Missä Kouvolassa käy fiksut ja tyylikkäät?
Mikä paras baari Kouvolassa?...
38
6230
Vastaukset
- Mulli
eli Ravintola Mulligans on hothottia tällä hetkellä, siellä käy fiksut, tyylikkäät ja kaikki jotka ei tunne itseään pintaliitäkjiksi... ;)
- Mulli on
Mulligans
Vanhan tavaran kierrätyskeskus.
Viikonloppuisin tarjolla hyvin riippunutta lihaa
RUNSAIN MITOIN. - baariton
Mulli on kirjoitti:
Mulligans
RUNSAIN MITOIN....kaikkien epätoivoisten kokoontumisajot on siellä...
- kansainvälinen...?
Mulli on kirjoitti:
Mulligans
RUNSAIN MITOIN.hehheh...
- Kymijokilainen
Kouvolan seudun paras kuppila oli MINUN mielestäni entinen Ravintola Koria eli Mummon baari...mut mulla onkin vähän kieroutunut maku...siellä oli upea henkilökunta, nättejä tyttöjä niin äiti kuin tyttäretkin...terveisiä vaan heille...
- helluksi
paikka korialla on ehdottomasti KUJAKOLLI !!!!!
Jossa mukava omistaja ja henkilökunta!!! - palvele
enää äiti ja tyttäret Mummossa...Woima se on mikä nykyään jyllää..Woima/Kolli saman omistajan paikkoja.
- Kunnon ku...ää
helluksi kirjoitti:
paikka korialla on ehdottomasti KUJAKOLLI !!!!!
Jossa mukava omistaja ja henkilökunta!!!Eihän se Taskinen osaa muuta kun puhuu muista baareista paskaa ja hakee sil keinol asiakkait!!!!!!! Et repikääpä siint!!
- tietää.
Fiksut ja tyylikkäät MENEVÄT HESAAN JUNTTILAA KARKUUN!
- krapuloissaan
takaisin. Onko järkeä? Ja muuten viestisi on roskaa, korkeintaan Lahteen asti menevät.
- Minä
HESAAN asti menevät??
Ei kuiteskaan Helsinkiin?
Naurettava pelle sä oot, ei täältä kukaan lähde HESAA iltaa viettämään, ajattele nyt itsekkin... - edellinen.
Minä kirjoitti:
HESAAN asti menevät??
Ei kuiteskaan Helsinkiin?
Naurettava pelle sä oot, ei täältä kukaan lähde HESAA iltaa viettämään, ajattele nyt itsekkin...No ei oo mun vika, jos sulla ei oo suhteita (siis ystävyyssuhteita) Hesassa, että voisit mennä kaverin kanssa sinne iltaa viettämään.
Itsellä onneksi on.:) - Cucci
edellinen. kirjoitti:
No ei oo mun vika, jos sulla ei oo suhteita (siis ystävyyssuhteita) Hesassa, että voisit mennä kaverin kanssa sinne iltaa viettämään.
Itsellä onneksi on.:)Ja niillä ystävyys suhteillako nyt makeilet?? Helsinkiin voi kyllä mennä iltaa viettämään ihan omalla porukallakin,ja katsos voihan aina ottaa hotellista huoneen jossa yöpyä.. Ei tarvitse välttämättä olla "Hesassa ystäviä".. ;)
- edellinen.
Cucci kirjoitti:
Ja niillä ystävyys suhteillako nyt makeilet?? Helsinkiin voi kyllä mennä iltaa viettämään ihan omalla porukallakin,ja katsos voihan aina ottaa hotellista huoneen jossa yöpyä.. Ei tarvitse välttämättä olla "Hesassa ystäviä".. ;)
Ota pois vaan hotelli, en todellakaan ole sitä estämässä.
"Makeilen" ystävyyssuhteillani? Mahdat olla ääliö! - Cucci
edellinen. kirjoitti:
Ota pois vaan hotelli, en todellakaan ole sitä estämässä.
"Makeilen" ystävyyssuhteillani? Mahdat olla ääliö!Otan kyllä jos tarve vaatii.. Sinun tekstistäsi sai juuri sen kuvan että "olen 18v. ja mulla on ystäviä hesassa,lällällläääää".. Mutta kukin tyylillään.. Ihanko vielä ääliö, hohhoijjaa..
- kesä-hanna
Stadiin tietysti bilettämään kunnolla ja kohta kantelen muuttolaatikoita myös sinne suunnalle. Kouvola on ahdistavan pieni paikka...
- (8*)
Kyllähän diiva tai tuonela on parhaat! Ainakin minun mielestä!
- Baari-joe
Kaisa tai Rytmi-katti esim.
- JEPS
Rytmi-Katti
- kauan vielä
JEPS kirjoitti:
Rytmi-Katti
saapi nähdä miten käy
- Lopettaako?
kauan vielä kirjoitti:
saapi nähdä miten käy
Mitä tuolla tarkoitat? Loppuuko toiminta?
- Semiliitäjä?
Lopettaako? kirjoitti:
Mitä tuolla tarkoitat? Loppuuko toiminta?
Mitä te noilla pintaliitäjillä tarkotatte? Mitkä on kriteerit että pääsee sellaseks?
- näin_
Semiliitäjä? kirjoitti:
Mitä te noilla pintaliitäjillä tarkotatte? Mitkä on kriteerit että pääsee sellaseks?
Kouvolassa pintaliitäjä tarkoittaa ihmistä jolla ei ole lippahattua päässä, ostaa vaatteita jotka ovat olleet viimeisen 10 vuoden aikana muotia, eikä pintaliitäjällä ole paita tiukasti housuissa. Pintaliitäjä menee myös selvin päin tai erittäin humaltuneena baarissa tanssimaan. Siinä on jo selvä pintaliitäjä siellä päin.... Olen myös kuullut etteivät pintaliitäjät tuijottele suu ammollaan kaikkia tuntematton näköisiä ihmisiä, mutta tätä en mistään kyennyt varmistamaan.
- Joonas Kettunen
kauan vielä kirjoitti:
saapi nähdä miten käy
Ko. paikalla on ollut samalla linjalla oleva ravintola kaiketi 70 luvun alusta asti eli kyseessä yksi vanhimmista ravintoloista, ei se voi hävitä mihinkään eikä loppua. Vaikka omistaja joskus vaihtuisikin niin ei paikan linja voi paljoa muuttua.
- tumpelo....87
Mulligans paras paikka. pillu homehtunutta löysää...tärkeintä varma saanti!!=)
- t.umpelokulli
Löysyys se taitaa olla kuitenkin sinun taidoistasi ja kikkelisi ympärysmitasta lähtöisin.
- seura.on.varma
Pussikaljaa salesta ja veikko talven puistoon, alkumatka on ylämäkeä mutta sitten helpottaa!
- tumpelo....87
saako sieltä pillua???=)
- tuppikikuli
baarissa juodaan viinaa, pilluhommat hoidetaan teillä silloin kun sinä raasu olet töissä.
- tumpelo..87
sinä et ole mamman poika edes pillua nähnyt!!=) ehkä äitisi römpsää olet nuollut....=)
- AntakeeTuolle
Taidat tumpelo olla homopoika joka ottaa ensimmäisiä haparoivia askeleita kohti heteromaailmaa. Pilluva tekisi mieli, vaan kun eivät ole antaneet. Siitä puhe mistä puute!
- tumpelo..87
noniin nyhverö....tules valkealaan niin saat nyrkistä koristetta naamaan!!=) jos uskallat paskahousu.....
- Äläolisikade
tumpelo..87 kirjoitti:
sinä et ole mamman poika edes pillua nähnyt!!=) ehkä äitisi römpsää olet nuollut....=)
Pikkuveikkapuoliko se siinä? <3
- tumpelo....87
mitä ukko sekoilee?? onko pillun puute laittanut sekaisin!!=)
- Namnami
tumpelo....87 kirjoitti:
mitä ukko sekoilee?? onko pillun puute laittanut sekaisin!!=)
Sitä että tarkotit varmaa sanoa äitipuolesi, eli sun äitis pimpsaa nuolen kyllä. Nössö!!!
- tumpelo....87
mikäs pervo se sinä itse olet?? oman äitin pillua nuolet.......sairasta!! nyt äkkiä hoitoon ja jätä tosi mies rauhaan!!=)
- djfjfewuwddj
Ei Kouvolassa ole fiksuja tai tyylikkäitä ihmisiä. Kaikki ovat lähteneet ihmisten ilmoille.
- Käypä
Kaikki käy siinä baarissa missä risu-ukkokin ja muutkin potuntervaajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057