Lehdistön tehtävä on taustoittaa julkisuuden ilmiöitä ja kertoa, mitä on kulissien ja naamareiden takana.
Fanina hieman harmittaa tämä levy-yhtiön mainostemppu pitää melua naaman paljastamisesta.
Lisää levymyyntiä tällä vain haetaan.
Siksi lataankin kaikki Lordin musan netistä, enkä osta levyjä kaupasta.
Lehdistön tehtävä on taustoittaa
5
277
Vastaukset
- minakin ja kaikki mun
kaverit ... mainosta vaan halusivat ja saivat. kunniaa olis tullut muutenkin
- jooojoo
Ai muutrn oisit ostanut levyn kaupasta???NIIN VARMAAAN:))))
- olen ostanut paljon musaa
kaupasta, mutta nyt loppui LORDIN ostaminen , heheheheheee....
- Rootkit koneellesi
En muuten olisi ostanut. SONY BMG tekee omiaan tietokoneellesi, jos laitat SonyBMG.n rootkitillä suojaaman CD.n tietokoneeseesi.
Katsopa GOOGLELLA "sony rootkit" ja hämmästy.
Ohjelma kaappaa koko tietokoneesi virustorjuntaohjelmastasi huolimatta. - niin tyhma ole
Rootkit koneellesi kirjoitti:
En muuten olisi ostanut. SONY BMG tekee omiaan tietokoneellesi, jos laitat SonyBMG.n rootkitillä suojaaman CD.n tietokoneeseesi.
Katsopa GOOGLELLA "sony rootkit" ja hämmästy.
Ohjelma kaappaa koko tietokoneesi virustorjuntaohjelmastasi huolimatta.eta kaupasta ostamiani cd levyja tietsikkaani laitan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057