Mikä siinä nyt on niin pahaa, että se kuva julkaistiin? Seiska loukkaa jatkuvasti ihmisten yksityisyyttä. Sen takia se on olemassa ja siitä se saa rahaa.
Ei suomalaisia kiinnosta työttömyys, eikä vanhustenhuollon rahapula. Mutta sitten jos jonkun äijän kuva julkaistaan lehdessä ilman hirviömaskia, alkaa kauhea poru. Kyllä on hyvin Suomessa asiat kun tällaisesta täytyy adresseja kerätä.
Ihmeellistä ruikutusta!
7
266
Vastaukset
- kaikesta tästä
Lehdistön moraalista, suomalaisen työn kunnioittamisesta...
- kukaan.
Kyse on rahasta: loorti antoi julkaista kuvat hyvää korvausta vastaan. Ja kaiken kohun keskellä bändin tulot senkun kasvaa. Ja tyhmä kansa luulee puolustavansa jotain kansalaisoikeuksia. Kylä te ootta typeriä!
- Setelitukko
kukaan. kirjoitti:
Kyse on rahasta: loorti antoi julkaista kuvat hyvää korvausta vastaan. Ja kaiken kohun keskellä bändin tulot senkun kasvaa. Ja tyhmä kansa luulee puolustavansa jotain kansalaisoikeuksia. Kylä te ootta typeriä!
Sitä rahastusta harrastavat kaikki molemminpuolin.
- että kyse
on vain uhoamisen halusta eikä mistään muusta.
Aivan typerää. Olen ainakin itse niin kyllästynyt koko juttuun.
- Just..
tämä tyyppi puhus asiaa... miettikää nyt ite...
Kiitos sulle =) - Sivistymätön Suomi
Olen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Hirveä meteli yhden kuvan julkaisemisesta ja Suomessa vielä. Täällä kyllä osattiin tuomita islamilaisen maailman käytös kun pilakuvat julkaistiin ja itse apinoidaan samaa käytöstä. En voi kuin huvittuneena seurata sivistymättömien suomalaisten käytöstä. (Huom. itse kyllä arvostan Lordin voittoa ja työtä vaan en anna sympatiaa tälle kaksinaismoralismille)
- niin hianoo niin
vaikka kuuhun, helevetin pelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780