syönkii illal possua...)))) mikäls muistan kauppijaalt ostaa.siin järjestykses menneekin,,ens possuu,sit kossuu,jos huono mäihä,,sit tossuuu..(( kivaa päivää naapurin tyttö..)))
nääpyrin poju....=;0)))))))
- periaate
yksitypy kirjoitti:
punkuton viikonloppu, mutta ranttaliksi voidaan pistää ilman punkkuakin :=)))
Katsotaan, pääseekö typy illalla palstoille.
Nyt pakko lähteä taas.... Heippa. Illalla tavataan jos luoja..... eikun suomi24 suo :=)))))Ei siinä ole mitään järkeä vetää alkoholia koneen ääressä?
- mikael-poju
...semmoset ukkaasit sie latelit..(( niihän se kyl on,jot ei tääl ennää oo sitä meininkii,mitä aikoinaa..((( Kukkaa ei tietyst arvaa,ken tään nikin takan on...)))))))))))) entinen kävi vanhaks,,mut mie en...))))) pallaillaannn astijal,pijetää pippalot vaik vanhoi muistoks..)))
- yksitypy evk
vähän vaivaa, kuka sä Mikael-poju olet?
Mutta pysys illalla ruudun ääressä, niin mä kyllä otan siitä vielä selvää, jos itellä sitten kotikone enää pelittää :=))))
Pidetään sit illalla pienet pippalot :=))) - mikael-poju
yksitypy evk kirjoitti:
vähän vaivaa, kuka sä Mikael-poju olet?
Mutta pysys illalla ruudun ääressä, niin mä kyllä otan siitä vielä selvää, jos itellä sitten kotikone enää pelittää :=))))
Pidetään sit illalla pienet pippalot :=)))...siuta osapäivätementikkooo...)))) mei pit perustaa Rooibos-plantaasi afrikkaan,,mut tul mutkii matkaan..((( mie aloin eppäilemmää,jot sie livahat masai-heimon revviiril het,ko silmä välttää.siel miun nysäl nauretaa kippuras,,vaik tääl pohojolas olevinnaa eto pel....)))))))
- yksitypy evk
mikael-poju kirjoitti:
...siuta osapäivätementikkooo...)))) mei pit perustaa Rooibos-plantaasi afrikkaan,,mut tul mutkii matkaan..((( mie aloin eppäilemmää,jot sie livahat masai-heimon revviiril het,ko silmä välttää.siel miun nysäl nauretaa kippuras,,vaik tääl pohojolas olevinnaa eto pel....)))))))
ihan kokopäivädementikko mikael :=((((
Jotain tuttua tuossa rooibos-viljelyhommassa on, mutta en jaksa muistaa muuta. Olisinkohan ollut pikkupunkuissani, kun sitä suunniteltiin :=))))
Hei!!!! Nyt kolahti. Nyt tiedän kuka oot.
Mutta en kerro muille :=))))))))))))))
- nylkkäri
sain kuulla suru-uutisen kotimaisen Reino-aamutossun valmistus lopetetaan ja eiköhän siinä ainokin lopu.
nyt on haettava muutamat REISKAT jos löytyy.
Reino on ähtärin essolla aamuisin kokoontuvan
parlamentin virallinen jalkine.- mikael-poju
...Ainot sentää viel...))))) kyl se siit..))) Huomenta vaa pohojanmaal..))
- Daniela
Vai Reinot on bilebootsit..sellaset mäkin haluun niinku sillä Jördistädillä vai mikä se oli:D Eihän ne luulisi vakkareita bannaavan no hö.
- toinennimetön
lopetetaanko ainotkin......sitte oon pulas koska mun ainot on jo ihan räjähtäneet.....=:(((pitää ostaa niitä varmuuden vuoks varastoon monet parit...
- Kylli.Kyllä
toinennimetön kirjoitti:
lopetetaanko ainotkin......sitte oon pulas koska mun ainot on jo ihan räjähtäneet.....=:(((pitää ostaa niitä varmuuden vuoks varastoon monet parit...
Huolestuneena luin tarinan Reinojen ja Ainojen valmistuksen mahdollisesta lopettamisesta.
Samoin kuin 2. nimetön ajattelin heti että pitänee käydä hakemassa varastoon uusi pari. Nykyiset kestänevät vielä pari vuotta.
Elämä ilman Ainoja on teeskentelyä ;)
*saaplari kun tää vasuri ei toimi, siis vasen hiirikäsi. oikea on niin kipee ettei sitä voi käyttää ja vasurilla tulee huteja, pah* - CharlieChaplin
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Huolestuneena luin tarinan Reinojen ja Ainojen valmistuksen mahdollisesta lopettamisesta.
Samoin kuin 2. nimetön ajattelin heti että pitänee käydä hakemassa varastoon uusi pari. Nykyiset kestänevät vielä pari vuotta.
*saaplari kun tää vasuri ei toimi, siis vasen hiirikäsi. oikea on niin kipee ettei sitä voi käyttää ja vasurilla tulee huteja, pah*mitä ne reinot ja ainot on? vai olenko pudonnut nykynuorten kelkasta? ilme on yhtä tyhmä kuin perseeseen nussitulla pandalla täällä!
- CharlieChaplin
Kylli.Kyllä kirjoitti:
*saaplari kun tää vasuri ei toimi, siis vasen hiirikäsi. oikea on niin kipee ettei sitä voi käyttää ja vasurilla tulee huteja, pah*toivottavasti pääset apajille illalla! näin täällä oulussa pari päivää sitten pirkko mannolan näköisen henkilön! et mahtanu sinä olla?
- toinennimetön
Kylli.Kyllä kirjoitti:
*saaplari kun tää vasuri ei toimi, siis vasen hiirikäsi. oikea on niin kipee ettei sitä voi käyttää ja vasurilla tulee huteja, pah*että en pääse kioskilla käymään ainotossuilla...ja käsitääkseni ainot ja reinot ovat kuulemma muotia nykyään...eli ei ymmärrä miksi tossujen teko lopetetaan.......=:/
- Kylli.Kyllä
CharlieChaplin kirjoitti:
mitä ne reinot ja ainot on? vai olenko pudonnut nykynuorten kelkasta? ilme on yhtä tyhmä kuin perseeseen nussitulla pandalla täällä!
Ainot ja Reinot on aamutoffeleita.
Ainot on ne iki-ihanat punaruudulliset tupsulliset viilettimet joita naiset käyttävät aamuisin ja no päivisin ja iltaisin kera aamutakin ja papiljottien. Halpa kopiokin löytyy nimeltä Tanja.
Reinot ovat kaikkien pappa-jalkineiden kuninkaat. Varrellsiet ruskearuudulliset, ja ah niin epäseksikkäät kuin olla ja voi. Tästäkin mallista löytyy nykyisin halpiskopio nimeltä Sauli.
Joko muistuu mieleen, et ole voinut välttyä ko. jalkineiden näkemiseltä. - CharlieChaplin
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Ainot ja Reinot on aamutoffeleita.
Ainot on ne iki-ihanat punaruudulliset tupsulliset viilettimet joita naiset käyttävät aamuisin ja no päivisin ja iltaisin kera aamutakin ja papiljottien. Halpa kopiokin löytyy nimeltä Tanja.
Reinot ovat kaikkien pappa-jalkineiden kuninkaat. Varrellsiet ruskearuudulliset, ja ah niin epäseksikkäät kuin olla ja voi. Tästäkin mallista löytyy nykyisin halpiskopio nimeltä Sauli.
Joko muistuu mieleen, et ole voinut välttyä ko. jalkineiden näkemiseltä.mulla! eiku mulla on vastaavat tumputtimet ja niissä on nallenpää varpaiden kohdalla!
- yksitypy evk
minäkään en sitten ehdi kait niitä ainoja ostaa, kun olen niiden ostoa suunnitellut.
Mutta tule illalla palstalle, niin vietetään surujuhlat, jos tässä meikä palstalle sit pääsee :=)))) - yksitypy evk
CharlieChaplin kirjoitti:
toivottavasti pääset apajille illalla! näin täällä oulussa pari päivää sitten pirkko mannolan näköisen henkilön! et mahtanu sinä olla?
Pirkon nuoremman version, niin se olin minä :=)))))
- nylkkäri
toinennimetön kirjoitti:
sopii vapaa-aikaan,-juhlaan,-työhön,-sekä urheiluun.
Ben Furman oli tv:ssä tumma puku päällä ja reiskat jalassa.
tyylikäs mies. - nylkkäri
yksitypy evk kirjoitti:
minäkään en sitten ehdi kait niitä ainoja ostaa, kun olen niiden ostoa suunnitellut.
Mutta tule illalla palstalle, niin vietetään surujuhlat, jos tässä meikä palstalle sit pääsee :=))))Nyt on tilanne se ,että ilmoitin asiasta Joulupukille ja alkuun hän järkyttyi täysin.
Mihin tarvitaan Pukkia jos näiden tossujen
valmistus lopetetaan eihän pukkiin usko enää kukaan.Joulupukki on kuitenkin lempeä ukko ja uskoo,että vetoomus jossa on tarpeeksi nimiä
pakottaa tossujen valmistuksen jatkossakin.
Pukki väläytti myös päivän työnseisauksesta
joka olisi 24.12.2006
Siis mitä ihmettä tuollainen joko/tai oikein on - viikonloppuna et pääse - viikolla ehkä/ehkä et, ja kukaan ei sano suoraan suomeksi: KUINKA KAUAN TÄTÄ JATKUU?
Alkaa jo kyrsimään täälläkin, kun kukaan ei tiedä/sano Sinulle suoraan, miksi ja kuinka kauan jne. *otan osaa, voin kuvitella, miltä tuollainen tuntuu*
Kaikesta huolimatta - parempaan uskoen, MM.
P.S. Olisin jo aikoja sitten tehnyt jotain, jos olisi "valtuudet"..........!- CharlieChaplin
itsekin, että mistä on kyse! pätkiikö nettiyhteys vaiko kö???
- joskus koneen?
Eikö se IP nro vaihdu joskus kun näin tekee?
- yksitypy evk
ei ole mitään muuta kerrottu, kun et saattaa kestää banna kauankin.
On maailma niin ihmeellinen, minä kaikkea ymmärrä en :=((((
Täältä töistä tää pelaa kyllä. - yksitypy evk
joskus koneen? kirjoitti:
monesti tehnyt ja kokeillut eri selaintakin, mut ei auta.
Kone kuuleman mukaan on ihan kunnossa. Tämän myötä minusta kehkeytyy pian oikea ATK:n asiantuntija :=))))))))))) - Alien-8
joskus koneen? kirjoitti:
IP-osoite on aina sama,jos kyseessä on "oma"liittymä.Mullakin oli entisessäpaikkaa asuessani vaihtoehtona ns.kiinteistökaista,jossa IP-osoitteet olivat eräänlaisena pakettina.Osoitenipusta vaihtui aina jokin toinen ja toisen käyttämä IP.
En osaa tarkemmin selittää,mutta se on varma,että henkilökohtaisen liittymän IP-osoitetta ei voi kukaan toinen käyttää. - yksitypy evk
Alien-8 kirjoitti:
IP-osoite on aina sama,jos kyseessä on "oma"liittymä.Mullakin oli entisessäpaikkaa asuessani vaihtoehtona ns.kiinteistökaista,jossa IP-osoitteet olivat eräänlaisena pakettina.Osoitenipusta vaihtui aina jokin toinen ja toisen käyttämä IP.
En osaa tarkemmin selittää,mutta se on varma,että henkilökohtaisen liittymän IP-osoitetta ei voi kukaan toinen käyttää.ihan noin...
MM jos luet tään niin selitätkö. Mä sain toisellaisen vastauksen suomi24:stä, mutta en uskalla sanoa ihan tarkkaan mitä vastattiin, kun mulla ei ole enää tallessa se teksti.
Siinä oli et saman Ip:n alla voi olla vaikka kuin monta käyttäjää... ja jos joku häiriköi, siinä joutuu bannaan syyttömätkin.
Parein kun en sano oikeestaan mitään, kun en ymmärrä näistä jutuista :=((( - Alien-8
yksitypy evk kirjoitti:
ihan noin...
MM jos luet tään niin selitätkö. Mä sain toisellaisen vastauksen suomi24:stä, mutta en uskalla sanoa ihan tarkkaan mitä vastattiin, kun mulla ei ole enää tallessa se teksti.
Siinä oli et saman Ip:n alla voi olla vaikka kuin monta käyttäjää... ja jos joku häiriköi, siinä joutuu bannaan syyttömätkin.
Parein kun en sano oikeestaan mitään, kun en ymmärrä näistä jutuista :=(((ottanut jo yhteyttä sinne,mistä avasit koko laajakaistan,ja kysynyt,että onko sinun IP-osoitteesi jaettu?
- yksitypy
Alien-8 kirjoitti:
ottanut jo yhteyttä sinne,mistä avasit koko laajakaistan,ja kysynyt,että onko sinun IP-osoitteesi jaettu?
siis yhteyttä :=)))
Mutta sanoivat ettei heillä vika ole. Sanoivat saman kun suomi24:ssä.
Mutta ei hättää. Nyt olen kotona ja taas toimii :=)))) - Alien-8
yksitypy kirjoitti:
siis yhteyttä :=)))
Mutta sanoivat ettei heillä vika ole. Sanoivat saman kun suomi24:ssä.
Mutta ei hättää. Nyt olen kotona ja taas toimii :=))))Sitten vaan pidetään peukut ja varpaat pystyssä,että toimis ainakin tän viikonlopun,kun ulkonakin tulee vettä vaan,eikä terassille voi mennä..
- yksitypy
Alien-8 kirjoitti:
Sitten vaan pidetään peukut ja varpaat pystyssä,että toimis ainakin tän viikonlopun,kun ulkonakin tulee vettä vaan,eikä terassille voi mennä..
sada. aurinko paistaa pilvien lomasta, mutta aika pahalta kuitenkin näyttää tuo taivas noin laajemmin katsottuna :=(((
Jos terassi-ilmat olis, niin eihän tässä koneen ääressä jaksaiskaan kovin paljoo istua :=))))) yksitypy evk kirjoitti:
ihan noin...
Parein kun en sano oikeestaan mitään, kun en ymmärrä näistä jutuista :=(((...>saman Ip:n alla voi olla vaikka kuin monta käyttäjää... ja jos joku häiriköi, siinä joutuu bannaan syyttömätkin.<
- samaa sanoin jo aiemmin, nyt lienee käynyt juuri noin, että yksi IP-osoite on bannattu ja sen mukana "puoli pitäjää", muistanet sen viestin.
Mutta mutta: huomaan, että pääset nyt kotikoneelta tänne - hyvä niin! *koputan silti puuta*
Ehdotukseni: vedä pitkää tikkua aiheesta "viihteelle vai huuhaalle tänään" *ei vaan, päätä itse*
Terveisin, MM.
- Alien-8
toivottaa Doekin näin etukäteen.Jos et pääse koneelle,niin vietä vaikka mukavia päiviä terassilla istuen,(Mikäli ei sada)ja otat pikkuisen hyvää viiniä:))
Siitä se mieliala taas kohenee:)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429