Penimaster

Topi

No niin. Pitihän se Penimaster ostaa. Näissä onnettomissa senteissä kun liikutaan - vaivaiset noin 14,5 maksimissaan :( - niin kaikki sentit ovat kultaakin kalliimpia ja kaikki konstit on pakko kokeilla. Nyt se on tuossa viikon verran roikkunut lerssin painona. Jotkuthan tekee siitäkin hommasta tiedettä, ja laskee kaikenmaailman venytyspituuksia ja venytysvoimia gramman tarkkuudella. Jos nyt normaalisti yrittää olla ja liikkua, niin eipä sillä taida merkitystä olla että miten ne säätää kunhan vetoa vaan on. Olen pitänyt sitä pari kolme, jopa neljä tuntia päivässä, eikä se mikään kidutuslaite ole ollut, hyvin se on tuossa matkassa kulkenut eikä juurikaan ulospäin näy. Sen panin heti merkille, että alussa on vaikea laittaa se lenkki niin, ettei terska lipsahda sieltä kohta pois. Mukana tuli jotain kumisia suojia, jotka pitäisi ensin laittaa vehkeensä ympärille, mutta niillä ei tehnyt yhtään mitään siihen tarkoitukseen, päinvastoin, ne painoivat niin kipeästi mulkun varteen että ilman niitä oon masiinan nyt kiinni laittanut. Ja se tiukkuuskin on löytynyt, eli paikallaan pysyy. Nyt kun sitten laittaa sen masiinan paikalleen, niin kivuliainta siinä on se, kun karvat jää sinne laitteen väliin, siihen just joka painaa sinne mulkun juureen. Pikkusenkin liikahdat niin "AI!" Pistinkin niitä kumijuttuja sinne laitteen pohjan ja mulkunkarvojen väliin, ja se auttoi tähän. Nyt kun sitten mittasin, niin HALLELUJAA! Seitsemänä päivänä yhteensä noin reipas 20 tuntia se masiina on ollu paikallaan, ja kokonainen sentti on tullu mittaa lisää, 15,5 näytti mitta, ehkä *jopa* 16, hankala se on niin millilleen mitata. Kaikki otetaan kyllä kiitollisena vastaan mitä sieltä tulee. Tuskin se nyt mitään jättiasetta kasvattaa näistä lähtökohdista, mutta parempaan suuntaan ollaan menossa. Ei se ole hääviä olla niin helvetin pienimunainenkaan, joten kaikki konstit on käytettävä, kuten jo sanoin, ja olen tyytyväinen tuosta sentistäkin. Saispa vielä pari lisää... Mutta aion kyllä jatkaa vielä jonkin aikaa, ja katella että miten tässä käy jatkossa. Tällä palstallahan suurin osa omistaa vähintään 20-senttisen, joten heitä nämä jutut tietysti vain naurattaa, mutta ei se itteä naurata yhtään kun ei oikeen kehtaa päivänvalossa selvin päin vehkeitään näytellä...

19

4802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topi

      Niin, tuo tuntuu kyllä viikko/sentti-vauhdilla hirvittävältä tuo kasvu... Otinpa, kun satun tietämään Oulussa erään urologin, asiakseni kysyä häneltä tästä asiasta että miten tässä näin kävi (on just se äijä joka myy sitä andropenis-laitetta) ja se meinasi että joskus käy näin että ensimmäiset pari viikkoa tuo sen tuloksen mitä normaalisti venytetään kolme kuukautta, meinasi että vaikka jatkossa kuinka venytän niin puolen vuoden päästä on korkeintaan kaks lisäsenttiä mittarissa tämän nykyisen sentin lisäksi. No, jos se sitten on 17,5 niin penimaster on hintansa hankkinut, alle 50 euroa / lisäsentti...

    • vellu...

      kolme senttiä kasvo 4kuukautta ja lopetin siihen
      mut nyt vuoden päästä on palannu mist alotin
      arvaa ottaako pannuu.en kyl enää alota uudestaa
      sul käy samal lailla.humpuukia koko homma ei sitä
      mulkkua koko elämä jaksa kasvatella

    • "Peni-master"

      Siis Peni-nimisen lemmikkikoiran venytyslaite? :D

    • balbeo

      vielä kun oppisit rivinvaihtoa käyttämään niin olisit sitten jo aika ori

    • Topitopi

      No niin, 4 kk käytön jälkeen 14½-senttisestä on tullu 18-senttinen. Joka ikinen päivä oon venyttäjää pitänyt n. 2-4 tuntia, joskus 6. Paksuuskin on kasvanut ja velton pituus on hirmuiset 12 senttiä. Nyt kehtaa mennä uimahalliin ja naisillekin lerssiään näytellä. Eikä pelkästään näytellä... Täytyy sanoa, että en oo satasta ennen näin hyvään tarkoitukseen käyttänyt!

      • topitopitopi

        No niin! Reilu kaksi vuotta sitten aloitin ja olen käyttänyt laitetta jatkuvasti. Vehkeestä on tullut 20-senttinen. Se on ollut semmoinen jo reilun vuoden verran, nyt ei ole senttejä tullut lisää mutta "ylläpitovenyttäjänä" tätä käytän, eli pari tuntia kolmesti viikossa. Lääkäri (mainitsin tästä jo aiemmin, sama heppu) meinasi että raja on nyt siinä ja jos lopettaa kokonaan käytön, lähtee ainakin osa senteistä pois. On ainakin tähän asti pysynyt tuiolla 6 tunnin viikkokäytöllä.

        Uskoo ken haluaa, mutta 14,5 senttiseen tuli 5,5 senttiä lisää. Olen helvetin tyytyväinen!


      • Anonyymi
        topitopitopi kirjoitti:

        No niin! Reilu kaksi vuotta sitten aloitin ja olen käyttänyt laitetta jatkuvasti. Vehkeestä on tullut 20-senttinen. Se on ollut semmoinen jo reilun vuoden verran, nyt ei ole senttejä tullut lisää mutta "ylläpitovenyttäjänä" tätä käytän, eli pari tuntia kolmesti viikossa. Lääkäri (mainitsin tästä jo aiemmin, sama heppu) meinasi että raja on nyt siinä ja jos lopettaa kokonaan käytön, lähtee ainakin osa senteistä pois. On ainakin tähän asti pysynyt tuiolla 6 tunnin viikkokäytöllä.

        Uskoo ken haluaa, mutta 14,5 senttiseen tuli 5,5 senttiä lisää. Olen helvetin tyytyväinen!

        Damn bro, onnea! Jos tuon lopettaa nii onko tuloket pysyviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Damn bro, onnea! Jos tuon lopettaa nii onko tuloket pysyviä?

        Kyllä ne "sementoituu" kun tarpeeksi kauan venyttää ja huoltaa. Pointtihan on että penikseen aiheutetaan mikrovaurioita jotka sitten korjaantuu ajan kanssa tehden molosta isomman. Penis "korjaantuu" uuteen mittaansa. Itse esim roikotan painoja ja teen jelqiä. Harjoitusten jälkeen (kun vehje on edelleen iso venytyksen jäljiltä) paketoin molon venyvillä silikoniputkilla ja itsekiinnittyvällä harsolla. Silikoni ja harso estää peniksen vetäytymisen alkuperäiseen mittaansa. Tätä pakettia sitten pidän mahd. paljon koska se on miellyttävä pitää eikä haittaa normaalia elämää mitenkään. Paketointi pelkästään ei tuota juurikaan toivottuja tuloksia vaikka kädellä venyttäis vehkeen ja paketois siihen. Pitää venyttää kunnon voimalla säännöllisesti niin että tuntee väsymystä ja selvää venymistä varressa ja alavatsassa. Itse roikotan noin 5pvänä viikossa max 5.1kg painoilla ja perään teen 15-20min jelq:iä. 1cm tullu lisää erektiomittaa 14->15cm parissa kuukaudessa. Löysää mittaa taikka ympärysmittaa en oo mitannu. Silmin ja käsin tunnustelemalla havainnu sen olevan paksumpi ja pidempi löysänä. Ja paksumpi myös erektiossa.

        Nopeastikkin saattaa tulla mittaa lisää mutta suurella todennäköisyydellä menettää saadut lisäsentit jos lopettaa kuin seinään. Saattaa toki olla että voi joutua tekemään kevyttä ylläpitotreeniä mittojen pitämiseksi maksimissa. Mutta näen asian niin että jos aloittaa kasvattamisen 14cm kohdalta ja pääsee 20cm mittaan ja lopettaa treenaamisen niin ei se molo kutistu kyllä enää takaisin 14cm pituuteen. Pari senttiä voi aivan hyvin lyhentyä jonkinlaisella hitaalla aikataululla mutta en usko että takaisin lähtöpisteeseen tipahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne "sementoituu" kun tarpeeksi kauan venyttää ja huoltaa. Pointtihan on että penikseen aiheutetaan mikrovaurioita jotka sitten korjaantuu ajan kanssa tehden molosta isomman. Penis "korjaantuu" uuteen mittaansa. Itse esim roikotan painoja ja teen jelqiä. Harjoitusten jälkeen (kun vehje on edelleen iso venytyksen jäljiltä) paketoin molon venyvillä silikoniputkilla ja itsekiinnittyvällä harsolla. Silikoni ja harso estää peniksen vetäytymisen alkuperäiseen mittaansa. Tätä pakettia sitten pidän mahd. paljon koska se on miellyttävä pitää eikä haittaa normaalia elämää mitenkään. Paketointi pelkästään ei tuota juurikaan toivottuja tuloksia vaikka kädellä venyttäis vehkeen ja paketois siihen. Pitää venyttää kunnon voimalla säännöllisesti niin että tuntee väsymystä ja selvää venymistä varressa ja alavatsassa. Itse roikotan noin 5pvänä viikossa max 5.1kg painoilla ja perään teen 15-20min jelq:iä. 1cm tullu lisää erektiomittaa 14->15cm parissa kuukaudessa. Löysää mittaa taikka ympärysmittaa en oo mitannu. Silmin ja käsin tunnustelemalla havainnu sen olevan paksumpi ja pidempi löysänä. Ja paksumpi myös erektiossa.

        Nopeastikkin saattaa tulla mittaa lisää mutta suurella todennäköisyydellä menettää saadut lisäsentit jos lopettaa kuin seinään. Saattaa toki olla että voi joutua tekemään kevyttä ylläpitotreeniä mittojen pitämiseksi maksimissa. Mutta näen asian niin että jos aloittaa kasvattamisen 14cm kohdalta ja pääsee 20cm mittaan ja lopettaa treenaamisen niin ei se molo kutistu kyllä enää takaisin 14cm pituuteen. Pari senttiä voi aivan hyvin lyhentyä jonkinlaisella hitaalla aikataululla mutta en usko että takaisin lähtöpisteeseen tipahtaa.

        Siis mikä laite se on? Minkä niminen?


      • Anonyymi
        topitopitopi kirjoitti:

        No niin! Reilu kaksi vuotta sitten aloitin ja olen käyttänyt laitetta jatkuvasti. Vehkeestä on tullut 20-senttinen. Se on ollut semmoinen jo reilun vuoden verran, nyt ei ole senttejä tullut lisää mutta "ylläpitovenyttäjänä" tätä käytän, eli pari tuntia kolmesti viikossa. Lääkäri (mainitsin tästä jo aiemmin, sama heppu) meinasi että raja on nyt siinä ja jos lopettaa kokonaan käytön, lähtee ainakin osa senteistä pois. On ainakin tähän asti pysynyt tuiolla 6 tunnin viikkokäytöllä.

        Uskoo ken haluaa, mutta 14,5 senttiseen tuli 5,5 senttiä lisää. Olen helvetin tyytyväinen!

        Siis mikä laite se on? Minkä niminen?


      • Anonyymi
        topitopitopi kirjoitti:

        No niin! Reilu kaksi vuotta sitten aloitin ja olen käyttänyt laitetta jatkuvasti. Vehkeestä on tullut 20-senttinen. Se on ollut semmoinen jo reilun vuoden verran, nyt ei ole senttejä tullut lisää mutta "ylläpitovenyttäjänä" tätä käytän, eli pari tuntia kolmesti viikossa. Lääkäri (mainitsin tästä jo aiemmin, sama heppu) meinasi että raja on nyt siinä ja jos lopettaa kokonaan käytön, lähtee ainakin osa senteistä pois. On ainakin tähän asti pysynyt tuiolla 6 tunnin viikkokäytöllä.

        Uskoo ken haluaa, mutta 14,5 senttiseen tuli 5,5 senttiä lisää. Olen helvetin tyytyväinen!

        Siis mikä laite se on? Minkä niminen?


      • Anonyymi
        topitopitopi kirjoitti:

        No niin! Reilu kaksi vuotta sitten aloitin ja olen käyttänyt laitetta jatkuvasti. Vehkeestä on tullut 20-senttinen. Se on ollut semmoinen jo reilun vuoden verran, nyt ei ole senttejä tullut lisää mutta "ylläpitovenyttäjänä" tätä käytän, eli pari tuntia kolmesti viikossa. Lääkäri (mainitsin tästä jo aiemmin, sama heppu) meinasi että raja on nyt siinä ja jos lopettaa kokonaan käytön, lähtee ainakin osa senteistä pois. On ainakin tähän asti pysynyt tuiolla 6 tunnin viikkokäytöllä.

        Uskoo ken haluaa, mutta 14,5 senttiseen tuli 5,5 senttiä lisää. Olen helvetin tyytyväinen!

        Tuo 5.5cm alkaa olemaan varmaan totaalinen maksimi jo kaikilla mittareilla. Pituuden kasvu pitkälti perustuu häpyluun kiinnikejänteiden venymiseen. Tuossa mitassa voi olla jo jonkin verran varrenkin kasvua, venymistä.


    • Anonyymi

      Itse noin 10 vuotta venytellyt penistäni ja pituutta tullut se 2 cm per vuosi. Lähtö tilanne oli 13.5 cm ja nyt juuri mittasin niin pituutta löytyy jo 24 cm. Taidan alkaa lopetella tämän venyttämisen tähän kun olen jo tyytyväinen mittaani. On sen verran tuskainen tie ollut tämä peniksen venyttely. Mennyt ikä ja terveyskin samalla.

      Mutta mitään ei elämässä saa ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Siis mikä laite se on? Minkä niminen?


      • Anonyymi

        Mikäli puhut totta niin satasesta vetoa että uuden molon erektion kovuus on surkeampi alkuperäiseen verrattuna. Oletan siis että alkuperäinen vehje kivikova erektiossa. Pituutta tullu lisää, erektion kulma laskenut ja kovuus luokkaa "lerppu".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli puhut totta niin satasesta vetoa että uuden molon erektion kovuus on surkeampi alkuperäiseen verrattuna. Oletan siis että alkuperäinen vehje kivikova erektiossa. Pituutta tullu lisää, erektion kulma laskenut ja kovuus luokkaa "lerppu".

        Tätä samaa itsekkin noissa mietin, että ei toi takuulla ainakaan paranna sitä erektiota. Täytyy vain odottaa että lääketiede kehittyy riittävästi ja saisi lisää pituutta leikkauksella!


      • Anonyymi

        Totaalista paskapuhetta 🤣🤣
        4.5-5cm taitaa olla aika maksimi mihin pääsee kullia vauriottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli puhut totta niin satasesta vetoa että uuden molon erektion kovuus on surkeampi alkuperäiseen verrattuna. Oletan siis että alkuperäinen vehje kivikova erektiossa. Pituutta tullu lisää, erektion kulma laskenut ja kovuus luokkaa "lerppu".

        Penimasterin yms .venyttimien lisäksi suositellaan käyttämään pumppuja sen 10min päivä/20min joka toinen päivä juurikin tuon "lerppuuden" vuoksi. Pumpulla saa myös aika Turpeisen kullin hetkeksi 🤣


    • Oletko sipulia?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe